Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

16 dec 2007 19:05

Tip: Concentreer je op de ijstijd. Die P hint komt later weer terug. :lol: :lol: :wink:

16 dec 2007 19:06

997- dantzig --> danswijk in almere :roll:
tis maar hardop denken

16 dec 2007 19:07

racebeus schreef:heeft het getal/jaartal 997 er nog iets mee te maken?

:cry:

16 dec 2007 19:07

IJstijd :arrow: Hun-lijn = Haarlem :arrow: Utrecht :arrow: Nijmegen

Moeten we het richting Nijmegen zoeken :?:

16 dec 2007 19:11

was ook die kant al uit:
twee maal berg en dal, nijmegen en limburg???

16 dec 2007 19:12

Gerhard schreef:IJstijd :arrow: Hun-lijn = Haarlem :arrow: Utrecht :arrow: Nijmegen

Moeten we het richting Nijmegen zoeken :?:

:lol: + :thumleft:

16 dec 2007 19:13

Zal wel niet zijn:

Nijmegen :arrow: Porsche = Heteren :?:

16 dec 2007 19:15

Afbeelding

De heuvelruggen, laatste overblijfsel Ijstijd. De rug volgend, kom ik in uiteindelijk ook Ijmuiden, Zaanstreek, of omg. Edam
Ligt de PFT in het GROEN-gekleurde deel van de kaart ( stuwwal ) :?:

16 dec 2007 19:16

Aanwijzing 11:

Afbeelding

Ik heb bezoek, ik ga er ff tussenuit en ben om 20.00 uur weer terug. Hier moeten jullie wat dieper doorgraven..... :lol: :wink:

16 dec 2007 19:21

LeOH schreef:Ligt de PFT in het GROEN-gekleurde deel van de kaart ( stuwwal ) :?:

:lol: Hij zal er niet ver vandaan liggen. :wink:

16 dec 2007 19:22

Afbeelding :wink:

Landgoed, Jachtslot De Mookerheide

en het bankje staat dus ook op de Mookerheide

Afbeelding

Ligt de PFT binnen het gebied op onderstaande kaartje :?:

Afbeelding

16 dec 2007 19:32

barolo schreef:
BerendB schreef:ligt de PFT wel in het gebied van dit kaartje?

:cry: De aanwijzing met de borden geeft aan dat wij Linschoten gaan verlaten en naar een andere lokatie gaan. Zie foto bankje. Er is wel een hint in Linschoten, die weer verwijst naar de eindlokatie. :wink:

Met de "hint in Linschoten" blijft de St. Jan in mijn achterhoofd spoken.
Even doorzoeken op St. Jan en Stuwwal en waar kom ik uit:

Omgeving Gennep:
De Sint-Jansberg is een natuurgebied en voormalig landgoed gelegen bij Plasmolen en Milsbeek in Noord-Limburg.

16 dec 2007 19:36

BerendB schreef:De Sint-Jansberg is een natuurgebied en voormalig landgoed gelegen bij Plasmolen en Milsbeek in Noord-Limburg.

:cry: Nog iets dieper graven :lol: :wink:

16 dec 2007 19:44

Gerhard schreef:Ligt de PFT binnen het gebied op onderstaande kaartje :?:

16 dec 2007 19:45

:idea: Wilde gok naar aanleiding van je voorliefde voor wijnproeven (zoals bij de Burgermeester in Linschoten): Wijnhoeve de Colonjes

16 dec 2007 19:51

BerendB schreef::idea: Wilde gok naar aanleiding van je voorliefde voor wijnproeven (zoals bij de Burgermeester in Linschoten): Wijnhoeve de Colonjes

:cry: Bij de Mookerheide heb ik een Chateau Latour (prem grands crus classe) gedronken uit 1982. Die had ik zelf meegenomen. Afbeelding

16 dec 2007 19:52

Is de link met de Ankh al volledig uitgespeeld of zit daar nog een extra verwijzing in?

16 dec 2007 20:31

Licht de PFT wel in de gemeente Groesbeek?

16 dec 2007 20:40

Heeft De Commanderie van St.Jan in Nijmegen iets met PFTlocatie van doen?

16 dec 2007 21:01

even weer terug naar toetanchamon. Die lag begraven in "the valley of the kings" oftewel valij der koningen. Kom ik vanzelf uit in Berg en Dal bij nijmegen..

16 dec 2007 21:29

BerendB schreef:Is de link met de Ankh al volledig uitgespeeld of zit daar nog een extra verwijzing in?

:cry: + :lol: Ja en nee. Er is meer uit te halen. :lol:
BerendB schreef:Licht de PFT wel in de gemeente Groesbeek?

racebeus schreef:Heeft De Commanderie van St.Jan in Nijmegen iets met PFTlocatie van doen?

LouisXIV schreef:even weer terug naar toetanchamon. Die lag begraven in "the valley of the kings" oftewel valij der koningen. Kom ik vanzelf uit in Berg en Dal bij nijmegen..

:cry: Goede + creatieve oplossingen, maar ik moet jullie teleurstellen. Hier een goede tip: Jullie zitten op het verkeerde spoor. :lol: :lol:
Laatst bijgewerkt door barolo op 16 dec 2007 22:08, in totaal 2 keer bewerkt.

16 dec 2007 21:38

Aanwijzing 12:

Afbeelding

16 dec 2007 21:43

Gaan we nu naar OSS :?:

16 dec 2007 21:43

Gerhard die al eerder schreef:Zal wel niet zijn:

Nijmegen :arrow: Porsche = Heteren :?:

En nu dan:

Mookerheide :arrow: Mook :arrow: Carreric :arrow: Porsche Gelderland :arrow: Heteren :?:
of
Mookerheide :arrow: Mook :arrow: Carreric :arrow: Porsche Gelderland :arrow: Heteren :arrow: Motron :arrow: Renkum :?:

16 dec 2007 22:05

LeOH schreef:Gaan we nu naar OSS :?:

Gerhard schreef:Mookerheide :arrow: Mook :arrow: Carreric :arrow: Porsche Gelderland :arrow: Heteren :?:
of
Mookerheide :arrow: Mook :arrow: Carreric :arrow: Porsche Gelderland :arrow: Heteren :arrow: Motron :arrow: Renkum :?:

Gesloten onderwerp