Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

13 sep 2007 18:46

Geweldig! :shock:

13 sep 2007 21:04

TWASSUPER!!!!!!!!!!!! :D

14 sep 2007 11:59

Mooi verhaal en dito foto's :thumleft:

15 sep 2007 21:20

Anne,
bedankt voor het starten van het draadje, anders had ik t gemist. Geweldige dag, goed geregeld inderdaad door Groningen.

Jij had toch de derde prijs met de slalom? Je zou denken dat je een Cayenne had en over de pilonnen heen reed. Wij kwamen er niet in de buurt! Nog ff oefenen.

15 sep 2007 23:31

Ik heb de verhalen van een dol enthousiaste Reinder hier aangehoord.... En na het lezen van dit draadje dubbel balen dat ik er niet bij was.

Anne, een leuk verslag en commentaar bij de foto's :wink: .

Gr.
Johannes

16 sep 2007 17:24

ps schreef:Jij had toch de derde prijs met de slalom? Je zou denken dat je een Cayenne had en over de pilonnen heen reed. Wij kwamen er niet in de buurt! Nog ff oefenen.

Klopt. Hilariteit alom toen iemand riep: 'Met wat voor auto?'. 'Een 77'er 2.7!'. :D De nummers één en twee waren 997's.

Ben benieuwd of ze volgend jaar weer zo'n dag gaan doen. In de krant stond dat het de vervroegde verjaardag van PorscheCentrumGroningen betrof. Leuk feestje!

17 sep 2007 12:51

Het was idd een mooie en goed georganiseerde dag op Assen.

Ik heb zelf het genoegen gehad om mee te mogen rijden met de zwarte Carrera GT en met een 997 GT3 RS. Dat was echt super! Ik heb wel eens in mindere 'taxi's' gezeten!

Mocht er een volgende editie komen van de driving experience dan ben ik graag weer van de partij.
Plaats een reactie