Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Voorstelling uit 's-Gravenzande

29 okt 2007 21:13

John schreef:
Dan moet je ff hier gaan kijken

Dank je John, daar ben ik al geweest.

30 okt 2007 9:39

:@: John :arrow: ... J. Stolze .... :arrow: Tja .. :roll:

30 okt 2007 9:53

zegt genoeg wrom Basil dus zijn zoektocht vervolgd hier :lol:

13 nov 2007 20:41

whow, gaaf zeg die db2!

qua klassieke 911 zijn de meest gewilde de RS'en (en R's en ST's, maar die zul je niet zo snel vinden). Daarna de S'jes, E's en T's. Elk met een specifiek prijskaartje. Coupés zijn over het algemeen iets meer gevraagd vanwege de daklijk (en Targa's iets minder geproduceerd)

Succes in ieder geval en keep us informed ;-)

13 nov 2007 20:43

Oja, over specifieke info de zoekfunctie even gebruiken. Zo ongeveer alles is hier al eens besproken... 8)

15 nov 2007 22:45

Hallo Ingo. De zoekaktie is in volle gang ! Ik wil eigenlijk om ruimte te maken en de kas een beetje te spekken eerst mijn klassieke Range Rover 1973 2 deurs body-off gerestaureerd verkopen. Porsche Forum lijkt me niet zo'n geschikte plaats. Hoewel, kijk je ook eens OP andere auto's :wink:

15 nov 2007 23:37

paul hebje nog een voorkeur voor kleur?

ik vind deze wel erg fraai:

klik hier

deze gaat ook wel:

klik hier

16 nov 2007 0:21

Basil II schreef:Hallo Ingo. De zoekaktie is in volle gang ! Ik wil eigenlijk om ruimte te maken en de kas een beetje te spekken eerst mijn klassieke Range Rover 1973 2 deurs body-off gerestaureerd verkopen. Porsche Forum lijkt me niet zo'n geschikte plaats. Hoewel, kijk je ook eens OP andere auto's :wink:

Range Rover Forum (als dat er is ;-) )
Nee, mijn klassieke P is ook meteen mijn enige auto en ben niet echt op zoek naar een 2e.
Woon centrum Amsterdam en moet nog een paar jaar op vergunning wachten... Als ik die heb komt er een 'moderne' niet roestende auto die ik langs de gracht kan zetten...

16 nov 2007 12:45

Welkom Basil. Nu snap ik het pas van die voorstelling. :lol: :lol: :lol: Goede tip van John: Joop Stolze Classic cars.

25 nov 2007 12:28

Heb kontakt met Mario van Kessel gehad en ik ga maandag die groene Targa bekijken.
Ik ben heel benieuwd !!

26 nov 2007 20:15

De teerling is geworpen !!
De keus is gevallen op een bloedoranje 911 T Targa 1969 met een keiharde body, perfect passende naden. Ietsje duurder, maar een stuk lekkerder.
Staat rechts bovenaan de site van van Kessel.

26 nov 2007 20:31

MOOOOOOOOOOOOI...!
gefeliciteerd hoor.

26 nov 2007 21:23

Dank je wel.
Voordat ik ermee ga rijden, gaat hij eerst helemaal uit elkaar. Spuiten in een nog nader te bepalen kleur. Ik denk donkergroen. Dan ken je de auto tot op de laatste bout. Ik wil met deze auto ook gaan rally rijden. Wordt een beetje zonde met de DB 2.
Ik houd jullie op de hoogte.

27 nov 2007 16:23

Ziet er goed uit. Gefeliciteerd.

27 nov 2007 22:21

Mooi!!! zo'n oudere Targa. Wil hem graag zien als ie klaar is :lol:
Succes :wink:
Plaats een reactie