Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Rijden op Vrijdagavond de 27ste Juli of op Zaterdagavond de 28ste Juli

Poll eindigt op 24 jul 2007 20:40

Rijden op Vrijdag avond
15
88%
Rijden op Zaterdag avond
2
12%

Totaal aantal stemmen : 17

19 feb 2008 22:43

Bestaan er plannen om deze tunnel-chalange in 2008 nogmaals te organiseren? En zo niet, heeft iemand het routeboek van vorig jaar nog voor mij beschikbaar? Het lijkt me fantastisch deze tunnel route eens te rijden met mijn Honda S2000. Ik heb daar een extra sportuitlaat onder gemonteerd (zonder demper). Een waanzinnig geluid tot 9000 t/min.

19 feb 2008 23:45

Carrera 007 schreef:Bestaan er plannen om deze tunnel-chalange in 2008 nogmaals te organiseren?

In de pen zit sowieso 'n tunnel-challenge in en om Amsterdam .... de routes van beide Rotterdamse tunneltochten heb ik (denk ik) nog wel ....

20 feb 2008 0:32

Carrera 007 schreef:(...) heeft iemand het routeboek van vorig jaar nog voor mij beschikbaar?

Volgens mij heb ik die van Amsterdam nog op m'n oude laptop staan. Ik zal morgen eens kijken of ie d'r nog opstaat. Laat me je mail adres maar even via PB weten.

Kan er dit jaar helaas niet bij zijn.
En Melbourne heeft maar 1 echte tunnel, dus hier schiet het ook niet op.... helaas :(

20 feb 2008 0:36

't zou ook wel erg bruut zijn om je 11je voor slechts 1 tunnel uit z'n winterslaap te halen :|

20 feb 2008 2:50

Mocht Patrick hem niet meer hebben, pb mij je mail adres ik heb hem zeker.

20 feb 2008 9:02

Olaf schreef:In de pen zit sowieso 'n tunnel-challenge in en om Amsterdam ....

Right place, nu nog de right time....
Olaf, aanbod voor evt. nwe opzet staat nog steeds :D

20 feb 2008 9:23

Ik wil ook wel wat (helpen) plannen voor de R'dam editie, doe ik ook eens iets... :oops:

Spontane Tunnelruns kunnen natuurlijk ook; met een klein groepje op vrijdagavond vanaf Delft Zuid.... La Place .. (doet de plaatselijke MR2 club ook...)

20 feb 2008 10:46

LeOH schreef:Olaf, aanbod voor evt. nwe opzet staat nog steeds :D

Ik ben je (echt) niet vergeten LeOH 8) .... wil alleen nog even wachten tot 's avonds de vorst van de grond en de mist uit de lucht is :wink:

:@: 58GT :arrow: ... er zijn nog veel meer auto-clubjes die daar hun verzamelplaats hebben :lol:

Voor Rotterdam zijn er (natuurlijk) al twee routes .... vraag me af of er nog 'n ander rondje is dat we kunnen rijden om met zo weinig mogelijk Km's zo veel mogelijk tunnels aan te doen :roll:

20 feb 2008 11:51

Den Haag?

Sijtwende tunnels,
kruising N44
Tunnel bij CS (Koningskade?)
Utrechtse Baan

Wel / genoeg tunnels :roll:

Misschien goed voor een klein rondje....

Misschien weet ons Haags Chapter nog een paar bruikbare gaten in de grond...

20 feb 2008 12:15

Moet lukken anders maken we wat gaten.

20 feb 2008 13:41

tunnel in den haag onder centraal station kunje steeds rond draaien is aardig lang en zitten geen camera,s in :wink:

we kunnen ook snachts een keer in denhaag centrum
de onder grondse parkeer garage nemen
daar kunje rondjes in rijden :wink: (zitten zelfs 2 rotondes en 2 etages in) en die is snachts bijna altijd leeg
en klinkt GIGANTISCH heftig qua akoestiek
hij echoot heerlijk lang na, ook zit daar een kentucky fried chicken en mc donalds boven :wink:

daar hebben pablo en ik een keer snachts een half uur lang :shock: als 2 kleine kinderen rond lopen knallen met onzer bolides :mrgreen:

nemen we een decibel meter mee ,
gaan we met z,n allen in de parkeergarage sraan met een bakkie en dan omstebeurt een blokkie rijden en dan meten wie de meeste herrie maakt en die wint dan een big mac ofzo :idea: :wink:
kunnen we een keer wat langer genieten van de uitlaat sound van elkaar :wink:
in zo,n tunnel zelf rijden duurt het altijd veel te kort :cry: die sound.

kweet het tis kinderachtig maar oso leuk :mrgreen:

20 feb 2008 14:08

Vind het geen gek plan. Vroeger met een skateboard nu met een 911 de parkeergarage onveilig maken heel geinig . :P

20 feb 2008 14:33

Ik kan wel een dB meter lenen 8)

20 feb 2008 14:39

@drknauf :arrow: Is die garage ver van bij Hans Luna? (24/02) :mrgreen: 8)

20 feb 2008 14:56

ja dicht bij maar het is dan koop zondag dan staatie een beetje vol die gargage :cry:

maar de tunnel in mariahoeve is wel open :wink:

20 feb 2008 18:50

Strak plan! :cheers:

20 feb 2008 19:06

we kunnen zondag toch wel even tunneltje pakken... :idea:
is echt vlakbij... even op en neer en dan weer soep eten... :wink:

20 feb 2008 19:11

YIHAAAAA, de kinderen worden dan toch losgelaten 8) :twisted: En dan sooooeeeeeep :drive:

20 feb 2008 22:21

Wat een berichtje van de Limbo Chapter al niet weer losmaakt :twisted: :lol:

Voor die optie van Mikey "De parkeergarage meeting" kom ik graag een keer voor langs, lijkt me geweldig.

21 feb 2008 22:51

Parkeergarage of Tunnel maakt niet uit, zal altijd leuk wordeeeuuuh!

Afbeelding Afbeelding

My europipe is ready :D :mrgreen:

21 feb 2008 22:57

MetalGreen911SC schreef:Wat een berichtje van de Limbo Chapter al niet weer losmaakt :twisted: :lol:

Voor die optie van Mikey "De parkeergarage meeting" kom ik graag een keer voor langs, lijkt me geweldig.

zeg jij maar waneer ik woon d,r vlakbij :wink:
Plaats een reactie