Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

03 dec 2007 0:38

Master Ken schreef:HDD recorder is al ingesteld :lol:

uitzending gemist ...
Kan/wil je hem ergens uploaden voor liefhebbers (waaronder ikzelf) ?

03 dec 2007 8:07

Komt er maandag of dinsdag geen herhaling? Voor diegene die de uitzending gemist hebben. Ik zou namelijk niet weten hoe ik deze moet uploaden :wink:

03 dec 2007 8:07

Woensdagavond herhaling.

03 dec 2007 9:52

Jurgen schreef:1.44,7 op een natte baan ... :shock: slechte 0,3 sec. "langzamer" dan de recordtijd van the Stig op droog...en minstens zo snel, zo niet sneller, dan de andere F1 piloten op het droge...

Op droog weet ik zeker dat hij sneller zou zijn dan de Stig.

Leuk itempje trouwens over die oude wagentjes... :)

En best nog lastig te rijden, zo`n F1-car... :shock:

03 dec 2007 23:16

Harley schreef:En best nog lastig te rijden, zo`n F1-car... :shock:

Of et is gewoon een prutser :lol: :wink:

04 dec 2007 1:37

Let op voor de mede Hdd'ers, volgende week een uur later!

20 jun 2008 11:40

vanaf komende zondag weer op de buis

preview :lol:

20 jun 2008 12:15

Ja mooi!!! De HD-recorder staat al ingesteld.

24 jun 2008 11:51

alvin01 schreef:Tsja, dan houdt t op.Digitenne heeft standaard ook wel weinig zenders.
Ik kijk zelf graag naar bbc, was voor mij reden om dat pakket vooralsnog niet te nemen.Wellicht komt er ooit uitbreiding? :roll:
Kan je hem niet op Podcast bekijken via de bbc/website zelf? of via uitzending gemist?

Voor de downloaders: kijk eens op http://www.finalgear.com. Daar zijn torrents te vinden voor bijna alle Top Gear uitzending.

27 jun 2008 11:13

Was best een grappige aflevering. M3 vs Prius, leuk bedacht.

Voor de fans: het -op zich vrij flauwe- Nederlandstalige Top Gear Magazine van deze maand bevat een gratis DVD met wat leuke Challenges. Blad weggooien, dan heb je voor 7 euro een aardige DVD. :)
Plaats een reactie