08 jan 2008 13:12
08 jan 2008 13:15
gassen schreef:Wat kan het kwaad? Er wordt normaal gereden, je zit er naast ...
08 jan 2008 13:24
Californiacruiser schreef:Mensen die zeggen dat ze vb een porsche 993 enz speciaal gekocht hebben voor hun binnenkort 18jaar oude dochter enz.Als je je kind graag in het ziekenhuis bezoekt is dat het slimste dat je in je leven kan doen.
Ben zelf nog jong en wou ook nooit het gevaar in zien(ik ging en zou nooit iets tegenkomen,..),maar ik zat er ook naast!!Er komt een dag dat er eens iets misloopt,je bent 18jaar en hebt nog alles behalve ervaring!!!!
Ik zelf reed dan maar met een 1.6,maar heb ook op het randje van leven en dood gezeten.Je leerd je les pas,als je iets bent tegengekomen.
VInd het gewoon heel onveranderd en vrij abnormaal dat er mensen zijn die hun 18jarige zonen/dochters in een porsche zoude laten rijden.
Wie stopt zijn eigen kind nu in een sportwagen als die amper met een wagen gereden heeft?Ben nu in de twintig en twijfel nog voor mijzelf.
Sorry maar daar kan ik nu eenmaal niet inkomen.Als ik ooit een porsche bezit en mijn toekomstige zoon of dochter wil een wagen.Koop ik wel iets wat steek houd voor die leeftijd.Je laat een 16jarige ook niet met de moto ipv met de brommer rijden.
groeten,Jo
08 jan 2008 15:24
08 jan 2008 16:08
Californiacruiser schreef:Mensen die zeggen dat ze vb een porsche 993 enz speciaal gekocht hebben voor hun binnenkort 18jaar oude dochter enz.Als je je kind graag in het ziekenhuis bezoekt is dat het slimste dat je in je leven kan doen.
Ben zelf nog jong en wou ook nooit het gevaar in zien(ik ging en zou nooit iets tegenkomen,..),maar ik zat er ook naast!!Er komt een dag dat er eens iets misloopt,je bent 18jaar en hebt nog alles behalve ervaring!!!!
Ik zelf reed dan maar met een 1.6,maar heb ook op het randje van leven en dood gezeten.Je leerd je les pas,als je iets bent tegengekomen.
VInd het gewoon heel onveranderd en vrij abnormaal dat er mensen zijn die hun 18jarige zonen/dochters in een porsche zoude laten rijden.
Wie stopt zijn eigen kind nu in een sportwagen als die amper met een wagen gereden heeft?Ben nu in de twintig en twijfel nog voor mijzelf.
Sorry maar daar kan ik nu eenmaal niet inkomen.Als ik ooit een porsche bezit en mijn toekomstige zoon of dochter wil een wagen.Koop ik wel iets wat steek houd voor die leeftijd.Je laat een 16jarige ook niet met de moto ipv met de brommer rijden.
groeten,Jo
08 jan 2008 18:28
08 jan 2008 19:21
08 jan 2008 22:48
08 jan 2008 23:59
09 jan 2008 0:07
ppp 356 schreef:Californiacruiser schreef:Mensen die zeggen dat ze vb een porsche 993 enz speciaal gekocht hebben voor hun binnenkort 18jaar oude dochter enz.Als je je kind graag in het ziekenhuis bezoekt is dat het slimste dat je in je leven kan doen.
groeten,Jo
Duidelijk te merken dat je nog jong bent![]()
Mensen verschillen namelijk, dus ook tieners. Zelf heb ik 2 dochters 1 die bijna 18 is en volop aan het leren rijden is met de wagen (In België kan dit vanaf 17j) en een die volgende maand al weer 5 is (je wordt ouder papa)
Zoals de zaken er nu voorstaan, durf ik mijn wagens meegeven met onze oudste, weet dat ze geen gekke dingen gaat doen en zeker niet iemand anders in een van mijn wagens zou laten rijden, zonder mijn toestemming.
De jongste daarentegen, zoals ze nu is een echte kwajongen en daar weet ik zeker van als ze zo blijft, dat ze rustig van de oprit gaat, en na de eerste hoek, het hok gewoon opentrapt, dus nee die zou ik niet in een Porsche steken, zou mijn hart al vasthouden als ze met een Lada Niva op pad zou gaan.
1 geluk, ik heb nog 12jaar om daar verandering in te brengen. Mijn 3de meid, die neemt gewoon waar ze zin in heeft, liefst de wagen met de volste tank
09 jan 2008 1:15
Californiacruiser schreef:
Het is gewoon niet verantwoord,hoe je het nu draait of keert..Het is geen wagen om in te leren rijden.
Ik wil mijn kind later gerust alles gunnen wat ik zelf heb ervaren,maar alles op zijn tijd (leeftijd in dit geval):wink:
09 jan 2008 2:06
18 jan 2008 13:19
18 jan 2008 14:26
18 jan 2008 14:35
David->996C4 schreef:Leuk topic![]()
18 jan 2008 15:08
VonG schreef:wij hebben geen kinderen maar onze hond wil er niet in... alleen op schoot voorin
18 jan 2008 15:16
18 jan 2008 15:19
18 jan 2008 15:44
Jeroen914 schreef:
18 jan 2008 15:48
18 jan 2008 16:20
Sirkwietjuh schreef:Ik heb in ieder geval noooooit de auto van mijn vader meegekregen
18 jan 2008 16:34
Marco schreef:iig nog geen slijptol aan te pas gekomen
horn schreef:leuk hoor, twee trotse ouders met hun camera in de ondergaande zon...![]()
18 jan 2008 17:15
Lydia schreef:BTW: er heeft nog niemand in mijn auto gereden, behalve ik.
18 jan 2008 17:39
Lydia schreef:BTW: er heeft nog niemand in mijn auto gereden, behalve ik.
18 jan 2008 18:27