Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

23 jan 2008 16:18

lindemans schreef:Die staat toch gewoon op schroefveren ?


Wel zo handig ... :wink:

23 jan 2008 17:46

Dan valt er toch niets uit te wegen ?
Of kun je de voorspanning per veer apart instellen zoals bij de torsieveren van de oudere 911-jes ?

23 jan 2008 18:05

lijkt me wel, weet niet hoe
maar bijv. iedere raceauto wordt minitieus uitgewogen

23 jan 2008 18:26

Afbeelding

de veerpoot of schokdemper is van draad voorzien
de onderste veerschotel (dus waar de veer op rust - die blauwe dingen op het plaatje) kan je over dat draad omhoog/laag schroeven en daarmee dus de rijhoogte (lees wieldruk) afstellen

23 jan 2008 19:40

Klopt wat Jeroen zegt :D Mijn 993 is ook uitgewogen, is lekker stabiel wanneer je bijvoorbeeld vol in de ankers moet.

23 jan 2008 21:19

Weer wat geleerd mannen (en dames); ik dacht dat uitwegen alleen een issue was bij de torsiestaven van de oudere modellen.....
Plaats een reactie