Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

10 sep 2007 20:25

kicken meeting was het he jongens en meisjes :D :wink:

10 sep 2007 20:30

Volgens mij moet je hier je foto's plaatsen, Mike 8)

Mijn foto's hebben helaas een te hoog Lydia, Mike en de rest gehalte dus, ik stuur ze wel via MSN naar jullie toe :oops:
Ik had ook niet zoveel met jullie om moeten gaan :cry:
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 11 sep 2007 6:31, in totaal 1 keer bewerkt.

10 sep 2007 21:18

@marco.groenhof:
Ik vond het niet erg hoor . . . :wink:

10 sep 2007 22:05

Okay dan is het goed :)

Was dat uw Audi?

Mooie auto!

10 sep 2007 22:11

Kijk even op "www" onder mijn tekst. Dat werk doe ik reeds 21 jaar. En dat heeft zo z'n voordelen . . . :wink:

10 sep 2007 22:15

Ah Okay... Dat scheelt ja....
Ik heb bij de plaatselijke Century(VW/Audi dealer in prov. Groningen) helaas nog geen S'jes zien staan.. Lijkt me een fijne auto :)

Maar back to the pictures maar weer?

10 sep 2007 22:23

Hierbij mijn kleine bijdrage:

Er werdt verzameld:
Afbeelding

Gereden:
Afbeelding

Gepuzzeld:
Afbeelding

Gepoetst:
Afbeelding

Bewonderd:
Afbeelding

Gegeten:
Afbeelding

En de nodige zeikerds waren er ook weer:
Afbeelding

Affijn, een topdag !

10 sep 2007 22:59

Haha die laatste foto! :cheers: :cheesy:

10 sep 2007 23:23

Lydia schreef:Ik ben al aardig wat foto's van Froggy tegen gekomen. Errug leuk hoor (zegt het trotse deerntje) :D

Hey Lydia. How about this ? ;)

Afbeelding

Afbeelding

10 sep 2007 23:31

Afbeelding

Heerlijk. Ik heb 150km lang uit de achterkant van een Chrysler Compas gehangen, soms wel tot 150km/h !

11 sep 2007 0:06

Maar toen je een politiemotor zag deed je toch de achterklep maar even dicht...mag niet he, rijden met de klep open...foei :wink:

11 sep 2007 0:15

ik heb ook nog achter een auto gereden die aan het filmen was vanuit een openstaande achterklep , de beste man hing op levensgevaarlijke :shock: manieren uit de auto om maar spectaculair te kunnen filmen 8)

11 sep 2007 0:23

Nog eentje dan Lydia!!

Afbeelding

11 sep 2007 0:30

omebart schreef:Maar toen je een politiemotor zag deed je toch de achterklep maar even dicht...mag niet he, rijden met de klep open...foei :wink:

Shit, gezien :P

11 sep 2007 0:36

Nuff said.

Afbeelding

11 sep 2007 9:05

drknauf schreef:ik heb ook nog achter een auto gereden die aan het filmen was vanuit een openstaande achterklep , de beste man hing op levensgevaarlijke :shock: manieren uit de auto om maar spectaculair te kunnen filmen 8)

Dat blauwe Suzuki-busje :?: Idd, naar die beelden ben ik ook benieuwd... vooral de opname vlak bij het eindpunt waar ik 'm met een snelheid van 'iets' boven de v-max inhaalde... :cheesy:

11 sep 2007 11:10

Hierbij een foto overzicht van het weekeinde (za-zo).

http://www.porsche-944.com/911stedentocht.html

11 sep 2007 11:15

Harley schreef:
drknauf schreef:ik heb ook nog achter een auto gereden die aan het filmen was vanuit een openstaande achterklep , de beste man hing op levensgevaarlijke :shock: manieren uit de auto om maar spectaculair te kunnen filmen 8)

Dat blauwe Suzuki-busje :?: Idd, naar die beelden ben ik ook benieuwd... vooral de opname vlak bij het eindpunt waar ik 'm met een snelheid van 'iets' boven de v-max inhaalde... :cheesy:

Ik heb net ff snel dat stukje terug gezien, het is wel wat schokkerig, maar voor de rest ziet het er leuk uit.

De snelheid leek op beeld wel wat mee tevallen :wink:

Alle beeldmatriaal is verzameld, en we zullen nu aan de slag met de verwerking ervan.

Harry.

Leeuwarder Courant - Paarden ontmoeten elkaar

11 sep 2007 11:23

http://www.porscheforum.nl/album/album_page.php?pic_id=27580
Afbeelding

11 sep 2007 11:29

Die van de 911 zullen ouder zijn als die van de paarden :twisted: :wink:

11 sep 2007 11:53

Joyman schreef:()De snelheid leek op beeld wel wat mee tevallen :wink: ()

Tja, moest eerst achter het bussie vandaan komen he. :)
Het nieuwsgierigste ben ik eigenlijk naar het geluid, of de aangebrachte wijzigingen aan in- en uitlaat op toeren een beetje klinken. Zo'n herrie als die van jou is het wss niet. :mrgreen:

Joyman schreef:Alle beeldmatriaal is verzameld, en we zullen nu aan de slag met de verwerking ervan.

Ben benieuwd :!:
*bestelt hierbij 1 DVD*

11 sep 2007 12:47

yo perry 944

leuke fotoos :D ik heb er een paar geript ik hoop je het niet erg vind :shock:

ik moet nog steeds mijn camera leeghalen ligt nog in de auto in de garage :cry:

11 sep 2007 15:34

Veel plezier er mee! :D

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

11 sep 2007 16:23

Hey, sta er een paar keer goed op. :D

11 sep 2007 16:26

Harley schreef:Hey, sta er een paar keer goed op. :D

Dus voor u hebben wij een tijdje gereden met die klep open ? :P

Ik heb er nog meer mocht u willen.
Laatst bijgewerkt door LOWrider_NL op 11 sep 2007 16:28, in totaal 1 keer bewerkt.
Plaats een reactie