Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

29 nov 2007 21:04

Top Gear is een topprogramma waar ze spectaculair autos testen zoals ze in geen enkel ander programma doen; alleen wordt er de laatste tijd (sinds het programma een uur duurt) veel te veel in gezeverd. JC heeft een eigen mening die hij aan iedereen wil opdringen. Hij is een Ferrari-man en geen Porsche-man, dat was al duidelijk.
De Boxster is een prima auto en na 2x 911 te hebben gehad, vind ik de Boxster S de betere auto....

29 nov 2007 21:06

Het gaat goed in de AV branche :lol:

Leuke manier om je gras te maaien :wink:

29 nov 2007 21:49

mooi, volgende forummeeting gazondonuts bij VMP! Cool 8)

30 nov 2007 13:38

jampie schreef:De Boxster is een prima auto en na 2x 911 te hebben gehad, vind ik de Boxster S de betere auto....

Dat kan niet beter, weet je tenminste dat je voor jezelf de beste keuze hebt gemaakt.

30 nov 2007 16:02

Ik vind het wel vermakelijk hoe JC het iedere keer weer voor elkaar krijgt Porsche af te kraken. Dat neem ik met een behoorlijk pak zout, ik weet namelijk wie het zegt.

poor mans porsche

30 nov 2007 17:03

Grappig, vroeger was de 924 later de 944 de poor man's porsche nu heeft de Boxster die naam.

Opvallend is dat je dat meestal hoort van mensen die er zelf geen hebben of uberhaubt geen porsche kunnen betalen en van mensen die echt geen verstand van auto's hebben.
Was zelf in het verleden altijd erg gelukkig met die Poor man's modellen (944 / 951 / 968) en zou dat nog steeds zijn (de 968 blijft)

dus lekker laten jippie.

30 nov 2007 17:04

niets tegen den boxster soms wel beetje moe van gepiep eigenaren dat ze echt wel een echte hebben....

30 nov 2007 17:56

Respecteer elkaar nu allemaal gewoon eens: toen ik 944 reed was die niet echt (alleen mensen die er geen hebben of een 911 hebben durfden dat te zeggen) toen had ik een 964 maar dan moet je weer eigenlijk een 993....lazer toch allemaal op. Dit forum verenigd mensen met een passie voor Porsche; mensen met een schaalmodel, een auto van een paar duizend euro of een auto van meer dan 1,5 ton.

Ik rijdt rond op een paar kilo steigerpijp met wat kunststof er omheen en ik heb de grootste grijns op mijn smoel!!

Punt is wel duidelijk dacht ik zo?

30 nov 2007 18:00

WM550, Was jij net afgestapt :mrgreen: :wink:
http://www.amersfoortactueel.nl/index.cfm?bericht=15392&plaats=514

30 nov 2007 18:56

Potverdrie; gesnapt terwijl ik een rolkooi aan het bouwen was!

30 nov 2007 21:08

duidelijk een boxter type, als je een filmpje publiceerd, zorg dan wel dat het ook op een Mac draait, ik heb hier geen geluid! Een Mac is zowiezo een must-have in de AV-branche.
In dit geval had ik dus liever dat het geluid het deed en niet het beeld...grapje. :lol:
:wink:

30 nov 2007 21:14

marcelSC schreef:duidelijk een boxter type, als je een filmpje publiceerd,

Duidelijk een 911 type.. :roll:

....grapje. :wink:

30 nov 2007 21:28

marcelSC schreef:duidelijk een boxter type, als je een filmpje publiceerd, zorg dan wel dat het ook op een Mac draait, ik heb hier geen geluid! Een Mac is zowiezo een must-have in de AV-branche.
In dit geval had ik dus liever dat het geluid het deed en niet het beeld...grapje. :lol:
:wink:

Hij moet op een Mac ook gewoon werken.

Heb je de plugin? http://www.microsoft.com/mac/otherprodu ... ndowsmedia

Als het nog steeds niet werkt, wil ik best een Quicktime versie voor je maken.

30 nov 2007 21:31

Kopje thee?? dames. :wink:

30 nov 2007 21:37

WM550spyder schreef:
Respecteer elkaar nu allemaal gewoon eens
(alleen mensen die er geen hebben of een 911 hebben durfden dat te zeggen)

968mint schreef:
Grappig, vroeger was de 924 later de 944 de poor man's porsche nu heeft de Boxster die naam.

Opvallend is dat je dat meestal hoort van mensen die er zelf geen hebben of uberhaubt geen porsche kunnen betalen en van mensen die echt geen verstand van auto's hebben.
Was zelf in het verleden altijd erg gelukkig met die Poor man's modellen (944 / 951 / 968) en zou dat nog steeds zijn (de 968 blijft)

dus lekker laten jippie.

Dat klopt eigenlijk heel erg! meesten die zo
stom uit hun mond lu*en hebben geen Porsche of zelf helemaal geen auto!
Een klant van me heeft Rolls R Phantom en toen hij mijn 987 zag zei hij WOW !! sleutels ruilen :D :D ??? toen reden we elkaars auto voor de gein hahah.

Hij zei wees er zuinig op want straks als je kinderen hebt kun je niet zo makkelijk in een 2 zitter rijden.
Dan moet je het maar doen met zo'n Rollsje hahah :D

Kijk dat is wel iemand die eigenlijk van alles kan betalen.
Dus als zo'n iemand wat te vertellen hebt over mijn auto of wat voor Porsche dan ook dan is het luisteren wel waard.
Laatst bijgewerkt door VMP_P987 op 30 nov 2007 21:46, in totaal 1 keer bewerkt.

30 nov 2007 21:40

hielkema993 schreef:Kopje thee?? dames. :wink:

Kopje thee?? dames.? :?

Re: Boxster slecht? 987 vs 997 turbo

30 nov 2007 21:55

VMP_P987 schreef:Ik vind het niet eerlijk dat mensen de Boxster zo afkraken.

Tsja, niet eerlijk.............. :? :roll: , who gives a damn??? :wink:

VMP_P987 schreef:ze zijn allebei kindjes van Porsche en ze zijn er net zo trots op…..

Kindjes.......een mooi bruggetje 8)

Zet eens die Boxster en die 997 in het echt eens naast elkaar en vraag aan een paar willekeurige kindjes, welke van de twee nou de echte Porsche is :twisted: :mrgreen: :wink:

:popcorn: :wink:

30 nov 2007 22:01

Rob, ik heb ze opgemeten, maar hij heeft de 997 niet verkleind met photoshop hoor! :lol:

30 nov 2007 22:01

Wellicht tijd voor een time-out? en ff bijkomen, beide zijn top auto's! :wink:

30 nov 2007 22:02

Rob Herfst schreef:Zet eens die Boxster en die 997 in het echt eens naast elkaar en vraag aan een paar willekeurige kindjes, welke van de twee nou de echte Porsche is :twisted: :mrgreen: :wink:

Die...euh..luchtgekoelde, waar is die :!: ....... :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

30 nov 2007 22:06

Rob Herfst schreef:
VMP_P987 schreef:Ik vind het niet eerlijk dat mensen de Boxster zo afkraken.

Tsja, niet eerlijk.............. :? :roll: , who gives a damn??? :wink:

Beste man,

Niemand heeft mijn 'EIGEN' auto tot nu toe afgekraakt.

Ik heb het gewoon over Porsche zelf.

Van 356 tot 997 ik vind dat ze allemaal juweeltjes zijn.

Over een paar jaren ga ik zelf de 997 Turbo er 'bij' bestellen.

Dus ik heb niks tegen de 997 goed? :twisted: :evil: :wink:

30 nov 2007 22:30

Roi schreef:Die...euh..luchtgekoelde, waar is die :!: ....... :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Dat nou net JIJ deze vraag moet stellen........ :lol: :lol: :lol: :wink:

30 nov 2007 22:33

VMP_P987 schreef:Over een paar jaren ga ik zelf de 997 Turbo er 'bij' bestellen.

Dus ik heb niks tegen de 997 goed? :twisted: :evil: :wink:

Oowwhh, u wilt uiteindelijk toch ook een echte Porsche! :mrgreen: :lol: :wink:

30 nov 2007 22:36

Heerlijk zo'n topic :lol: :wink:

30 nov 2007 22:38

Ach, waar bemoei ik me mee, succes boys, jullie komen er vast wel uit! :wink:
Plaats een reactie