Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Porsche's en Winterpret bij Luitink 23 dec. a.s.

18 dec 2007 10:39

Hans Luna schreef: Dus wie komen er?

Als ik mijn P terug heb, hoop ik ook even te kijken :roll:

18 dec 2007 10:42

Nog een treintje rijden?? uit het westen?
@Hans: weer treintje vanaf zelfde benzinestation als de vorige x. De shell rechts net voorbij aquaduct Gouda?

18 dec 2007 10:49

@ Jos, ja is goed! ga nog wel even een tijd plannen want er rijden er nog meer mee dan.
Gezellig!

18 dec 2007 10:59

Laat ff de aankomst tijd weten bij Jan, zo ongeveer...dan ben ik er ook.

Of jullie moeten via A'dam rijden, dan haak ik aan bij het brug restaurant.

18 dec 2007 11:02

D.D. schreef:dan ben ik er ook

neem Lies nou een keertje mee man...

aanhaken A.dam zou ook kunnen maakt voor mij niet zo veel uit, maar voor Jos wel denk ik...

18 dec 2007 11:10

dat maakt idd veel uit ja. Ik heb de voorkeur via Gouda. Via 020 is behoorlijk om. Waarschijnlijk gaat mijn vriendin ook mee zondag. Heeft al jaren niks met auto's, ook niet met Porsche. Geen idee hoe je daar niets mee kan hebben maar goed. Heb haar nu toch overtuigt eens mee te gaan, hopen dat ze het leuk vind, kan ik de aanschaf van een 2de Porsche (3de auto) beter verantwoorden 8)

18 dec 2007 11:44

Hans Luna schreef:
D.D. schreef:dan ben ik er ook

neem Lies nou een keertje mee man...

dan zijn WIJ er ook.... Nou je zin.... :roll:

18 dec 2007 12:13

Hoe laat verzamelen bij Gouda?

18 dec 2007 12:34

13.00 uur...? heb een topic geplaatst...

18 dec 2007 12:37

2x.................. :D :D :D :D :D :D :D :D

Gerhard schreef: schreef:
Dat wordt een bakkie doen bij Jan Luitink op 23 december ...

Afbeelding

Helemaal hans z'n kleur.....wat zal DIE goed bij je staan ......ben je meteen van je kappers / creme / makeup artist syndroom af...

En nu maar hopen dat de aansteker het doet....

Zal ik de slagroom meenemen om het te vieren..?

of Champagne....?
Laatst bijgewerkt door D.D. op 18 dec 2007 21:39, in totaal 1 keer bewerkt.

18 dec 2007 21:35

Heb er ook wel zin in zaterdag alleen al dat wit op de weg doet pijn aan m'n ogen, dus daar moet ik me nog ff psychologisch overheen proberen te zetten en dan heb ik het niet over sneeuw of EricP en dr.Knauf :wink:

18 dec 2007 22:15

Laat de P ook in de garage staan met al die pekel op de weg :( Ga ZONDAG met de andere auto.

19 dec 2007 0:30

Kom denk ik ook wel ff kijken...
Afhankelijk van de weers- en pekelverwachting kijk ik wel ff welke auto het wordt. Fijn luxeprobleem. 8)

19 dec 2007 20:05

Vandaag bij Jan op de koffie geweest, en afscheid genoemen van een dierbare..... :roll:

Als de opvolger zaterdag hier is, kom ik er zondag ook even mee langs ( om alle felicitaties, kado's, wijnflessen en overige aardigheidjes in ontvangst te nemen :cheesy: )

19 dec 2007 20:17

LeOH schreef:Vandaag bij Jan op de koffie geweest, en afscheid genoemen van een dierbare..... :roll:

Als de opvolger zaterdag hier is, kom ik er zondag ook even mee langs ( om alle felicitaties, kado's, wijnflessen en overige aardigheidjes in ontvangst te nemen :cheesy: )

Mogen we niet een stukje proefrijden dan :mrgreen:

19 dec 2007 20:24

Ik kom zondag ook langs neem mijn Porsche Escalade mee.

Jaap

19 dec 2007 20:27

Leuk, kunnen je gezllig in meeten.... :wink:
http://www.custommotorshow.se/2006/img/ ... detalj.jpg

19 dec 2007 21:18

+/- 13.30 zijn we er.... :wink:

21 dec 2007 12:07

Ik kom ook even buurten. En ik neem Froggy mee ... :lol:

22 dec 2007 20:37

Hoi allemaal,

Ik ben morgen ook van de partij, denk dat ik mijn pa en mijn neefje ook mee ga nemen.Maken we ner een leuk middagje uit van.

Ik zal me dan melden om 13:00 uur bij het tankstation vlak na het viaduct ter hoogte van Gouda.

Tot morgen allemaal

gr.

Fabian

22 dec 2007 20:50

He leuk een 928 'dr bij...!

22 dec 2007 21:44

Harley schreef:Kom denk ik ook wel ff kijken...
Afhankelijk van de weers- en pekelverwachting kijk ik wel ff welke auto het wordt. Fijn luxeprobleem. 8)

Heel vervelend dat dilemma..... :wink:

Afhankelijk van diezelfde pekelverwachting en tevens de wens van een logerend neefje, kom ik even een kijkje nemen.

Hoewel de Boxster winterbanden heeft, zal het toch de 4WD worden.

22 dec 2007 23:09

4WD? Ach, achterwiel aandrijving wordt het toch... Tis de vraag of er wel of geen electronica aan gekoppeld zit... Kom hoogstwaarschijnlijk morgen ook wel langs :cheesy: (es kijken of ze iets leuks hebben :cheesy: )

22 dec 2007 23:18

Stond vanmiddag klaar in de startblokken om een uurtje te komen, had me over de pekelbarrière heengezet, stap in de P., draai de contactsleutel om en KLIK.............. verder niks :evil: In 3 jaar tijd heeft de rooie me nooit laten staan en nu na 2 weekjes stilstand en wat kou geeft ze er de brui aan :roll: Heb er maar meteen reanimerend de acculader aangehangen, morgen schijnt het ook aardig weer te worden.

22 dec 2007 23:28

nou tot morgen dan maar...!
Plaats een reactie