Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

18 apr 2006 19:43

Welkom hier Berend.
Toffe auto zo'n 928. Als ie zo slecht is overgespoten dan is er heel wat werk te doen. Maar blijven lachen want daarna word het weer een top stuk. En ik zou voor de originele kleur gaan.

20 apr 2006 18:18

Ik kan me ook herinneren dat er in de beginjaren een soort paars/zwart metallic leverbaar was. Volgens mij is dat he-le-maal top! :-)

Grtz. Max

20 apr 2006 19:05

Ik zou zo'n ouderwets-achtig grijs pakken (Zoals de 928 in Scarface!) Dat vind ik heel mooi.... Hoewel ik origineel ook enorm respecteer maarja, aangezien de wagen al eens is overgespoten...

Wel een heel ruige auto, zo'n type 1 928!

22 apr 2006 22:33

Geweldig he een 928 ! Als we ooit weer de kans krijgen, kom maar, kom maar...
TOP PUNT van Genieten .....

Groetjes Marjon

23 apr 2006 19:55

Marjon & Berry schreef:Geweldig he een 928 ! Als we ooit weer de kans krijgen, kom maar, kom maar...
TOP PUNT van Genieten .....

Groetjes Marjon

....hoor ik daar enige spijt in uwe stem :?: :wink:

27 apr 2006 22:07

We zitten nog steeds te twijfelen over de kleur maar het zal niet te extreem worden. Waarschijnlijk wordt ie gewoon weer (petrol)blauw of zoiets....

Ik zal jullie op de hoogte houden. Eerst moet ie APK klaar zodat ie uit de schorsing kan. Daarna zien we wel weer....

Ik zet hem in elk geval zaterdag al bij ons op de "tuningshow" als project-car.....eens kijken wat de reacties zijn...
Nog meer liefhebbers om te komen??
(http://tuning.terapel.net)

hoii

04 nov 2007 12:45

hoii welkom hier

de mijne wordt metallic zwart (was gewoon zwart)

www.djhenkie.com/porsche.html

04 nov 2007 16:35

Het project 928 van mij staat voorlopig "on hold" vanwege wat juridische probleempjes. Ik had de auto samen met de voormalige man van mijn moeder.
Probleem: hij heeft (had) de papieren. Ik heb de auto......
Hij speelt nu een vuil spel en heeft de auto overgeschreven op naam van een bekende van hem... Volgens de politie is die dus nu eigenaar en heeft die recht op de 928. Dacht het even niet!!

Misschien ga ik op zoek naar een andere 928. Reserveonderdelen heb ik genoeg :twisted:
Laatst bijgewerkt door BerendB op 07 mei 2008 20:00, in totaal 1 keer bewerkt.

04 nov 2007 16:46

Weetje ... dan is die kerel ook verantwoordelijk voor de verzekering als deze 928 niet geschorst is, of zich op de openbare weg bevind :idea:

... nog maar te zwijgen over parkeerbelasting (boetes) en snelheidovertredingen :roll:

Sterkte & succes :!:

04 nov 2007 18:03

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

04 nov 2007 20:36

De auto was geschorst (vanaf 1998 al....) maar wel verzekerd (groene platen zijn dan ideaal :lol: )

Ik heb nog overwogen om met Porschemotion hem gewoon mee te nemen. (Afgezien van de snelheidsmeter functioneerd inmiddels alles.)
Het probleem is echter dat de gehele regionale politiemacht inmiddels op de hoogte is van alle rompslomp en dat die het verstandiger achten dat de auto tot nader order niet op de openbare weg komt.

Waarschijnlijk heeft diegene die hem nu op naam heeft hem ook geschorst anders heeft ie een probleem met de APK :lol:

Volgens RDW:

Kenteken GB-GX-30
Merk PORSCHE
Handelsbenaming 928 AUTOMATIC
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 23-05-1998
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 17-09-2007
BPM € 0
WA verzekerd geregistreerd Ja
Plaats een reactie