Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
13 sep 2007 14:02
Hierbij wil ik de organisatie van de 911stedentocht bedanken voor het aan perfectie grenzende resultaat van de rit. Tiige dank!
Wij zijn zevende geworden en daar zijn we bijna net zo blij mee als de nieuwste sticker in de garage en het officiele elfstedenkruisje.
Jelle
13 sep 2007 14:21
7e?? En waar heb je dat gevonden?? Ben ook wel benieuwd hoeveelste wij zijn geworden!!
13 sep 2007 15:12
Gewoon even mailen met Maurice, die kan je haarfijn vertellen welke positie je in het eindklassement hebt gekregen.
Misschien kan hij het ook op de site zetten, want voorzover ik weet staat het daar nog niet op.
Groeten, Jelle
13 sep 2007 15:20
Bedankt voor die tip!!!
spreek uit als Najib Amhali: bedank for die tiep
Laatst bijgewerkt door
omebart op 13 sep 2007 19:00, in totaal 1 keer bewerkt.
13 sep 2007 16:38
jelle schreef:Hierbij wil ik de organisatie van de 911stedentocht bedanken voor het aan perfectie grenzende resultaat van de rit. Tiige dank!
Wij zijn zevende geworden en daar zijn we bijna net zo blij mee als de nieuwste sticker in de garage en het officiele elfstedenkruisje.
Jelle
Leuke foto Jelle
13 sep 2007 19:22
jelle schreef:Gewoon even mailen met Maurice, die kan je haarfijn vertellen welke positie je in het eindklassement hebt gekregen.
Misschien kan hij het ook op de site zetten, want voorzover ik weet staat het daar nog niet op.
Groeten, Jelle
doe maar niet...die puzzel is een drama....
13 sep 2007 19:23
Heb je die nou nog niet af....
13 sep 2007 21:29
Het was een top-dag met dito organisatie. We hebben ons geen moment verveeld, aan alles is gedacht. Heerlijk om zo te genieten van het rijden in je favoriete auto door prachtige landschappen zonder je zorgen te hoeven maken over het verloop van de dag en alles wat erbij komt kijken. Heerlijk dat overal aan is gedacht en rekening mee is gehouden zodat je zelf alle tijd en rust hebt om je te concentreren op al het moois dat het rijden in een Porsche te bieden heeft. Zeer geslaagd en erg luxueus. Van harte gefeliciteerd en bedankt voor alles. Een 10 met een griffel.
13 sep 2007 22:34
turbocruiser schreef:Het was een top-dag met dito organisatie. We hebben ons geen moment verveeld, aan alles is gedacht. Heerlijk om zo te genieten van het rijden in je favoriete auto door prachtige landschappen zonder je zorgen te hoeven maken over het verloop van de dag en alles wat erbij komt kijken. Heerlijk dat overal aan is gedacht en rekening mee is gehouden zodat je zelf alle tijd en rust hebt om je te concentreren op al het moois dat het rijden in een Porsche te bieden heeft. Zeer geslaagd en erg luxueus. Van harte gefeliciteerd en bedankt voor alles. Een 10 met een griffel.
Thanxs

daar doen we het voor
Groet Harry.
13 sep 2007 22:46
Hetgeen we voor ogen hadden, een dag waar het sociale aspect voorop zou staan, is helemaal uit gekomen.
Best wel wat kleine dingen die beter hadden gekund maar het moet ook gezellig blijven en daar horen schoonheidsfoutjes bij.
jelle schreef:Gewoon even mailen met Maurice, die kan je haarfijn vertellen welke positie je in het eindklassement hebt gekregen.
Ik zal de eindresultaten op korte termijn op de site publiceren.
@Jelle.... probeer je met dat kruisje nu te infiltreren in het comité van ijshoofden....
09 okt 2007 18:11
11-stedenorganisatie schreef:
Op dit moment verzamelen we alle fotomateriaal dat op 9 september door onze fotografen is gemaakt en zal daarvan een selectie binnen enkele dagen beschikbaar komen.
Ik begin onderhand, een maand na dato, wel erg nieuwsgierig te worden. Bevalt me nix die radiostilte
10 okt 2007 0:22
Marcel B. schreef:11-stedenorganisatie schreef:
Op dit moment verzamelen we alle fotomateriaal dat op 9 september door onze fotografen is gemaakt en zal daarvan een selectie binnen enkele dagen beschikbaar komen.
Ik begin onderhand, een maand na dato, wel erg nieuwsgierig te worden. Bevalt me nix die radiostilte

Het zijn een hoop foto's en we zijn ook bezig met de DVD, maar we zijn al een heel eind op weg.
Zeg maar bij franeker ongeveer
Harry.
29 okt 2007 20:17
enneh qua foto's

trouwens wordt de uitslag ook nog on site gezet??
goede herinneringen aan de dag....
30 okt 2007 16:23
Komt binnenkort een kleine update van de site. Ben erg druk met van alles en nog wat....
Heel veel foto's en video kijken met name
31 okt 2007 0:18
Komt binnenkort een kleine update van de site. Ben erg druk met van alles en nog wat....
HUNTEN ???