03 okt 2004 20:03
03 okt 2004 20:29
Paul van Engelen schreef:Lou schreef:......een hamer met vertraagde impact.........
Onbekend voor mij, maar klinkt wel interessant![]()
![]()
Beweegt er een massa in die hamer?
Kan je het nog een beetje toelichten?
03 okt 2004 20:31
Renntech schreef:Paul van Engelen schreef:Lou schreef:......een hamer met vertraagde impact.........
Onbekend voor mij, maar klinkt wel interessant![]()
![]()
Beweegt er een massa in die hamer?
Kan je het nog een beetje toelichten?
Paul, ipv. zo'n speciale dure hamer kun je ook een gewone hamer nemen en een seconde of twee later slaan als je had willen doen. Komt op hetzelfde neer.
03 okt 2004 21:57
Renntech schreef:Paul, ipv. zo'n speciale dure hamer kun je ook een gewone hamer nemen en een seconde of twee later slaan als je had willen doen. Komt op hetzelfde neer.
03 okt 2004 22:33
Renntech schreef:Paul, ipv. zo'n speciale dure hamer kun je ook een gewone hamer nemen en een seconde of twee later slaan als je had willen doen. Komt op hetzelfde neer.
04 okt 2004 3:36
Lou schreef:BTW ik vraag wel eens even na wat nu echt de voordelen zouden zijn van zo 'n hamertje. Moet toch wel iets hebben, niet?
04 okt 2004 7:05
05 okt 2004 10:47
05 okt 2004 11:32
05 okt 2004 11:34
05 okt 2004 13:38
05 okt 2004 18:25
05 okt 2004 20:22
Jack schreef:Eh, ik weet eigenlijk helemaal niet of de twee relais voorin bij een SC wel iets met de benzinepomp te maken hebben.... Bedenk me nu pas; Is het niet een start(motor)relais en een relais voor de toeter? En achter bij de motor een koude start relais (en 1 indien je een enkel-fase achterruit verwarming hebt)? Zonder deze relais zou de motor moeten kunnen lopen. Toch? (al zou je de startmotor het niet doen maar die doettet wel).
Jack schreef:Pascal, hoest in Breda? Ben er geboren en heb er 26 jaar gewoond.
05 okt 2004 22:29
06 okt 2004 1:43
paSCal schreef:... en heb de SC iets te ver weg staan om het te controleren.
Hoeveel relais's heb jij eigenlijk? Want ik heb er 3 inzitten, 2 zwarte en een rode (kon daarom makkelijk de zwarte uitwisselen en dus een defect relais uitsluiten)...
06 okt 2004 10:36
09 okt 2004 18:30
10 okt 2004 10:53
Jack schreef:Zo, even wat morrelen aan het brandstofrelais (de rode) met het contact aan en ik voelde hem meerdere malen klikken. Toen even starten en brroeemm. Toch zeker het relais en maandag een nieuwe halen dus.
Dank je Erwin!
10 okt 2004 23:36
11 okt 2004 17:52
11 okt 2004 19:25
Jack schreef:Zou kunnen toch?
11 okt 2004 20:33
Jack schreef:De pret was van korte duur. Hij start niet meer, again. Nieuw relais gehaald (25 Euro) maar dat was het dus niet. Denk dat ik het alarm maar eens ga checken. Misschien dat de startblokkering er niet meer afgaat en is er dus een relais in het alarm stuk.... Zou kunnen toch?
12 okt 2004 13:17