Ok komt ie ( ik doe gezellig mee)
1. Leeftijd (en of geboortedatum!)
17-2-1970
2. Gezins situatie
Vrijgezel sinds 1.5 jr
3. Beroep
Laborant in de grafische&textiele industrie .
4. Posche geschiedenis (type en ect.)
1e 911 gekocht bij Witmer & Odijk in Warmond 911 SC 3.0 204 PK.
Weer verkocht ( vanwege bekeuringen e.d) aan The gallery ( aaldering)
in brummen voor 14.000 euro. ( top deal gemaakt toendertijd omdat ik dat er ook voor betaald had) kenteken: NV-SG-86 fijne mooie auto was dat.( wie weet in het bezit van een lid van het porsche forum nu).
2 e 911 gekocht bij Wams Sportscars in Eindhoven 911 wederom SC 3.0 Geheel C2ombouw/RS-opschrift achterop met heel veel history taxrapp en rekeninngen enz enz ( NIET OMGEBOUWD OMDAT ER OOIT SCHADE WAS O.I.D.) gewoon eerlijk.
Fijne eerlijke in Juli 2004 belastingvrij geworden 911 met lekker veel history vanaf 1979 ( zelfs aankoopnota van dokter professor roman shubert die hem tot 1994 gereden heeft als 2e auto)
Ben zowieso erg tevreden over Wams ( snel contact 'ze nemen de tijd voor je ' en denken met je mee)
5. Tweede auto
BMW 320I E36 geheel orgineel af fabriek ( keurige orginele onverprutste/ongespoilerde antrecietzwarte 6 cilinder BWW in hele mooie staat) vorige eigenaar heeft hem 8 jaar vertroeteld en is echt een oudere keurige heer geweest .
Ik ga ook netjes met deze auto om voor woon/werk verkeer. c.a 125 km per wk.
Heerlijke comfortabele auto.
6. Droom auto
Jahaaaaaahhhh Porsche 911 turbo en dan het liefst het 964 model dan heet hij 965 geloof ik. maar hoeft niet per se.
Ook vind ik een oudere 911 CS ( Clubsport ) wit met veel rode accenten heel erg mooi.
Tja de 911 gaat voor mij tot het model 964.
Ok de 993 gaat nog net en kan ook nog '' maar daarna is het mij te modern qua vormgeving ( wel geweldige auto's auto's natuurlijk)
7. Hekel aan
Afgunstige/jaloerse mensen die het niet accepteren dat je een leuke hobby hebt en het zeker belachelijk vinden dat je 2 auto's hebt.
Flauwe opmerkingen enz enz .
Als men zelf een beetje gaat rekennen en nog een beetje spaargeld heeft dan is een 911 3.0 SC-tje al gauw berijkbaar als hobby ( OK toegegeven moet men wel geen kinderen hebben en net zoals ik minder op vakantie en de meeste boodschappen lekker bij de Aldi

doen wat overigens een prima winkel is.) Ik ga niet in mijn 1-tje 3 of 4 X per jr op vakantie en dat scheelt ook weer.
Bovendien is de waardevastheid van een 911-je van tussen de 10.000 en 13500 euro ( mits goed onderhouden) goed.
Het kan nooit zo zijn dat je er ineens 6000 euro minder voor krijgt.
Dus in deze prijsklasse een veilige hobby.
8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten
Zowieso Jezus in het echt.
En verder Al jeareau en Nithin shawney en jennifer Lopez wil ik ook wel eens live ontmoeten maar dan onder 4 ogen. maar zo zijn er nog wel meer.
Zo dit was het weer voor nu.