Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

18 feb 2008 19:17

tja, als je hem zo dichtbij verstopt en niemand gaat hem halen, dan doe ik het wel weer :lol: (moest vanmiddag even in Barneveld zijn)

Thx

18 feb 2008 20:30

je cadeau is onderweg :D :D

18 feb 2008 20:55

:@: Horn: :thumleft:

18 feb 2008 21:04

gefeliciteerd Horn!!

Aan welke PF-route komt ie nu te liggen?? :twisted:

18 feb 2008 23:57

Enfin, gisterenavond eea een beetje zitten volgen en daar Jurgen er volgens mij een beetje genoeg van had, knalde hij de ene na de andere hint op het forum.
Toen ik ging slapen zat ik even te denken om te gaan halen, maar ik had geen zin om gisterenavond om 0.00u nog in de auto te stappen.
Moest vanmiddag in Barneveld zijn, dus toen kon ik hem niet laten liggen. Even nog met EriC4C gebeld om te checken of in dit topic al iets stond dat hij gevonden was. Niks dus.

Straatnaambordje stond in het topic - navi aan en toen was het snel gevonden. Heel herkenbare omgeving in een dorp dat voornamelijk bestaat uit campings lijkt het wel :shock: Daar het weer vandaag hetzelfde was als op het moment dat JDB zijn foto's maakte, kon het niet missen.

Na een beetje graafwerk in de bladeren was mijn oude regenpijp terecht! :lol:

Afbeelding

Daar het altijd jippie is voor iemand als hij helemaal naar Putten komt rijden en de PFT is al weg, netjes even een briefje achtergelaten :cheesy:

Afbeelding Afbeelding

Vriendelijk toch?

Even nog gekeken naar een landmarkhint en deze vereeuwigd met de PFT

Afbeelding

En tenslotte het leerpunt van de dag - er bestaat een plaats in Nederland die Krachtighuizen heet... :roll: :? :shock: op 100 meter van de PFT vindplaats

Afbeelding

Sorry Olaf, batterij van eigen camera is leeg, dus wederom geen foto van de PFT bij mijn pc'tje. Daarom maar even twee uit de oude doos:

Afbeelding Afbeelding

Jurgen, dan voor het uitzetten van de 34e hunt en de moeilijke muziekhints. Nr 35 zit eraan te komen - ik ga wel wat leuks verzinnen. :salut:

19 feb 2008 0:03

waarom wonen wij altijd zover bij de PF begraafplaatsen vandaan...... :?

19 feb 2008 0:04

:@: Horn :arrow: Van harte ! Ookal wist ik vanmiddag om half 1 al dat jij 'm gevonden had :|

:@: JDB :arrow: ... nu willen we natuurlijk ook jouw achtergrond-verhaal van deze PFT horen :idea: :wink:

19 feb 2008 0:06

D.D. schreef:waarom wonen wij altijd zover bij de PF begraafplaatsen vandaan...... :?

Tja, zó blijft het een midden-nederland onderonsje :mrgreen: :^:

19 feb 2008 0:35

horn schreef:
D.D. schreef:waarom wonen wij altijd zover bij de PF begraafplaatsen vandaan...... :?

Tja, zó blijft het een midden-nederland onderonsje :mrgreen: :^:

midden-nederland?? voor mijn gevoel was Putten al bijna in Duitsland :mrgreen:

zal morgen even een onderbouwing geven.

19 feb 2008 22:05

Goed, de onderbouwing (welke :) :wink: )

Waarom Putten? Familie uitje, weekendje weg naar Landal. Probleem was alleen dat de reservering op het laatste moment was omgezet naar een ander park :? . Aangezien ik de hunt al een beetje had bedacht ben ik na het weekend maar even heen en weer gereden naar Putten (zo kom je nog eens ergens).

Plekje vinden was niet zo moeilijk.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal.

Mijn idee was om d.m.v. een aantal foto's stap voor stap te komen bij Putten:
Hint 1 en 2: Muziek
hint 3, 4, 5 en 7: lange afstand rijden (drive) (wellicht een beetje gezocht)
hint 7 (dubbel), 8 en 9: drive (the cars, "seriously cool driving music", drivers seat)
hint 10, 11 en 12 (en dus de vorigte) :arrow: GOLF!
hint 13: put
hint 14 Put Call
hint 15 Peter R de Vries: Puttense moorzaak
:arrow: Voorgaande hnts had ik wel even mogen uitsmeren maar had weining tijd om achter de PC te kruipen
hint 16 Hei
Hint 17 leo de Haas :idea: :arrow: geeft samen Heihaas :)
Hint 18: Bollo, om het af te maken

dat was hem, smaakt naar meer :D 8)
Laatst bijgewerkt door JDB op 20 feb 2008 9:15, in totaal 1 keer bewerkt.

20 feb 2008 1:10

@JDB leuke en lastige hunt. Jammer dat er af en toe 24 uur onderbreking tussen zat en uiteindelijk een errug mooie lokatie uitgezocht. @Horn gefeliciteerd en sportief dat je hem meteen bent gaan halen. Zal niet vaak gebeuren binnen 4 weken 2 x een hunt uitzetten. :lol: :wink:

01 maart 2008 12:14

Ik heb alle zoekschermen alweer geopend voor de volgende hunt

:bounce::bounce: mogen we al, mogen we al ??? :bounce::bounce:

01 maart 2008 12:29

Horn heeft nog tot Maandag :shock: :wink:

01 maart 2008 13:00

gaarne weekje wachten ben ff naar de zon 8)
Plaats een reactie