Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

03 nov 2007 15:32

Ik was al op de hoogte. Ben benieuwd naar je toekomstige nieuw aanwinst!

03 nov 2007 16:29

Marcel, je had het al gePB-'t, maar ook hiervandaan mijn oprechte condoleances en succes met de zoektocht.

03 nov 2007 19:16

WAAAAAAAAAATT

Marcel jouw Porsche.. dat kan toch niet.

Jezus mina, dat had ik nooit verwacht.

Gelukkig heb je zelf niets ! :shock:

MAAR HOE KAN IK NU OOIT DIE PORSCHE VAN JE OVER KOPEN :cry:

Succes met de verwerking en de zoektocht.

Leander

03 nov 2007 19:49

gave site zeg die sloancars, met de huidige koers is zo'n 997 Turbo wel grappig :shock:
wat zou erbij komen qua BPM?

03 nov 2007 20:25

Balen Marcel, zal niet meevallen weer zo'n beauty te vinden. Zo worden ze wel steeds schaarder. 8)

03 nov 2007 20:42

:shock: :shock: Dat is balen! Zonde van die orginele turbo, er gaat toch wel weer een oude turbo komen he?

03 nov 2007 20:43

:shock: shit Marcel :shock:
het zit de Porsche eigenaren in 078 de laatste tijd niet mee

03 nov 2007 21:09

Ja vrienden, op het ogenblik weet ik even niet wat wijsheid is. Ik moet het nog even op me in laten werken, maar in ieder geval is duidelijk dat een pré 80-er turbo een zware opgave wordt.

Vooral origineel Nederlands en weinig kilometers komt weinig voor.

Ik heb in ieder geval geen haast, dat is het voordeel.

Wie weet komt er nog wel een kans.....

03 nov 2007 21:33

Shit, shit, shit,

Dat is schrikken!! Gelukkig heb je zelf niets, zonde van die car.....

Mijn raad, koop iets terug wat mooier was dan wat je had... Anders blijft het knagen.

03 nov 2007 21:42

Nog even een aanvulling: ik ontvang de taxatiewaarde van de auto, zodat ik kan gaan speuren.....

04 nov 2007 2:32

Zonde man, gelukkig heb je zelf niets. Sterkte.
BTW die van Michael is toch te koop in consignatie bij Stuurman?
Is een mooie replacement.

04 nov 2007 10:22

Ik heb al contact met Michael, maar er zijn op het ogenblik meerdere opties.

04 nov 2007 22:16

:shock: Vervelend voor je Marcel. De turbo was een originele prachtige porsche. Gelukkig (zoals ik het begrijp) heb je geen lichamelijk letsel.

Veel succes met de nieuwe zoeltocht. :wink:

04 nov 2007 22:32

Balen Marcel...!!!! :?

gelukkig mankeren jullie niets... :D

weet wel een mooie boxster te staan..... :wink:

sterke met de zoektocht.

Peet & Lies.

04 nov 2007 22:51

Ben in redelijk vergevorderd stadium.....

Ik hou jullie op de hoogte. Wordt in ieder geval geen Boxster. Wordt weer een klassieker :lol: .

04 nov 2007 23:21

wel een porsche toch :?:

04 nov 2007 23:22

Ja, Mike, inderdaad een Porsche. Ik kan jullie niet missen 8)

04 nov 2007 23:27

Dat is schrikken Marcel.
Als je er verder zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen mag je in je handen klappen. Helaas is een 'oudere' auto al snel economisch total loss verklaard zonder dat het technisch een wrak hoeft te zijn. Ik hoop dat je er met de verzekering een beetje uit komt en snel over het verlies van de 930 heen komt.

05 nov 2007 7:01

Jemig! Zonde man. :cry:
Tuurlijk is je gezondheid het belangrijkst, maar het was wel een erg speciale, opvallende auto.
Succes met het speuren naar een opvolger!

05 nov 2007 9:03

Hey Patrick,

Bedankt voor je berichtje vanuit downunder. Blijkt het toch nog internationaal nieuws te zijn.....

So long

05 nov 2007 10:13

Je hebt er zelf gelukkig niets aan over gehouden! Stond de 930 misschien ergens geparkeerd ver afgezonderd van andere auto's die als buffer hadden kunnen dienen? ;)

Zo zie je maar weer: je kunt er beter zoveel mogelijk mee rijden (ook al regent het een beetje of is geen krasvrije parkeerplaats gegarandeerd :wink: ), want voor je het weet is het over. :(

05 nov 2007 20:53

... en komt er wel weer een andere...

het is maar blik. zolang je er zelf maar niks aan overhoudt! 8)

05 nov 2007 21:52

He Marcel wat is dit nu weer?!?!? :shock: Gelukkig alleen blikschade........

Het wordt tijd dat we snel even bijpraten.

06 nov 2007 20:24

Hoi Marcel:

Ik heb (nog) niet het hele verhaal meegekregen,maar heb begrepen dat jouw eigen Turbo naar de "haaien" is.......... :cry:

De Turbo van Michael is er een uit 1986,geen pré-1980 dus,maar dat is echt een mooie.............
Helemaal orgineel,qua uiterlijk dan,en "loaded" met leuke "goodies",en weinig kilometers.Deze is echt het overwegen waard !!

Last dut not Least:Gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. :shock:

06 nov 2007 22:15

staat een mooie witte turbo bij wolbert voor 31.500. Zier er op de foto's erg mooi uit. Immers is mooi wit niet lelijk, toch Mike?
Plaats een reactie