Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

19 jan 2008 17:40

Do993tupperware schreef:Lijkt me wel dezelfde kleur Olaf , maar deze is niet zo uitgevoerd zoals de onze gaat worden , die van ons wordt wat meer racy :lol:

maargoed ik had nog niet eerder een 986 boxster in die groene kleur gespot :)

Waarom heb je een 996 voorkant gebruikt?
Nu zie je meteen dat het een "schadegeval" is geweest.
Neemt overigens niet weg dat ik hem best zou kopen, ziet er SCHITTEREND uit :thumright:

19 jan 2008 18:24

Boxy&Boraman schreef:Nu zie je meteen dat het een "schadegeval" is geweest.

Niet 'n kwestie van zien ... maar 'n kwestie van denken :idea:

IMO zijn er genoeg bouwpakketjes in omloop die geen schadeverleden hebben :wink:

19 jan 2008 18:24

nou nog een setje stickers d'r op ;)

http://www.porsche.com/filestore.aspx/z ... etype=zoom
maar dan in 't zwart 8)

19 jan 2008 18:25

... de enige S die er op komt is die van DSP - denk ik - 8)

19 jan 2008 18:26

Denk dat dat wel heel 8) zou staan!!

19 jan 2008 18:49

no problemo... regelen we wel ;)

16 feb 2008 0:44

omdatje volgende projekt oranje word moest ik bij het zien van deze foto aan je topic denken:

Afbeelding geen boxster maar wel orangerie :wink:

18 feb 2008 11:25

Om het dan maar in orange te houden!!!!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En wat een knappe wingieeeeee 8) 8) 8)

22 feb 2008 23:25

Edit: Foto's naast elkaar geplaatst. Quote's en Foto's :idea:

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

:salut: :salut: :salut:

22 feb 2008 23:30

Mike is te druk met z'n eigen topic :wink:

22 feb 2008 23:44

Mike is altijd druk :lol:

23 feb 2008 1:06

wie wie wie wie wie ik :shaking2:

23 feb 2008 20:04

Gaaf project! Leuk om te lezen / volgen met pics!

Succes nog :!:

23 feb 2008 21:43

veel te opvallend dat groen daar hou ik niet van :roll: :mrgreen: :wink:

24 feb 2008 21:12

Ben zeer benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien :shock: :)

24 feb 2008 22:10

domenico:

:mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy:

:wink:

24 feb 2008 22:13

Jij hebt echt niks te doen he...

:lol: :lol: :lol:

25 feb 2008 0:29

Ik weet niet waarom.... Maar ik vind het helemaal niks die opvallende kleuren....

Afbeelding

SUPER

En dat word die oranje ook zekers.....

28 feb 2008 0:10

Jazeker, ziet er erg 8) 8) 8) uit DO.
Dat kadootje (in je album) is bijzonder fraai, echt iets om waanzinnig trots op te zijn!!

28 feb 2008 4:27

staat vet man zo dat 996mk2 frontjuhh 8) dope shit man do :wink:

28 feb 2008 12:17

Tis een kruising nu blijkbaar :wink: Netjes gedaan hoor, compliment. Wanneer is de auto klaar?

28 feb 2008 13:24

morgen :wink:

28 feb 2008 18:22

altijd je weet tog, ik kom binnenkort weer ff een keertje langs ,
kom ik je gzlg een dagje dwars zitten met slap geouwehoer over porsche :wink:

hey do staat je goed hoor jij in smoking :wink: kzit net de gala pics te zien :D

06 apr 2008 1:27

Die boxster ziet er nu al zo machtig uit :twisted: Topvelgen trouwens zo int zwart met die (slechtopfotouitkomende) groene kleur :wink:

06 apr 2008 7:42

in real life is hij erg indrukwekkend! idd gaver dan de foto's doen vermoeden.
Ik zou alleen nog een groen randje op de zwarte velg toevoegen, om het grote zwarte vlak te breken.

Zoiets, maar dan met groen

Afbeelding
Plaats een reactie