Even in het vooruit.....
Kwam erachter dat er met kerst een paar dagen vrij in het verschiet zitten. Nu Sally binnen staat, kan het interieur even onder handen genomen worden, waarvan ik uiteraard een zwik foto's ga maken, al was het alleen al om bij terugplaatsen van de onderdelen en mattenset, te kijken hoe het ook al weer zat.
Heb m'n huiswerk bij Pelicanparts en bij een mattenleverancier ergens in Duitsland reeds gedaan, dus heb goede hoop dat het gaat lukken allemaal. Zo slecht als de bekleding nu is.... zal het niet veel slechter worden. Ga de poging dan ook maar wagen. Heb al een kitje POR-15 gekocht, en een rolletje portierfolie.
De bodem zal dus worden behandeld met de nodige clean- en verfstoffen, waarna een nieuwe mattenset erin gelijmd wordt. Moet alleen nog even 3M lijm kopen. Ga komend weekend de matten ophalen, en neem denk ik meteen 2 deurbakken met deksel mee.
Stap 2 in het interieur zal de feitelijke stoel en zijpaneelbekleding worden in een mooi Tartan stofje.
Doorlopend wordt er een Major Kill gedaan op eventueel voorkomend roest (hoop niet te veel...

) en wordt de bedrading gechecked en waar nodig ge-upgrade....
Houd jullie op de hoogte.... als jullie willen duimen voor het suc6..
Even een vraagje omdat ik zo origineel mogelijk '77 wil zijn....
Iemand interieurfoto's van een '77 interieur, met name van de achterstoelen open en dichtgeklapt en vooral ook van de deurpanelen? Dit omdat ik, denk ik, deurpanelen van een latere uitvoering heb....