Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

19 jan 2008 0:58

Heerlijk toch :lol: Hij kan zó goed praten dat de Red Cabriolet nu bij de spuiter staat. Zat vroeger een GSM-antenne op het motorklepje en het gaatje was afgedekt met een dopje in kleur. Heb het al 3 jaar niet aangedurft om haar naar de spuiter te brengen omdat ik bang was voor kleurverschil en omdat de originele lak nog zo mooi is. Wolter zegt, ik weet wel een adresje, krijg je geen buikpijn van, resultaat, wagen staat bij de spuiter! Ben benieuwd hoe het er uitziet als ze klaar is.

19 jan 2008 15:01

bij Total loss en of Diefstal
Uiteindelijk bepalen ze toch zelf de dagwaarde en gebruiken
de taxatie alleen als richtlijn.

Vind dit een verassende uitspraak. Voorwaarden zijn juridisch gezien gewoon bindend dus begrijp je punt in deze niet. Ja, lijkt mij interessant te weten hoe de verchillende verzekeringsmaatschappijen omgaan met een geval van schade/diefstal

19 jan 2008 16:02

Ik heb bij Multisafe een 964 in de verzekering gehad. Total loss (don't ask) en binnen een paar weken uitbetaald o.b.v. taxatie. Was wel een jaar of 5 geleden overigens

19 jan 2008 16:13

do ask! C4 of C2 :twisted: :?:

19 jan 2008 18:18

Ik heb hem net bij mij thuis uitgenodigd :wink:

Even bijpraten :shock: , kan hij meteen mijn 993 Targa taxeren. Weet ik een beetje wat ik er bij inruil voor kan vragen :D :wink:

19 jan 2008 18:23

hielkema993 schreef:Weet ik een beetje wat ik er bij inruil voor kan vragen :D :wink:

80 % vd taxatiewaarde :wink:

19 jan 2008 19:26

nu ik mijn 964 volledig aan het restaureren ben, wil ik als hij klaar is hem zeker laten taxeren.
Ga volledige foto reportage en alle rekeningen in een map erbij geven :)
Ben wel benieuwd naar de waarde die ze gaan taxeren?
Plaats een reactie