12 dec 2007 21:32
12 dec 2007 21:38
GR schreef:Porsche 911 turbo (2-deurs) Prijs C02 Norm Slurptax
3.6 turbo 353kW 4wd 191600 307 232 8250
Klopt dit wel? Volgens mij is dit de prijs per 01-07-2006 van de 997 TT. De huidige prijs is € 196.000,-. Volgens deze berekening:
Slurp tax : (307-232) x € 110 = € 8.250.
Prijs per 01-02-2008 BPM aanpassing ( naar 42,3%)
Prijs (ex BTW, ex BPM ) € 119.976
BPM: 119.976 x 0,423= € 50.750
BTW: 119.976 x 0,20 = € 23.995
Totale prijs incl BPM/BTW/Slurptax: € 202.971 ( waarvan € 82.995 belastingen!)
12 dec 2007 21:39
12 dec 2007 21:42
12 dec 2007 22:43
12 dec 2007 22:47
12 dec 2007 22:49
13 dec 2007 12:52
13 dec 2007 13:22
13 dec 2007 17:38
Rob 944 schreef: ... snip...
Groetjes Rob-vanmiddag naar de eetkamerspecialist-944.
13 dec 2007 17:49
13 dec 2007 17:55
13 dec 2007 18:45
13 dec 2007 18:50
Rob 944 schreef:Sorry,maar ik gooi effe flink de knuppel door het hoenderhok.........
Als je in staat bent om een auto te kopen van meer dan 120000-150000 euro,dan doe je het niet slecht.![]()
![]()
19000 euro meer betalen voor een Aston Martin Vantage..........Poeh,poeh.
Zal ik alvast een voedselpakketje voor jullie maken ??![]()
![]()
19000 euro.Er gaan tijden voorbij dat ik ze niet in de zak heb.
Ik ben allang blij dat ik voor deze werkgever werk,en dat ik in staat ben om een PORSCHE te KUNNEN kopen en rijden.......
Groetjes Rob-vanmiddag naar de eetkamerspecialist-944.
13 dec 2007 19:05
13 dec 2007 19:13
ppp 356 schreef:LEES MIJN ONDERSCHRIFT
13 dec 2007 21:00
13 dec 2007 21:49
15 dec 2007 12:25
18 dec 2007 0:51
18 dec 2007 23:01
19 dec 2007 15:14
mayonaise schreef:Rob 944 schreef: ... snip...
Groetjes Rob-vanmiddag naar de eetkamerspecialist-944.
.... zegt de kenner van 944's die de zijn niet lopende 944 verpatst aan dumpprijs
en dan zomaar andermans relatief nette, en mechanisch heel goeie 944S loopt af te kraken in publiek forum, wegens te duur geprijst en niet nagelnieuw fabrieks staat meer(na 20 jaar), en dan maar beetje loopt de saboteren in een te koop draadje, door te gaan verkondigen dat alles gewoon perfect moet zijn voor 4500 euro, dat de auto in kwestie het niet waard is en maar blijft doorgaan na meerder maals gevraagd te zijn op te houden indien geen serieuze koop interesse in de desbetreffende auto
in the words of BA Baraccus
"i pity the fool"
19 dec 2007 15:33
GR schreef:19000 euro meer betalen voor een Aston Martin Vantage..........Poeh,poeh.
Zal ik alvast een voedselpakketje voor jullie maken ??![]()
![]()
Dit is nou net het grote probleem in nederland: nivellering!
Steek met je kop boven het maaiveld uit, en hij moet eraf!
@ Rob 944:Als je nou eens een risico neemt: begin een eigen zaak. Als je het goed doet kan jij ook een nieuwe AM of - Porsche kopen; zal je zien dat er een groep(-je) mensen zijn die het je gunnen (vaak ondernemers!) En er is een grote groep ( nederlanders) die je het niet gunnen. Tot welke groep behoor jij.......
19 dec 2007 16:49
plh schreef:`Heeft ook met het totale oppervlak van de wagen te maken. Zo schijnt een Mercedes S 500 lang een zuiniger energielabel te hebben dan de S 500 kort. Zelfde motor maar groter oppervlak dus "zuiniger". Is mij tenminste vanochtend uitgelegd`.
Klopt, wij hebben ditzelfde feit bij een A8 lang t.o.v. een A8 kort: Is aan de klant bijna niet uit te leggen. Daarnaast liften (jong) gebruikte auto's mee qua waarde.
19 dec 2007 17:39