Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
14 jan 2008 23:08
Auke231 schreef:Het zal wel eerder gevraagd zijn, maar mag ik daar zo komen kijken?.. geen entree of lid zijn van een club?
Gewoon komen kijken, niet lid zijn ofzo.
14 jan 2008 23:17
gast schreef:Maar het is tog ook veel gafer om met een sjonnie petje op te racen?

Niks mis met een petje
14 jan 2008 23:22
Inderdaad, maareh, Assen, is wel een gloeiend eind rijden... Zal er es over denken
14 jan 2008 23:31
Division schreef:gast schreef:Maar het is tog ook veel gafer om met een sjonnie petje op te racen?

Niks mis met een petje

gewoon petje onder je helm......
14 jan 2008 23:39
porsche356sc schreef:hou je hem heel dit keer..... type twee bakken worden schaars
Ik zal mijn best doen.

porsche356sc schreef:wat doe je met de bandjes?
Ik ga op de Michelins, moet ze toch een keer proberen.
Zal wel

worden.
porsche356sc schreef:t kriebelt wel, maar om voor die kriebel nou naar Ass'n te tuffen.......
Tja... hoe meer zielen...
14 jan 2008 23:42
@ Auke, vrijheid blijheid. Dus we gaan je zien Zondag
Dat zullen we eens kijken of we 'm aanslingeren op Zondag en willicht tot dan
18 jan 2008 0:43
Bevestiging is binnen. Tot zondag!
18 jan 2008 19:59
Vraagje,
wie gaan er nu zondag naar assen...?
wil ff naar assen rijden en ff komen kijken , het zou leuk zijn met een treintje..of niet..?
Misschien ff een startpunt maken ergens bij utrecht..? ( voor diegenen die uit het westen komen.)
18 jan 2008 20:09
[/quote]Je mag hem dan wel eerst ff wassen Auke
.....hm..'t is inderdaad niet om aan te zien

Zo ziet ie er ook niet vaak uit.
18 jan 2008 20:14
auke,
die "winter" velgen staan wel onwijs mooi...
18 jan 2008 20:20
D.D.,
Dank je! Ik vond het vrij link die zwarte wielen op een blauwe auto, maar het valt mee. Vrij goedkoop op Ebay gevonden, ze waren niet zo erg mooi gespoten
18 jan 2008 21:18
aardig ritje.....227 km....
18 jan 2008 21:28
bij twijfel.... KNMI voorspeld 90% regen
18 jan 2008 21:36
ja, daar zit nog een beetje twijfel, bout weer, 225 km rijden om in de regen te staan....
19 jan 2008 11:56
Ja, het weer ziet er inderdaad voor kijkers goed waardeloos uit
Maar voor de rijders...
Lees de laatste alinea's van
deze bijdrage nog eens, van de man die niet alleen van techniek weet maar ook van rijden
Ik verheug me er dus wel op. Rijden moet wat voorzichtiger, maar het is wel makkelijker. De auto breekt sneller uit, maar is door de geringere krachten ook eenvoudiger op te vangen
De bandenslijtage en het brandstofverbruik zijn lager, de lol is groter
19 jan 2008 11:56
Division schreef:JPNPC schreef:Eens kijken wat voor rondetijden ik hier neer kan zetten.
Met welke voiture?
Met de 996 GT3 CS en de 997 GT3CS.
Mmmm. Lastig als je in beide auto's moet rijden
19 jan 2008 12:01
Paul van Engelen schreef:Ja, het weer ziet er inderdaad voor kijkers goed waardeloos uit
Maar voor de rijders...
Lees de laatste alinea's van
deze bijdrage nog eens, van de man die niet alleen van techniek weet maar ook van rijden
Ik verheug me er dus wel op. Rijden moet wat voorzichtiger, maar het is wel makkelijker. De auto breekt sneller uit, maar is door de geringere krachten ook eenvoudiger op te vangen
De bandenslijtage en het brandstofverbruik zijn lager, de lol is groter

Regen is altijd leuk. Als je in de regen kan rijden, kan je het zeker op droog.
19 jan 2008 16:26
Ik zal er sowieso zijn. Moet toch even in Assen iets ophalen, dus ik kom sowieso langs om te kijken en een beetje een babbeltje te maken. Als het ook nog even droog is haal ik de camera ook nog wel even uit de tas.
Spreek me gewoon aan als je daar zin in hebt, of wilt dat ik je auto met foto's maken niet oversla

. Ben te herkennen aan lange donker groene jas met capuchon en ben brildragend

. Schroom niet schiet me maar aan. Ik zal hetzlefde bij jullie doen

.
19 jan 2008 20:02
Als het morgen weer zulk snertweer is denk ik niet dat ik kom.. wellicht op een latere datum wanneer het iets droger is.
19 jan 2008 20:09
Auke231 schreef:Als het morgen weer zulk snertweer is denk ik niet dat ik kom.. wellicht op een latere datum wanneer het iets droger is.
idem, sorry gasten, maar het weer is zo bar slecht....500 km in de regen is geen pretje.
volgende keer GRAAG !! ( met een zonnetje.

)
19 jan 2008 20:17
80% kans op regen morgen maar de temperatuur zal ook stijgen. Ik ben benieuwd. Vandaag was het hier droog na 14.45. Ik denk dat ik wel even kom kijken.
19 jan 2008 22:07
1 tip, zolang je niet hoeft te racen geniet dan van de regen, je rijd voor de fun, niet om een persoonlijk record te vestigen, voel de wagen en reageer daar razend snel op, en geen schrik reacties, want dan gaat het fout.....