Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: prijzen 996

05 feb 2008 17:30

jack dickinson schreef:hallo kan er me iemandt helpe met raad ik heb veel condentie in men olie vuldop is dit normaal

Bij een 996 wel. :mrgreen:

05 feb 2008 17:44

gast schreef:als je alleen kleine eindjes rijdt wel.

:wink:

Oei....... dit is een inkoppertje...... ga ik het zeggen.... neeeeee, neeeee, ik doe het niet.
Velen zitten hier toch al tegen "onze" 996en aan te urineren (ga niet weer over afstanden beginnen).

05 feb 2008 17:50

jack dickinson schreef:hallo kan er me iemandt helpe met raad ik heb veel condentie in men olie vuldop is dit normaal

Beetje condens geeft niet. Maar, heb je ook (veel) witte rook uit de uitlaat :?:
Dan zou het iets ergers kunnen zijn.

Nog belangrijker: Over wat voor auto hebben we het :?:

05 feb 2008 18:03

Gert schreef: ... Velen zitten hier toch al tegen "onze" 996en aan te urineren ...

Ik neem toch aan dat jullie me goed genoeg kennen om te weten dat ik maar aan het plagen was ???

05 feb 2008 18:24

Harley schreef:Nog belangrijker: Over wat voor auto hebben we het :?:

Zeker niet onbelangrijk! :wink:

Harley schreef:Maar, heb je ook (veel) witte rook uit de uitlaat :?:
Dan zou het iets ergers kunnen zijn.

Of (dikkere!) gele smurrie bij de olievuldop, dan wel bij de koelwatervuldop :shock: , then the end is maybe near...... :oops:

05 feb 2008 18:35

Lydia schreef:Ik neem toch aan dat jullie me goed genoeg kennen om te weten dat ik maar aan het plagen was ???

Is dat zo? :shock:

Kan je één posting van jezelf uit het verleden linken waar jij je ooit lief of aardig of netjes of beleefd of welopgevoed, desnoods diplomatiek uitlaat over de 996 :shock: :twisted: :lol: :wink:

05 feb 2008 21:08

Die oude dingen met die kikkerogenkoplampen die zoveel wind vangen dat 240km/h zo ongeveer het eind is na drie kwartier planken, zijn dat ook Porsches eigenlijk? :ass:

:silent: :shock: :pale: :eye:

05 feb 2008 21:36

240 km/h...... geloof het zelf........
Dat die teller in dat prehistorische dashbord zo ver kan wil niet zeggen dat ze dat ook halen! :P

05 feb 2008 21:44

ik voel pure liefde hierzo op het forum :cry:

05 feb 2008 21:56

Gniffel :mrgreen:

05 feb 2008 22:17

Spreken is zilver, zwijgen.........................................

05 feb 2008 23:05

....... is toegeven dat de 996 rijders gelijk hebben!!!

:lol: :lol: :lol:

05 feb 2008 23:13

Ik zou m direct inruilen :wink:

05 feb 2008 23:44

Ik weet niet waar mijn oliepijlstok zit.. kan iemand mij helpen het gaat over een 3.2 mvg,A.S.

05 feb 2008 23:47

Gert schreef:....... is toegeven dat de 996 rijders gelijk hebben!!!

Een goede 996 cabrio kost méér dan het dubbele van wat mijn 3.2 heeft gekost, denk je echt dat ik dan 2x zoveel lol zou beleven :wink:

05 feb 2008 23:56

Alexander911 schreef:Ik weet niet waar mijn oliepijlstok zit.. kan iemand mij helpen het gaat over een 3.2 mvg,A.S.

En dat plaats je in dit draadje.... :?

Volgens mij kan je hem beter hier plaatsen! :idea: :mrgreen: :wink:

06 feb 2008 0:12

Bert schreef:[Een goede 996 cabrio kost méér dan het dubbele van wat mijn 3.2 heeft gekost, denk je echt dat ik dan 2x zoveel lol zou beleven :wink:

Is die van jou nog zoveel waard dan? :wink: :lol:
Weet zeker dat iedereen veel plezier beleeft aan zijn Porsche en zo hoort het ook. :thumleft:

Heb alleen niks met diegenen die krampachtig vasthouden aan de waarde van hun verouderde bolides en zich (ten onrechte) rijk rekenen ten opzichte van de 996.
Betere prestaties, techniek, aerodynamica en comfort... ik geef toe het is afzien.

06 feb 2008 0:31

molen934 schreef:Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurgen, waar blijf je nou :evil:

Ja sorry Hans...soms krijg ik niet álles gelezen op tijd... :wink:

Eric schreef:Alexander911 schreef:

Leg mij is uit wat er zo spannend is aan een 996

Het spannende is niet de vraag óf maar wanneer....

:oops: :wink: Moet eerlijk bekennen dat ik deze wel erg grappig vond... :oops: :lol:

06 feb 2008 10:00

@ Rob Herfst: Ach kom nou toch, Rob. Elke paar maanden komt weer hetzelfde topic voorbij met dezelfde discusssie: (993 versus 996), wat iedere keer resulteert in hetzelfde Lydje.

Ik vind een 993 mooier dan een 996. Dat is mijn mening die ik net als ieder ander hier, on-topic mag ventileren. Maar ik sta (of is het toch: zit? :lol: ) tegen niets en niemand aan te "urineren". Wel plaag ik graag, want jullie happen allemaal zo lekker. Maar ik zal in de toekomst rekening houden met 'tere zieltjes'. Voordat er waterlanders komen ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

06 feb 2008 10:17

Ach ja, ik vind het prima die oudere modellen, zo zijn er ook mensen die de Friese staartklok mooi vinden.
Ik vind het wat oubollig... net als...

06 feb 2008 15:44

Dank u Lydia doe vooral door met plagen de 996ers blijven graag happen :D :D

06 feb 2008 15:49

Gert schreef:Ach ja, ik vind het prima die oudere modellen, zo zijn er ook mensen die de Friese staartklok mooi vinden.
Ik vind het wat oubollig... net als...

Laat ik die nou hebben, erfstuk :wink:

PS
Ook een 993, geen erfstuk (of een beetje :idea: )

06 feb 2008 16:29

Het plezier van iets te bezitten hoeft niet altijd in waarde uitgedrukt te worden.
Porsches zijn geweldige auto's, oud en nieuw.
Zie deze geweldige foto's van Roma!

AfbeeldingAfbeelding

06 feb 2008 17:46

dope shit pics man 8) egwel

06 feb 2008 23:59

Lydia schreef:@ Rob Herfst: Ach kom nou toch, Rob.
:wink:
Plaats een reactie