Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

20 feb 2008 21:12

Volgende mascotte van Fortis is Jaap, de spaarkameel. :twisted:

Afbeelding

20 feb 2008 21:14

944 guy schreef:Allereerst vraag ik mij af waarom de joodse gemeenschap hier genoemd word.

Laat ze dit niet teveel lezen, anders worden straks de jodenkoeken ook nog verboden. :lol:

20 feb 2008 21:14

horn schreef:Volgende mascotte van Fortis is Jaap, de spaarkameel. :twisted:

Afbeelding

Speciaal spaarsysteem voor enkele reisjes?

20 feb 2008 21:21

Goeie zet van Fortis...je moet immers aan de toekomst denken en daarbij de bevolkingsgroei/opbouw in de gaten houden...

Vind ook dat het woord "knecht" niet kan bij de zwarte Pieten van Sinterklaas... , zijn gewoon donkere medewerkers...

20 feb 2008 21:33

Sints lijfeigenen... :twisted: :cheesy:

20 feb 2008 21:34

ga niet te veel woorden vuilmaken aan Fortis; hebben met de zgn. 'gedurfde' overname van ABN Amro in dergelijke mate aandeelhouderswaarde vernietigd dat ze nu zelf een overnameprooi geworden zijn :roll:

Maar als alternatief voor het spaarvarken : ik herinner me als kind dat ik met mijn ouders het Spaarpotmuseum in Amsterdam heb bezocht & daar mijn ogen heb uitgekeken. Ik heb er een porseleinen spaarpot (met rubberen stop onderin) gekregen in de vorm van een boek. Heb hem nog in de boekenkast staan, maar ben net even gaan verifiëren, er zit niks meer in :wink:

20 feb 2008 21:43

Jaap het spaarkameel, Hilarisch!! :lol:

@olaf: Gaat nog een bestseller worden.....

@hackbox: Heeft de Hema die niet dan. (als ze dit van Fortis horen worden ze wel opgenomen in het assortiment.....)

20 feb 2008 22:10

dreamer schreef:@olaf: Gaat nog een bestseller worden.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgens mij ook !

22 feb 2008 20:03

tja, waar gaat dit nog over :cry: :?:
ik spaar mijn euroos in een gekregen Keniaanse spaarblik, goed gerecycled stukje huisvlijt en als die vol is zit er geen rubberen stop onder :arrow: geld kwijt (de keniaanse methode :twisted: ):!:

moraal v. dit verhaal: niet sparen maar rollen laten die euroos :!:

22 feb 2008 20:28

gast schreef:Hallo!

Een moslim mag helemaal niet sparen!

Juist,hoe kunnen ze zich er dan aan storen............ :roll:

23 feb 2008 0:30

cabrio wim schreef:Nog even, en binnen tien jaar hebben we hier in ons eigen land geen donder meer te vertellen. :evil:

Ik denk wel eerder, om te janken is het.......................... :evil:

23 feb 2008 1:24

En nog een reactie ontvangen zelfs:

Het spaarvarken werd sinds de jaren negentig aan klanten uitgereikt bij het openen van een Eurokids-Spaarrekening. Per 1 oktober 2006 was Fortis door haar voorraad spaarvarkens heen. Wel kan het zijn dat individuele kantoren nog over enkele exemplaren beschikten en deze ook nog hebben uitgereikt.
Sinds het opraken van de voorraad spaarvarkens heeft Fortis verschillende andere premiums ingezet. Het belangrijkste criterium bij het kiezen van een premium is de aantrekkingskracht ervan op de doelgroep, in dit geval ouders van jonge kinderen. Onlangs is besloten voorlopig de zogenaamde Kinder-Encyclopedie als premium in te zetten. Dit besluit vormde de aanleiding voor het interne bericht waaruit vervolgens door de media is geciteerd.

In de berichtgeving wordt de suggestie gewekt dat Fortis zich door druk van buitenaf gedwongen heeft gevoeld deze stappen te nemen. Wij gaan er vanuit deze indruk met bovenstaande uitleg te hebben weggenomen.

Toch geloof ik ze niet, dat vd moslims bedenk je niet zo maar...

23 feb 2008 2:28

nu gaat het nog om een spaar varken & de zwarte pieten, om nog maar te zwijgen over de verbannen negerzoen :roll:

waar houd het op :?: :?: :?:

nederland was een mooie groene appel die langzaam donkere vlekken begon te vertonen, en dus te rotten, en als het rotten eenmaal begint is er geen houden meer aan :x

en de werkende man wordt om dat rotten te bekostigen steeds verder uitgeknepen.

23 feb 2008 3:13

We krijgen hier tenminste (nog steeds) geen 4 maanden straf als we onze hond uitlaten... :(

23 feb 2008 3:14

944 guy schreef:Toch geloof ik ze niet, dat vd moslims bedenk je niet zo maar...

Dit hadden ze ook in het eerste bericht kunnen zetten......

Maar dan had ik waarschijnlijk niet zo gelachen om Jaap het Spaar Kameel... :mrgreen:

Wat een gehannes allemaal zeg. !!!! (Ik geloof ze ook niet)

23 feb 2008 3:29

Per 1 oktober 2006 was Fortis door haar voorraad spaarvarkens heen...

en dan gaan ze in februari 2008 AL nadenken over een vervanger :?: :shock:

23 feb 2008 3:44

dit is nederland

http://video.google.nl/videoplay?docid=7963299284662783789&q=pim+fortuyn+dood&total=11&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1

..........................................................................................

23 feb 2008 10:45

Die lijers in dat filmpje zitten ook vooral bij elkaar he, ik had graag hun reactie gezien als ze ALLEEN voor de camera stonden, dan piepten ze volgens mij wel anders.
Ben ik blij dat de polder en enschede nog niet overloopt van zulk tuig zeg... :evil:

23 feb 2008 11:06

is gewoon stoer doen. als je in bv Rotterdam een groepje Nederlandse hangjongeren interviewt krijg je dezelfde bagger... :roll: :?

24 feb 2008 19:18

@ Horn: Mee eens.

Alleen kan ik er dan niet tegen dat ze tegen elkaar buitenlands praten zodat wij niet horen wat ze zeggen. GRRR .. vind ik zooo irritant!

24 feb 2008 20:42

gast schreef:Een moslim mag helemaal niet sparen!

Een moslim mag wel degelijk sparen. Hij mag, volgens de sharia, géén rente betalen of vragen. Scheelt nogal :)

24 feb 2008 20:52

mooi toch? Is een spaarvarken volgens mij ideaal... :twisted:

Afbeelding

25 feb 2008 8:55

mr.burns993 schreef:nu gaat het nog om een spaar varken & de zwarte pieten, om nog maar te zwijgen over de verbannen negerzoen :roll:

Dat van die negerzoenen was door de fabrikant zelf in het nieuws gebracht. Goede actie, heeft ze veel publiciteit opgeleverd.
Plaats een reactie