Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
26 sep 2004 18:15
Ja Riccardo het bericht dat er een tocht was kwam deze keer wel erug laat
27 sep 2004 8:32
De toerrit is goed verlopen met stralend weer door een bosrijke omgeving.
Foto's volgen.................
27 sep 2004 17:41
De foto's zijn geplaatst onder "Personal Gallery" van Red Bullet.
Deze try-out onder auspicien van Fit-Care Center IJsselweide te Gendringen mag een groot succes genoemd worden. Uiteindelijk deden 16 rijders mee. Na de start in Gendringen reden we via Montferland (en dwars over een vlooienmarkt) naar de Tuinen en Kwekerij van Piet en Anja Oudolf. Piet Oudolf ontwierp de herdenkingstuinen van de ramp op 9/11 in New York. Door de sfeervolle ambience gingen we (te laat) maar heel relaxed weer op weg. Via het oude stadje Bronkhorst naar Kasteel Ruurlo, waar heerlijke soep met broodjes werd geserveerd. Na de fotosessie de laatste route naar Gendringen terug. Daar stond een uitgebreid buffet klaar. De eerste "rondjes" waren voor rekening van het Fit-Care Center IJsselweide, proost! Om half zes was iedereen weer vertrokken. Walter en Jeanet Tenten, hartelijk dank!
27 sep 2004 19:31
Speciaal album aangemaakt voor deze prachtige foto's
http://www.porscheforum.nl/album/album_cat.php?cat_id=32
Shark
27 sep 2004 19:33
Hey Red Bullet,waar was jij met de start om 11.00u??
27 sep 2004 21:14
Shark bedankt! Is het de bedoeling dat ik het hele spul nu weer opnieuw daarin ga uploaden?
27 sep 2004 21:15
Andre, ik was jouw koffie aan het opwarmen in Hummelo.....
Waar was JIJ!!??
29 sep 2004 23:08
Nog even een foto geplaatst van een artikel in de "Gelderse Post" van vandaag.
30 sep 2004 11:45
Red Bullet schreef:Nog even een foto geplaatst van een artikel in de "Gelderse Post" van vandaag.
Ook eens leuk om op een andere manier 't nieuws te halen
06 okt 2004 13:05
Voor de echte liefhebbers heb ik een dvd gemaakt van de 1e Porsche Achterhoek Toerrit. Duurt ruim 30 minuten, ondersteund met toepasselijke muziek; mooie motorgeluiden echter nog steeds hoorbaar!
André staat er ook op, ondanks het feit dat hij helaas eerder wegmoest.
Prijs € 10,-- porti € 2,50
E-mail naar:
r.legerstee@chello.nl
06 okt 2004 14:58
Oplage is beperkt........
(ze worden steeds wijzer...)