Eerst en vooral wil ik even zeggen dat ik erg onder de indruk ben, door de vele reactie's die ik krijg. BEDANKT daarvoor.
Wil hier nog een paar reactie's geven op wat sommige forum leden schrijven.
Heb al meerdere keren gelezen dat het verbruik geen rol speelt. Wel ergens kan ik jullie volgen hoor, maar wil het even vlug uitleggen waarom ik dat vroeg. Ik heb nu als tweede wagen een A4 2.4 Multitronic cabrio, en daarvoor een audi cabrio 2.3 automaat. In de tijd verbruikte de audi cabrio 13.5 liter. En nu verbruikt mijn A4 net hetzelfde. Nu denk ik bij mijn eigen van, amai zoveel verbruiken en dan wetende dat een porsche ook maar zal verbruiken en waar je dan zoveel meer rijplezier in gaat hebben. En hier te lezen klopt dat wel, want een porsche 996 verbruikt zelfs minder lees ik.
Ik ken iemand met een cayenne turbo en hij heeft geld zat hoor. Maar heeft hem nu toch weggedaan omdat hij steeds boven de 20 liter zat en vond dat toch ook wat veel worden. Stond meer te tanken dan wat anders.
Maar 13.5 liter is weinig vind ik persoonlijk voor een 911, zeker als je kijkt naar de fun die je erbij krijgt.
Wat roest betreft, de porsche's zijn idd al langer verzinkt, maar ik heb er toch al veel zien roesten hoor. Vooral oudere. Ik weet dat vanaf dat audi de 80 maakt dat ze al hun wagens vanbinnen en vanbuiten verzinken, en die roesten nooit meer. Is al mijn vierde audi, dus kan het wel weten. Nu dacht ik dat een porsche vanaf de 964 ook vanbinnen en vanbuiten verzonken was, maar dat klopt dan mss niet helemaal?
Roest vind ik echt een kwalijke ziekte, en is niet aanvaardbaar bij een mooie auto. Heb een mercedes S gehad van nog geen 4 jaar en was aan het roesten op het kofferdeksel en boven op het dak. Rij nu een BMW 525D en die hebben ze na 4 jaar ook al bijgewerkt voor roest aan de onderkant van de deur. Mag toch niet vind ik.
Ga hier nog wat verder snuffelen op het forum, want het is echt een verlaving eens je dit forum ontdekt hebt