Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
24 nov 2007 16:05
Lydia schreef:@ Reinder: voor sommige Friezen maak ik met liefde een uitzondering

Altijd welkom!
Het zat redelijk vol bij Wonders. Je kunt daar alleen maar een tafel reserveren vanaf
6 personen. En zoveel fans heb ik niet
Had ook geen zin om te wachten, dus maar bij Gusto een hapje gegeten. Is ook niet echt behelpen, maar Wonder's is toch wel mijn favo restaurantje (én Fabels!). Jij was er dus ook? Begroet je me dan niet eens???

Maaareuh ... voor 10 personen maar wat regelen dan?
Ik zag je pas toen je alweer naar buiten liep.En reserveren voor 6?... de mazzel met die leden!Wij waren ook maar met z'n 4tjes.We reserveren gewoon voor 6 en dan komen er op het laast 2 niet opdagen hè
24 nov 2007 16:24
Tja, dat kan. Maar voor 6 reserveren en dan komen er
5 niet opdagen ...

Komt niet goed!
24 nov 2007 19:01
Misschien dat ik samen met Erwin morgen ff langskom voor een snelle drink. Wonders is ok maar Fabels sucks. Zeer slechte bediening op het terras. Ze doen uren over een broodje.
grt
24 nov 2007 20:04
Nou Jan bij "Wonder's"was de bediening oke maar het eten 3x niks.Jammer wel een goede entourage verder.Maar voorlopig voor het laatst gegeten daar
24 nov 2007 20:23
Wat gaat er nu gebeuren?
Gaat het nog door?
Zoja wie, waar en hoelaat?
Jaap
24 nov 2007 21:00
Volgens mij gaat het nog wel door hoor....toch Lydia????

*smekendaankijk*
24 nov 2007 21:52
Lydia schreef:Oké, luitjes, voor morgen om 14.30 uur een tafeltje voor 10 in de "Zilte Zoen" gereserveerd!
In egmond aan zee....zoek maar gewoon naar de P's...
denk ik...
24 nov 2007 22:43
Gewoon met z'n allen verzamelen bij Akersloot. Vandaar uit gezellig een kwartiertje rijden naar Egmond aan Zee.
Tafel gereserveerd om 14.30 uur zoals boven omschreven. Dus ja, wat mij betreft gaat het nog steeds door. Het gaat wat waaien, dus prachtig uitzicht over een robuuste zee ...
www.ziltezoen.nl
25 nov 2007 1:50
Morgenochtend laat ik jullie even nog even weten wat ik doe..heb totnutoe verder nog niemand enthousiast kunnen maken,,
Het trekt mij wel..die ruige zee..storm..hoog water..leuk gezelschap niet in de laatste plaats..
25 nov 2007 4:22
Hoog water...ja...daar zijn ze blij mee in Egmond af en toe...
Kijk uit waar je je Porsche neerzet...

, maar zonder gekheid...leuke plaats, veel plezier straks.
25 nov 2007 9:41
Ik zie het somber in maar ik blijf het proberen om erbij te zijn!
25 nov 2007 11:53
Het is hier prachtig weer. Blauwe lucht, zonneschijn en lekker veel wind!
Komen, dus , allemaal!
@ Jurgen: slááp jij wel eens?
@ Reinder: alleen komen mag ook, hoor! Doe ik ook altijd
25 nov 2007 12:23
Nog effe de auto oppoetsen en dan kom ik richting Akersloot; fototoestel nog meenemen???
25 nov 2007 12:29
Lydia.. dat mooie weer blijft msschien niet .hier in Franeker is het noodweer.maar we zien wel, ik heb 4x4 dus....
In ieder geval kom ik..en ik neem Caroline mee ( mijn dochter )
We proberen om 14.00 u in Akersloot te zijn
tot straks
25 nov 2007 13:03
Lydia schreef:@ Jurgen: slááp jij wel eens?
Ach, zolang mensen niet klagen...
ps hoop dat het bij jullie beter weer is dan hier...maar goed, kan er net zo gezellig om zijn.
25 nov 2007 14:31
Ik en Jantje Targa gaan zo toch ook maar ff kijken in Akersloot.Mooi ff
25 nov 2007 19:30
Jongens en dames, et was weer als vanouds gezellig!!!
Bedankt!!! Weer een paar mooie Porsches gezien en leuke mensen gesproken. Tot de volgende keer!
25 nov 2007 20:13
Het was een erg gezellige zondagmiddag. Leuke mensen, lekker eten en uitzicht op een stormachtige zee. Zéker voor herhaling vatbaar!
Leuk dat jullie er allemaal waren! Gaan we vast nog wel een keer doen!
25 nov 2007 21:11
Zeker, een hele leuke middag, voor herhaling vatbaar!
Leuk dat treintje van Akersloot naar Egmond, 5 porsches en een vrachtwagen!
Jaap
25 nov 2007 21:34
...en een Porsche busje(Cayenne), maar die hadden jullie vast niet gezien op de linke baan. Of bedoelde je die?
26 nov 2007 9:18
Was onwijs!Al was ik het op een gegeven moment wel zat.