Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

06 jun 2007 18:19

ha, de 2e ronde is begonnen tussen gast en Devils son, wie gaat er voor de K.O. of wordt het een partij op punten :?:
stay with us till after the break............................. :wink:

06 jun 2007 23:06

Maar als ie echt weg gaat baal ik wel als een stekker want het is zo lekker dichtbij en ik mag er graag komen. :(

07 jun 2007 14:44

Bert986 schreef:Maar als ie echt weg gaat baal ik wel als een stekker want het is zo lekker dichtbij en ik mag er graag komen. :(

Hij zal toch niet naar Valkenburg oid vertekken? Een iets langer ritje in de Porsche is alleen maar een voordeel, toch?

10 jun 2007 0:12

Om aan alle onzekerheid en gegis een einde te maken :!:

Ik heb T.J. vandaag gesproken.

Hij is aan het polsen of het binnen de/zijn mogenlijkheden ligt om te verhuizen. Wonen en bedrijfsvoering scheiden lijkt hem een prettig idee,
kan hij ook eens om 17:00 de deur achter zich sluiten.

In Zwolle kan hij een stuk grond aankopen alwaar hij dan een nieuw pand zal neerzetten om zijn bedrijf voort te zetten. Als ik het goed begrepen heb is dat op het industrieterein aan aan de A28, prima locatie lijkt mij :idea:

Als deze opzet niet slaagt gaat hij vrolijk :D verder op de mooie plek waar hij nu zit :!:

René

10 jun 2007 0:16

gelukkig maar, hoeven we niet meer te gissen. :twisted:

10 jun 2007 0:29

Dat wetende zal ik weer wat rustiger kunnen slapen! :wink:

10 jun 2007 0:32

Maar kunnen er nog wel over "redetwisten" :D

Geintje hoor :mrgreen:
Voor mij is het boekje voorlopig even gesloten.
Laatst bijgewerkt door Rombout op 11 jun 2007 0:53, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jun 2007 8:58

Pfffff :study:

11 jun 2007 0:50

@ gast;
T.J. heeft mij geen embargo opgelegd. Hij weet dat ik zo nu en dan actief ben op Het Forum.
Daarom heb ik de vrijheid genomen om mijn berichtje te posten.

Mocht ik toch te "vrijpostig" zijn geweest dan zal hij mij wel vermanend toespreken :evil: als we elkaar weer eens ontmoeten, en terecht dan.

03 sep 2007 18:11

Ik zou het erg jammer vinden als ie zou gaan verhuizen.
Woon er maar een paar kilometer vandaan en op weg naar school rij ik er haast langs, de P's komen vaak genoeg langs!
We zullen zien hoe het loopt 8) .

05 sep 2007 20:50

Wat dacht je van Porsche Centrum Overrijssel !!!
Zou best cool zijn !!

06 sep 2007 1:50

Marjon & Berry schreef:Wat dacht je van Porsche Centrum Overrijssel !!!
Zou best cool zijn !!

Moet hij wel zijn prijzen aanpassen aan dealerniveau. Ik weet niet of hij zijn prijzen wil verlagen... :wink:

06 sep 2007 7:57

:lol:

06 sep 2007 11:50

Porsche Centrum Overijssel hebben we eigenlijk al ....

http://www.porscheservicecentrumtwente.nl/
Plaats een reactie