Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

waarom worden de PF ritten steeds drukker bezocht..?

de goede organisatie
4
9%
de ritten worden steeds mooier
2
5%
de saamhorigheid onder pfr's
15
34%
de lage kosten
1
2%
de gezelligheid
13
30%
we worden steeds gekker....
9
20%

Totaal aantal stemmen : 44

17 jan 2008 11:27

Als het goed is (gezondheid) ga ik mijn eerste rit met het PF op 20 april meemaken, zal dan wel vele mensen (hoop ik) tegen komen met wie ik nu al veel schriftelijk kontact heb, en andere forummers.
Zal een zware geestelijke dag worden de eerste keer.
Denk dat dit ook de drive is achter het Porsche forum, je voelt je hier thuis, kan je verhaal kwijt, word of kan iemand helpen, en natuurlijk niet vergeten :arrow: het slap ouwe hoeren hier. :lol: :wink:
Mijn vrouw en ik verheugen ons erop.

17 jan 2008 11:42

De meeste deelnemers zijn in het dagelijks leven zo gewend aan file/treintje rijden,dat ze er in hun vrije tijd niet meer buiten kunnen :)
Volgens mij een combinatie van meer pf ers goede organisatie,mooie ritten en gezelligheid.

17 jan 2008 14:24

Het is altijd prettig om met gelijkgestemde zielen op stap te gaan. Er is altijd gespreksstof genoeg en tussen het kletsen door af en toe een stukje rijden is ook geweldig. :wink:

18 jan 2008 18:46

Volgens mij worden jullie gewoon steeds gekker... 8)

19 jan 2008 11:17

Misschien dat er ook mensen zijn die uit eenzaamheid en/of depressie alle meetings aflopen... :wink:

23 jan 2008 23:37

Of voor een goed gesprek met Lydia ofzo... :mrgreen:

23 jan 2008 23:52

van zodra de mijne klaar is ga ik ook eens een meeting meepakken
wat prettig gestoorde mensen leren kennen :)

24 jan 2008 0:30

Goed idee...je herkent ons onmiddellijk hoor: :albino: :clown: :pig: :cyclops: :bigsmurf: , enz...

24 jan 2008 17:05

Super Carrera schreef:Of voor een goed gesprek met Lydia ofzo... :mrgreen:

Altijd gezellig, ff kletsen!

Meetings zijn niet meer enkel rijden, maar krijgen steeds meer een sociaal karakter. Wordt ook steeds leuker als je elkaar regelmatig ziet. Ga je elkaar zómaar aardig vinden. :wink: :lol:

24 jan 2008 17:16

nog even en het is een dting club :wink:

wat mij opvalt is dat steeds meer mensen uit elke hoek/gat van dit land enorme afstanden afleggen om soortgenoten tegen te komen...

24 jan 2008 18:14

Niet íedereen wil enorme afstanden afleggen hoor (ik noem geen namen). :wink:

24 jan 2008 18:31

Die hebben niet begrepen waar het Porsche rijden om gaat :wink:
Plaats een reactie