Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
10 okt 2007 12:48
The Boxster schreef:Jullie houden je wel aan de max. snelheden?
Jij niet dan
10 okt 2007 13:00
The Boxster schreef:Ik wil mij wel aansluiten bij het Treintje via Amersfoort (Mc Donalds 09.00 uur).
Onder voorbehoud dat mijn vader stabiel is/blijft, de beste man ligt ernstig in het ziekenhuis.
Je staat er bij.Sterkte met je vader. Alle begrip als je niet komt opdagen.
The Boxster schreef:Jullie houden je wel aan de max. snelheden?
Treintje zal niet al te veel erboven zitten, als ik de loc ben. Wat ieder individueel doet moet hij/zij lekker zelf weten.
Meestal zie je dat mensen zich laten afzakken, treintje voorbij blazen om alles eens goed te bekijken, en daar na weer aansluiten.
10 okt 2007 13:16
Ik zal zondag ook een blik werpen, kan helaas niet de hele dag, maar misschien nog wel aansluiten bij het ochtendtreintje (hangt af van de navigator).
10 okt 2007 13:30
Lydia schreef:D.D. schreef:....is de koffie OP..of koud...

Dan serveer IK je warme koffie ...
Sinds wanneer serveer jij ook koffie?
10 okt 2007 13:56
marknineoneone schreef:Lydia schreef:D.D. schreef:....is de koffie OP..of koud...

Dan serveer IK je warme koffie ...
Sinds wanneer serveer jij ook koffie?

je kunt beter vragen...; op welk tijdstip......
10 okt 2007 14:35
Ik kom ook
Zijn er nog meer Brabanders regio Eindhoven die over de A50 omhoog gaan rijden? Wellicht handig om bij de Ikea op Ekkersrijt (Son) te verzamelen en samen op te rijden naar Assen? Of ter hoogte van Oss bij kruising A59/A50?
EDIT: was al bedacht door iemand
Laatst bijgewerkt door
M a r c op 10 okt 2007 20:21, in totaal 1 keer bewerkt.
10 okt 2007 16:00
Heren,
Porsche club leden krijgen als ze met Porsche komen en clubpas meenemen gratis toegang!!!!
Ben je geen lid en kom je met Porsche dan is de berijder gratis en passagiers krijgen 5 euro korting.
Henk
10 okt 2007 18:01
porschehenk schreef:Heren,
Porsche club leden krijgen als ze met Porsche komen en clubpas meenemen gratis toegang!!!!
Ben je geen lid en kom je met Porsche dan is de berijder gratis en passagiers krijgen 5 euro korting.
Henk
En volgens mij als je een elfstedentochtkruisje meeneemt mag de bijrijder ook gratis.
Ikzelf zou met een zwarte 996 komen, maar mijn broer wil z'n vriendin voor komen stellen.... Kom dan maar eens weg

Het zit er voor mij dan ook niet in om langs te komen...
10 okt 2007 18:15
...dat voorstellen kan toch ook in de paddock
10 okt 2007 19:31
gast schreef:of 's avonds........
Rod Stewart - Ahoy
10 okt 2007 20:00
Ik kom ieder geval niet, mijn P staat vanaf vrijdag in Renkum voor een checkup en een apkt'je...
10 okt 2007 20:14
Harley schreef:The Boxster schreef:Jullie houden je wel aan de max. snelheden?
Treintje zal niet al te veel erboven zitten, als ik de loc ben. Wat ieder individueel doet moet hij/zij lekker zelf weten.
Meestal zie je dat mensen zich laten afzakken, treintje voorbij blazen om alles eens goed te bekijken, en daar na weer aansluiten.
Als er een groot aantal porsche's en porsche liefhebbers naar assen gaan , weet mijnheer Spee dat ook .

Het lijkt mij daarom niet verstandig "de stoere jongen/meid" uit te hangen .
10 okt 2007 20:38
Ik ben zondag om 9.00 bij Amersfoort, dus zet me d'r maar bij
10 okt 2007 21:54
Tja...
Als 16 jarig jochie ooit de unplugged cd gehoord, en vervolgens was ik verkocht.
Dit is de eerste keer live...
11 okt 2007 13:39
Thanks !!!!
Helaas zijn 6 cd's van me gejat, toen vorig jaar mijn Seat Leon FR (type 1) werd gestolen...
Aanrader: Unplugged and seated !!!!!
11 okt 2007 14:56
gast schreef:PS; zijn de kaartjes allemaal al vergeven Shark? (nog bedankt namens P-one en Martin-K)
Nog vijf stuks over Marcel
Vanavond gaan ze op de bus.
Als er nog over blijven zal ik ze bij jou in de envelop doen, kun je er misschien iemand blij mee maken
11 okt 2007 23:13
Ik kom zaterdag ook maar even kijken. Was nog niet geheel zeker maar ik heb tijd.
Zijn er zondag nog mensen die een stoeltje vrij hebben als ze het circuit op gaan?
11 okt 2007 23:30
D.D. schreef:Ik kom ieder geval niet, mijn P staat vanaf vrijdag in Renkum voor een checkup en een apkt'je...

en ff kijken....een 993....targa.....of een 4s.......wie weet..
12 okt 2007 0:36
@stephan, ene PTT gaat mee, lemans veteraan, ene bert964c4 gaat mee, ook lemans veteraan, en inclusief 4 dvd's ........en 2 andere 964 cabrio's, voor de fun, dus we haken aan bij de McDonalds
12 okt 2007 8:18
Nog eentje die aanhaakt in Amersfoort (onder voorbehoud van de wekker en het weer) !
12 okt 2007 9:58
Lijstje is weer ge-update. 24 auto's al.
@Bert - Jij, Piet en de 2 mystery guests staan er bij.
(en natuurlijk alvast bedankt voor de DVD's)
@Graaf - er wordt goed weer voorspeld. En die wekker regel je maar.
12 okt 2007 11:27
drknauf schreef:ik kan niet

Da's balen
12 okt 2007 21:06
Ik kom morgen ook even buurten.
Do993tupperware, hoe ben je te herkennen?
12 okt 2007 21:10
@Division
Hoop heel makkelijk , een GT2