Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

18 sep 2007 16:17

Ik snap het ook niet meer.
Blijkbaar voelen verschillende zich ineens massal geroepen om mee te doen in elk draadje om me in het belachelijk te trekken .
Zelden van onze "Mick" hier gehoord , maar hij heeft zijn roeping gevonden :arrow: meelopen en meeroepen.
Deman kent me persoonlijk niet eens en heeft me nooit gezien maar doet alsof hij me kent
En als er dan verweer komt moet er hulp komen ommij de mond te snoeren.
Echte grote jongens hoor :pukel:

18 sep 2007 16:48

Marco schreef:hoeveel van dit soort draadjes hebben we nu :uh:

Bijna evenredig aan het aantal "dubbele" accounts :lol:

911-lover schreef:Zelden van onze "Mick" hier gehoord ..

Mij is zijn naam niet onbekend :wink:

Mss ook 'ns lekker lezen in plaats van (alleen) antwoorden & je op de kast laten jagen :idea: :wink:

18 sep 2007 17:19

911-lover schreef:Ik snap het ook niet meer.
Blijkbaar voelen verschillende zich ineens massal geroepen om mee te doen in elk draadje om me in het belachelijk te trekken .
Zelden van onze "Mick" hier gehoord , maar hij heeft zijn roeping gevonden :arrow: meelopen en meeroepen.
Deman kent me persoonlijk niet eens en heeft me nooit gezien maar doet alsof hij me kent
En als er dan verweer komt moet er hulp komen ommij de mond te snoeren.
Echte grote jongens hoor :pukel:

Ik loop al best lang mee op dit meestal gezellige forum hoor :roll: al zeg ik het zelf. Meestal houd ik me op de vlakte, maar als de sfeer wordt verpest zoals nu door insinuaties en verongelijkt gedrag terwijl er in feite helemaal niets is gebeurd :idea: geef ik ook graag mijn mening. Blijkbaar is het meelopen als meerdere mensen ergens hetzelfde over denken en je er zelf anders over denkt. Hulp om jouw mond te snoeren? :uh: Doen alsof ik je ken? Ik reageer op zoals je hier op mij (en blijkbaar niet alleen op mij) overkomt. Zoals Olaf hierboven ook al zegt: trek het jezelf toch niet allemaal zo persoonlijk aan. Als ik het goed begrijp is van een aantal mensen een dubbel account aangemaakt, is dat in de kiem gesmoord en is schijnbaar vergeten om jou daarover een PB te sturen. Big deal toch als wel het probleem goed is aangepakt en opgelost?
Wat mij betreft Afbeelding

18 sep 2007 18:01

En ook deze gaat op slot, gaat helemaal nergens meer over.... En ook even weg uit Meetings&Evenementen, op naar "Overige Zaken"...

Overigens, ik kan geen berichten vinden van de "nep" gebruikers, en dus ook niet achterhalen welk IP adres hier achter zou zitten.

Nog 1 ding, het laatste wat ik er hopelijk over zeg. Het feit dat een zoek-opdracht op alle berichten van 911_lover alle berichten van Koen oplevert, komt door de werking van (my)SQL. Het karakter "_" wordt gezien als een wildcard, waardoor 911_lover en 911-lover voor SQL hetzelfde zijn. Vandaar ;)
Gesloten onderwerp