Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

21 jan 2008 20:27

en hij staat tot morgenavond gereserveerd. snel hoor! 8)

21 jan 2008 20:27

Hi guys (ga ik even vanuit :wink: ),

Ik heb gisteren op jullie advies een advertentie geplaatst op dezinvanluxe en marktplaats. Toen ik vanvond thuis kwam van mijn werk had ik reeds 8 mailtjes via marktplaats en een reactie op dezinvanluxe. Hoewel dit allemaal erg hoopvol lijkt heb ik de respondent via de zin van luxe de eerste mogelijkheid gegeven. Naar alle waarschijnlijkheid heb ik morgen het horloge verkocht aan een echte (19 jarige) liefhebber.

Jullie in iedergeval nog bedankt voor de tips!

ps: Mijn mailbox is leeg MS964. Kijk ik niet goed?

21 jan 2008 20:29

ASW schreef:ps: Mijn mailbox is leeg MS964.

maar niet op het zinvanluxe-forum :idea: :wink:

21 jan 2008 20:29

horn schreef:en hij staat tot morgenavond gereserveerd. snel hoor! 8)

Vond ik eigenlijk ook wel :)
Misschien de waarde van een tweedehands niet goed ingeschat :wink:

Ach ja.... mij gaat het om die GMT2 :lol:

21 jan 2008 20:33

horn schreef:
ASW schreef:ps: Mijn mailbox is leeg MS964.

maar niet op het zinvanluxe-forum :idea: :wink:

Bedoel je 19 jaar en een 964 en (bijna) een Explorer 2 :?:
Niet slecht! 8)

21 jan 2008 22:27

Er worden hier wat zaken door elkaar gehaald. :lol:

PM was niet van mij, maar van iemand op DZVL.nl (die meldde dat daar, vandaar). Daar ben ik ook member.

22 jan 2008 0:46

MS964 schreef:Er worden hier wat zaken door elkaar gehaald. :lol:

PM was niet van mij, maar van iemand op DZVL.nl (die meldde dat daar, vandaar). Daar ben ik ook member.

Hmmm.... vandaag niet scherp. Verheug me natuurlijk al op een nieuw klokkie :D

22 jan 2008 1:05

Voor het horlogeforum een overzichtsfoto gemaakt, hier ook maar even posten voor de liefhebbers:

Afbeelding

22 jan 2008 8:08

Echt een IWC liefhebber dus :wink:

22 jan 2008 8:22

je bent redelijk aangestoken he :thumleft:
mooi hoor

22 jan 2008 11:52

Erg mooi! 8)

Vind zelf de nieuwe Big Ingenieur en de Portuguese 7 days begerenswaardig :)

22 jan 2008 18:46

mooi dat smaken verschillen, vind zowel de big ingenieur als de 7-days portugeser niet mooi... doe mij maar gewoon de klassieke portugeser rattrapante. ben er alleen nog steeds niet uit of ik nou de edelstalen of de rosegouden mooier vind... dus vooralsnog maar niet inruilen. :idea: wél inmiddels een nieuw bandje besteld.

22 jan 2008 19:22

goeie investering in deze duistere dagen :wink:

22 jan 2008 20:23

Vanmiddag mijn Explorer verkocht. Voelt wel raar.... mijn eerste echte klokkie :?

Rationeel :arrow: ik droeg hem niet meer en vond hem ook niet meer echt mooi.

Nu de GMT2... of toch nog even goed rondkijken of ik niks anders over het hoofd zie :idea:

22 jan 2008 22:08

horn schreef:mooi dat smaken verschillen, vind zowel de big ingenieur als de 7-days portugeser niet mooi... doe mij maar gewoon de klassieke portugeser rattrapante. ben er alleen nog steeds niet uit of ik nou de edelstalen of de rosegouden mooier vind... dus vooralsnog maar niet inruilen. :idea: wél inmiddels een nieuw bandje besteld.

Ja, vind aan de meeste IWC niets aan.
Portuegieser daarentegen, in het rose-goud, alhoewel het is niet meer zo'n origineel horloge.
Zie ze te vaak, wordt al de "rich man Breitling" genoemd.....

22 jan 2008 23:32

tja. life sucks :mrgreen: :wink: hoop dat de beursen nog even doorzakken...

23 jan 2008 0:48

Beurzen... :cheesy:

23 jan 2008 0:48

pennenlikker :mrgreen:

23 jan 2008 0:50

pennelikker :cheesy: (jaja, weet dat het penneNlikker is, maar was wel ff geinig)...

Anyway, klokkies... Wat is een goed adres voor Tag? :cheesy: (buiten time4sale, iemand een leuk en goed adres hier in NL?)

23 jan 2008 0:53

Niet in NL, maar wel vrij veel Tags tegen interessante prijs (en zeer betrouwbaar adres volgens mij): http://www.chronomaster.co.uk/tag%20heuer_watches.htm . In UK, dus geen BTW-problemen.

Welke zoek je?

23 jan 2008 1:13

Niet duur, maar vond 'm wel lekker ogen. Dus passen en meteen meegenomen in het loopje.. (Wel afgerekend hoor :wink: .)
Afbeelding\\

Mijn toppertje die ik ook al ff heb mogen proberen is trouwens deze... maar dat geld leg ik liever opzij voor een 993. Ben ik al op een kwart.

Afbeelding

23 jan 2008 10:04

MS964 schreef:Niet in NL, maar wel vrij veel Tags tegen interessante prijs
Welke zoek je?

Een nieuwe Carrera natuurlijk :cheesy: (je weet welke)....

25 jan 2008 21:34

Vandaag teruggegaan naar Schaap & Citroen om te kijken of de nieuwe GMT nog steeds zo'n grote aantrekkingskracht had: JA!!!!!!!!! :lol:

Wel geteld drie dagen Rolexloos geweest en nu de gelukkige eigenaar van de nieuwe GMT Master (staal, zwarte plaat). Ik ben weer helemaal gelukkig :wink:

Mijn combi:
IWC 4 business
Cartier 2 party
Rolex 4 every other day 8)

(snap natuurlijk dat het niet een ieders smaak is :wink: )

25 jan 2008 22:01

ASW schreef:snap natuurlijk dat het niet een ieders smaak is :wink:

Inderdaad ;). Desondanks veel plezier ermee :!:

25 jan 2008 22:03

Foto's!!!!!!! :wink:
Gesloten onderwerp