Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

15 jan 2008 18:01

jullie moeten eens weten waar ik allemaal van droom in m,n garage d,r bij :roll:

15 jan 2008 18:05

Willen we dat wel weten?? of gaat het wel over Porsches?

15 jan 2008 18:06

Natte droom :lol:

15 jan 2008 18:24

ik heb het gewoon over porsches jongens.

bv : 964 speedster 8)
Afbeelding

of 993 :wink:
Afbeelding

en dan allebei in het wit 8) :wink:

15 jan 2008 18:31

Kappuh nou!! vet ding die Speedster !! (die was ik dus alweer vergeten in de opsomming).

15 jan 2008 18:36

ja maar ik was hem niet vergeten die speedster :mrgreen:

Afbeeldingkwijl kwijl

15 jan 2008 22:49

Ik bedoel dus deze, is in nieuwstaat dus geen werk :roll:
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Is echt een hele mooie

15 jan 2008 23:50

Ziet er zo op het eerste gezicht heel fraai uit!

15 jan 2008 23:51

idd leuke auto op de foto

16 jan 2008 4:36

Niet verkeerd inderdaad (zo op het 1e gezicht v/d foto's), dacht dat je die verroeste speedster bedoelde...

16 jan 2008 8:37

WM550spyder schreef:Ik reed een 356 speedster replica (Vintage) welke waardeloos reed. De wegligging was dramatisch en het stuur leek bij een snelheid van boven de 50 niet eens vast te zitten aan de voorwielen (of uberhaupt vast te zitten). Ik vond het gewoonweg doodeng en ik ben toch echt wel wat gewend. Volgens de partij die de proefrit had geregeld was de eigenaar die hem aan mij ter beschikking had gesteld niet zo kieskeurig en zouden de banden niet goed zijn en was er sowieso nog veel te winnen met andere schokbrekers etc.

Voor mij was het op dat moment dus echt een illusie armer aangezien ik mijn zinnen helemaal had gezet op de schoonheid van de 356 Speedster.
Ik was er destijds echt naar van.

Tja, dan heb je het niet getroffen! :roll:

Ook een Speedster kan retestrak sturen en een super wegligging hebben.

Vintage levert over het algemeen z'n Speedsters 'op z'n Amerikaans' af: het ziet er geweldig uit, maar voldoet qua wegligging eigenlijk niet helemaal aan onze Europese maatstaven. Bij Vintage hebben ze het vooral optisch goed voor elkaar (hele mooie bodies en perfect afgewerkt), maar het onderstel is toch vaak 'het kindje van de rekening').

Zo zit er bij Vintage bijvoorbeeld vaak geen stabilisator aan de voorkant (laat staan aan de achterkant) en is het voertuig volledig met KYB schokbrekers uitgerust (inclusief stuurdemper). Die schokbrekers kosten een kwart van Bilsteins of Koni's 'and that shows'.

Mijn vorige Speedster was voorzien van een dikke stabi aan de voorkant, Koni's rondom, sway-bar aan de achterkant en een verlaagde vooras.

Als je een Vintage voorziet van goede schokbrekers, een paar goede stabi's en je voorziet de auto van goede banden (ze worden standaard met 'Kelly' banden (wie kent dat merk?) afgeleverd) dan heb je echt een super Speedster qua looks én wegligging!

16 jan 2008 10:36

Wie weet komt er dan toch nog eens eentje in de toekomst.

16 jan 2008 11:10

Ziet er idd schitterend uit. Blijft mooi zoiets.
Plaats een reactie