Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

13 sep 2007 20:00

Heb net mijn ING-kaarten opgehaald.
Er staat dat er een zelfklever voor de parking bij moet zitten, maar die kan ik niet vinden.
Weet iemand wat ik voor mijn ruit moet leggen?

13 sep 2007 20:55

Heb net mijn ING-kaarten opgehaald.
Er staat dat er een zelfklever voor de parking bij moet zitten, maar die kan ik niet vinden.
Weet iemand wat ik voor mijn ruit moet leggen?

Ik zou ze toch even opbellen.. lijkt mij beter om een originele parking kaart te hebben. Welke parking sturen ze je heen?

13 sep 2007 21:54

horn schreef:als je de drukte écht voor wil zijn, kan je het best nu gaan rijden :mrgreen:

... ben al bijna onderweg :wink:

13 sep 2007 21:55

Als je nou geen parking-ticket hebt... waar zet je de wagen dan neer? :roll:

13 sep 2007 23:08

ergens anders.

tas is gepakt, batterij van de camera is vol en het geheugenkaartje is leeg... 8)

14 sep 2007 11:41

Zo ver was ik Harald :wink: maar voor die "car park area's" moet je dus een apart ticket hebben?

16 sep 2007 20:29

zo ben weer terug.....was leuk...veel bekenden (Porscherijders) gezien.............

Had sommige van hier ook wel verwacht daar...

16 sep 2007 20:31

Idem

:cheesy:

16 sep 2007 20:35

Idem :mrgreen:

16 sep 2007 20:43

Idem :P

16 sep 2007 21:33

Niemand gezien daar :shock:

16 sep 2007 21:45

Was er dan niemand of zat je soms te slapen Paul... :mrgreen:

Ik ga de race straks in highlights zien op RTL7...

16 sep 2007 21:50

Zicht werd belemmerd door een enorm rood T-shirt :roll:

16 sep 2007 21:52

Toch niet met Fer**ri er op? :shock:

16 sep 2007 22:09

ppp 356 schreef:Niemand gezien daar :shock:

Idem, maja ik ken jullie dan ook niet van gezicht :wink:

Wel een schitterende verzameling auto's in spa en omstreken :shock: Ferrari's AM's en Porsches alsof je ze bij de koffiepunten krijgt!!

16 sep 2007 22:52

John schreef:zo ben weer terug.....

IDEM :lol:

17 sep 2007 7:33

roenkie schreef:maar voor die "car park area's" moet je dus een apart ticket hebben?

nee, gewoon 12 euro lappen.

oja, mogen die oordopjes nu weer uit? :mrgreen:

17 sep 2007 9:18

ik kreeg op de terugweg het TT Assen gevoel........

boven op de viaducten stonden allerlei mensen auto's te kijken die in de file onder hun door kropen........ik bleef zwaaien (ondanks ik geen rode Ferrari had, welke er meer reden als BMW 1 series )...was leuk...

Die simpele man die helemaal op de terugweg ergens alleen op een viaduct bij Geel (das een uur na Francochamps) stond met zijn ferrarivlag kreeg geen groet terug....

17 sep 2007 13:25

horn schreef:
roenkie schreef:maar voor die "car park area's" moet je dus een apart ticket hebben?

nee, gewoon 12 euro lappen.

oja, mogen die oordopjes nu weer uit? :mrgreen:

Da's gelukt die 12 euro lappen :wink: vond het wel wat hebben trwns al die ferrari's porsches etc gewoon op een grasveldje naast elkaar :D

Oordopjes.... juist ik wist dat we iets vergeten waren, mennnn wat een geluid 8)

17 sep 2007 13:45

roenkie schreef:Oordopjes.... juist ik wist dat we iets vergeten waren, mennnn wat een geluid 8)

Goedkope(re) kaartjes zeker :twisted:

... bij ons zat er netjes 'n setje oordopjes bij :ba:

Ook heb ik geen enkele dag hoeven te betalen voor het parkeren 8)

17 sep 2007 16:42

Jij stond dan ook op een taxistandplaats... :^:

3 dagen vást achter 't bord "niet parkeren" en er mee wegkomen... :thumright:

17 sep 2007 16:50

Olaf schreef:
roenkie schreef:Oordopjes.... juist ik wist dat we iets vergeten waren, mennnn wat een geluid 8)

Goedkope(re) kaartjes zeker :twisted:

... bij ons zat er netjes 'n setje oordopjes bij :ba:

Ook heb ik geen enkele dag hoeven te betalen voor het parkeren 8)

Ik zat bij de uitgang van de pits op Silver 1. Kaartjes eerst via de reguliere weg proberen te kopen maar bleek een fout in de site te zitten dus kaarten waren uitverkocht en het geld is teruggestort, toen via marktplaats de kaarten voor Silver 1 gekocht. Oordopjes geen moment gemist trwns... :D

17 sep 2007 16:55

roenkie schreef: Oordopjes geen moment gemist trwns... :D

GELUKKIG HOEF JE OP DIT FORUM ALLEEN MAAR TE LEZEN EN NIET TE LUISTEREN !

:lol:

17 sep 2007 17:42

Vandaar dat je zo groot typt :D De P was idd erg stil op de terugweg... of lag dat aan mij :roll:

17 sep 2007 18:49

We hebben een superdag gehad op Francorchamps! :D .. om zes uur vertrokken uit Haaksbergen via Duitsland en om kwart voor acht een stel bekenden ontmoet bij een wegrestaurant aan de grens bij Aachen (stond nog en mooie zwarte 997 cabrio buiten), vervolgens de ING parking route via Eupen gevolgd waarna we op 1 van de ING parkings konden parkeren. Fantastisch georganiseerd door die lui trouwens! We konden vanaf de parking met een taxi-busje naar Eau-Rouge waar we vervolgens de hele dag vrij asociaal in het houten chalet hebben gezeten.. :D , superplek trouwens. De GP2 was geweldig om te zien, de Porsche-cup sprak mij natuurlijk helemaal aan 8) en de formule 1 blijft helemaal pure sensatie :shock: .. de race op zich was zo spannend als een bloempot maar het geluid en alles er omheen is geweldig!
Nou ben ik niet zo'n Mercedes-fan maar het geluid van die (CLK?) safetycar mocht er ook wezen!! 8) mooi!
Op de terugweg nog een paar 996jes en Boxsters en een 356 gezien en een Gallardo aangedrukt ( waar je 100 mocht).. :wink: Het was geweldig! :D
Plaats een reactie