24 okt 2007 20:18
24 okt 2007 23:13
John schreef:Vraagje, is er bij de laatste beurt vol syntetische olie in gegaan, terwijl ie lang met half synteet heeft gereden, daar worden je pakkingen zacht van (is me als leek verteld).
John
24 okt 2007 23:55
25 okt 2007 8:07
25 okt 2007 10:53
25 okt 2007 20:03
25 okt 2007 21:24
John schreef:mannen ik ben en blijf een hobbie sleutelaar, dus echt kaas heb ik er niet van gegeten.
Maar wat ik wel is gehoord heb, is dat volle syntetische olie dunner is (en dan vooral de 0w versie) en deze de pakkingen iets doordrenkt...
Hoeft niet de oorzaak te zijn, maar tis wat Erwin (heeft er mega meer verstand van dan ik) in een ander topic schrijft, dit kan net de druppel in de emmer zijn die het hem doet.
Nogmaals ontopic...ik zou met deze 964 is serieus naar iemand gaan die er echt kijk op heeft, en in het bezit is van de juiste gereedschappen........
25 okt 2007 23:23
26 okt 2007 15:49
26 okt 2007 16:01
26 okt 2007 16:25
ron2.2E schreef:Kijk eens op Motormeister.com
Is een tijdje terug al eens genoemd. Met de tegenwoordige euro/dollar verhouding niet onaardig volgens mij
26 okt 2007 16:41
Maarten schreef:Motormeister?
Ga even naar de Appie en koop 10 zakken chips en 2 traytjes Brouwersbier halve liters. Ga vervolgens zitten en surf naar het Pelicanparts forum.
Kijken of jij dan nog naar Motormeister gaat.....
26 okt 2007 20:08
26 okt 2007 22:10
26 okt 2007 22:17
26 okt 2007 23:26
27 okt 2007 10:36
Hannibal schreef:Als hij stil staat (nagenoeg) geen lekkage. Maar bij zware belasting (ritje Assen/Utrecht) de onderplaat onder de olie. Ben dus bang voor olie op de uitlaat. Geen goede combinatie lijkt me.
27 okt 2007 21:27
27 okt 2007 22:43
05 nov 2007 0:18