| Auteur | Bericht | 

| drknauf 
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________   |   porsche speedboot_________________________________________als ik de fotoos zo zie is het een mooi bootje , ik ben enkelt de taal niet zo machtig, kweet nou niet of het een porsche boot is?:
http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?i ... 7&cat=5867WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

| 

| 23 aug 2007 21:40 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   | _________________________________________lees er hier  meer over in een taal die je wel meester bent...    Life is too short to drive boring cars

| 

| 23 aug 2007 21:42 | 

| 

|  | 

| Carrera13 

| Hallo,
 Die taal ben ik helaas ook niet machtig, maar als je op de link klikt van Fearless Yachts in dat artikel kom je op een engelstalige site.

Custom Design by Porsche Design studio.

Met vriendelijke groet,
 Ad

| 

| 23 aug 2007 21:48 | 

| 

|  | 

| Hans Luna 
					Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG   | _________________________________________@ Olaf.... 
 jij zit toch daar af en toe in de buurt!   A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!

Privilege Beauty & Footcare

| 

| 23 aug 2007 21:50 | 

| 

|  | 

| Hans Luna 
					Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG   |   Re: porsche speedboot
_________________________________________Mooie boot hoor, maar ja boten...
 Pff dah ga Luunahtje nie trekkuh hoarh!!!
 ik heb trouwens al een waterkoeling... A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!

Privilege Beauty & Footcare

| 

| 23 aug 2007 21:57 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   | 
_________________________________________Als je op de oranje lettertjes in mijn post (boven de jouwe) klikt, kom je in een ander pf topic terecht waar reeds eerder over deze boot is geschreven en waar in het nederlands wat informatie staat.    Life is too short to drive boring cars

| 

| 23 aug 2007 22:02 | 

| 

|  | 

| BJ964 
					Porsche 964 C2 1991   | _________________________________________Ik vind de Silvestris boot toch mog een tikkeltje mooier    Porsche 964C2 Nachtblauw

| 

| 23 aug 2007 22:03 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   | da's toch die boot van die knakker die de spyker ontworpen heeft? beauty hoor!_________________________________________ Life is too short to drive boring cars

| 

| 23 aug 2007 22:06 | 

| 

|  | 

| drknauf 
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________   | _________________________________________thnx horn tijgerrrrrrr    kvindze allebei wel helemaal dope shit zeg maar    die speedboten
 kanarie hoe kan men iets, zo mooi vormgeven    fraai fraai chapeauWAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

| 

| 23 aug 2007 22:18 | 

| 

|  | 

| Carrera13 

| 
hallo,
 Dat had ik gezien, maar tijdens het typen van mijn bericht en voor het plaatsen van mijn bericht, heeft U gepost.
 Met vriendelijke groeten,
 Ad 

| 

| 24 aug 2007 10:08 | 

| 

|  | 

| BJ964 
					Porsche 964 C2 1991   | 
_________________________________________Klopt Harald. Dit is het nieuwe project van Maarten de Bruijn. Maarten is momenteel ook weer langzaamaan bezig met het ontwerpen van een Silvestris auto   Porsche 964C2 Nachtblauw

| 

| 24 aug 2007 10:09 | 

| 

|  | 

| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   | 
Ongeveer 1/3de van het jaar .... maar nu even niet     Groeten vanuit "Lion-City"    

| 

| 24 aug 2007 10:27 | 

| 

|  | 

| Bert 
					911 3.2 cabrioHaarlem        PF # 2694   | 
_________________________________________Staat wat hoog op de pootjes, amfibievoertuig?    Relax! Het is maar blik............

| 

| 24 aug 2007 20:44 | 

| 

|  | 

| mr.burns993 

| _________________________________________vindt het maar een beetje muf zo'n porsche speedboat    dadelijk gaan ze ook weer de bouw van landbouw voertuigen op pakkenexcellent

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

| 

| 24 aug 2007 20:53 | 

| 

|  | 

| Marco 
					Carrera 3.2,
996 Cabrio, 
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492   | _________________________________________ Got coffee?

| 

| 25 aug 2007 8:30 | 

| 

|  | 

| mr.burns993 

| _________________________________________wally kicks ass  excellent

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

| 

| 25 aug 2007 9:09 | 

| 

|  | 

| drknauf 
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________   | _________________________________________nou die wally vind ik toch echt wel de baas die is pas echt sexy man  WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

| 

| 25 aug 2007 22:42 | 

| 

|  | 

| Marco 
					Carrera 3.2,
996 Cabrio, 
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492   | _________________________________________daar kan je wel een aardig feestje op geven volgens mij     en wel handig met die inlaten aan de zijkanten, als je dan zo'n silvestris op porschebootje tegenkomt zuig je em gewoon naar binnen  Got coffee?

| 

| 26 aug 2007 9:13 | 

| 

|  | 

| Jurgen 
					Westervoort   | 
Altijd mooi...die inlaten aan de zijkant...   

| 

| 26 aug 2007 11:41 | 

| 

|  | 

| BJ964 
					Porsche 964 C2 1991   | _________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw

| 

| 26 aug 2007 20:42 | 

| 

|  | 

| racebeus 
					Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek   | _________________________________________ ieder zijn meug!

| 

| 08 dec 2007 19:02 | 

| 

|  | 

| Jort 
					Groningen   | Bekend waarvan?_________________________________________ Tjolk.

| 

| 08 dec 2007 19:10 | 

| 

|  | 

| racebeus 
					Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek   | Klassieke 911 misschien?_________________________________________ ieder zijn meug!

| 

| 08 dec 2007 19:54 | 

| 

|  | 

| Jort 
					Groningen   | _________________________________________Oh... ok..zat ik in de verkeerde richting. Ik zat aan klassieke speedboten te denken.    Maar je hebt gelijk.Tjolk.

| 

| 08 dec 2007 20:27 | 

| 

|  | 

| Lydia 

| Ik zag gisteren een foto van de Octopus van Paul Allen. Pfff ... dat is geen boot meer!   

| 

| 09 dec 2007 11:00 | 

| 

|  |