Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

28 okt 2007 19:03

horn schreef: en rijden er veel meer nederlanders die plotseling naar links duiken. :evil: :shock:

Rare jongens die Nederlanders...hahahaha :wink: ik ga niet plotseling naar links in Duitsland ik doe dat gewoon bij de grens en kom er alleen maar vanaf om te tanken...... :lol: :wink:

28 okt 2007 19:13

Jurgen schreef:Op de 3 kun je niet echt hard gaan, alhoewel "terug" vreemd genoeg beter is...

hmmmm... terug ri arnhem... :evil: :shock: :wink:

Afbeelding

28 okt 2007 19:16

... kan je makkelijk rechts voorbij ... toch :?: :twisted:

28 okt 2007 19:28

Jij komt de 18de toch ook?? :wink:

29 okt 2007 23:24

hielkema993 schreef:Ben ik ook geweest, volgende keer iets afspreken :idea: :?:

Is goed, de 18e is in ieder geval de eerste keer weer...............!! :D

29 okt 2007 23:28

over 5 minuten op rtl 4 vierinhetland een protest van nederlandse (porsche)verkopers tegen afschaffing van onbeperkte snelheid in duitsland.

30 okt 2007 0:16

Dat protest verwacht ik ook wel van Duitse (porsche) verkopers binnenkort, als het de fabrikanten al niet zijn.................... :roll: :wink:

30 okt 2007 10:06

Vandaag komt het onderwerp van het verlagen van de Maximum Snelheid naar 130 in de Duitse Kamer(voorgesteld door SPD). Volgens mij kwam Lammertink, waar de 18e de meeting is, ook nog even in beeld. Dus nieuws deze week in de gaten houden voor de mensen die vaak even in Duitsland baantjes trekken met hun P.

(btw: het is al vaker voorgesteld in de Duitse Kamer om deze af te schaffen, echter nooit een meerderheid voor deze motie gehaald in Duitsland)

30 okt 2007 21:26

goedzo student. 's avonds zuipen en de ochtend erop de herhaling bekijken :mrgreen:
dat interview met Erik de Verkoper (aan zijn tongval zou hij goed van PCT kunnen zijn) was idd het stukje dat ik gisterenavond bedoelde... :cheesy:

31 okt 2007 2:27

Carry on speeding

Germany's Chancellor Angela Merkel has gladdened BMW, Audi, Mercedes
and many local tuning mechanics' hearts by rejecting a proposal from her Social Democrat coalition partners who called for a 130kmh/80mph speed limit on the country's motorways.

The proposals for the Autobahn were made by the SPD with the intention of reducing greenhouse gas emissions, but Mrs Merkel said that, "traffic jams are at least as harmful to the climate as speeding."

Thus leaving Germany to remain the destination of choice for all supercar owners wishing to blow their hair back.

Angela Merkel, you're our kind of leader.

31 okt 2007 9:35

horn schreef:dat interview met Erik de Verkoper (aan zijn tongval zou hij goed van PCT kunnen zijn)

Klopt!
Inderdaad Erik van Porsche Service Centrum Twente.
Aardige kerel.

31 okt 2007 22:25

rse schreef:
hielkema993 schreef:Ben ik ook geweest, volgende keer iets afspreken :idea: :?:

Is goed, de 18e is in ieder geval de eerste keer weer...............!! :D

Hoi rse, laten we de 18de in ieder geval even kennis maken. :lol: Tot zondag, waar kom je vandaan kunnen wellicht samen er naartoe rijden??

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=15971

02 nov 2007 15:09

HenkC2C schreef:
horn schreef:dat interview met Erik de Verkoper (aan zijn tongval zou hij goed van PCT kunnen zijn)

Klopt!
Inderdaad Erik van Porsche Service Centrum Twente.
Aardige kerel.

Dat is ie zeker! De 18e staat ie zelfs voor ons allemaal koffie in te schenken :wink:

02 nov 2007 20:52

Kijk, heeft hij toch niet voor niks op school gezeten... :cheesy: Geintje Erik de Verkoper. Zwart graag... :wink:
Plaats een reactie