29 feb 2008 16:04
EriC4C schreef:Marco schreef:..... voor mij een c2 dus
Volgens mij een C1.
Een C2 is prima ..... voor degene die 'm vooral hebben gekocht om te poetsen, (binnen) te stallen en er sporadisch mee te gaan rijden als het maar niet regent. Zoals velen hier.![]()
Voor mij een C4 dus.
29 feb 2008 17:14
Carrera4s bijna twee maanden en een pagina vol berichten verderschreef:
EriC4C schreef:Een C2 is prima ..... voor degene die 'm vooral hebben gekocht om te poetsen, (binnen) te stallen en er sporadisch mee te gaan rijden als het maar niet regent. Zoals velen hier.![]()
Voor mij een C4 dus.
Tuurlijk, jij koopt een C4 cabrio om dan in de regen te gaan rijden![]()
Carrera4s schreef:Ik denk dat de keuze sterk afhankelijk is van het model (964 of vroeger tov 997 is een wereld van verschil) .....
Ik dacht ook dat slechts een 4 de nodige zekerheid zou geven, maar na een 7000 km in de 997 2S weet ik dat ik nooit nog een 4 koop, want overbodig. Ook de 2 heeft zoveel grip dat je werkelijk al in zeer extreme omstandigheden te hard moet gaan om dan hulp te krijgen van het 4WDsysteem.
29 feb 2008 17:56
29 feb 2008 18:02
29 feb 2008 18:16
29 feb 2008 18:18
29 feb 2008 18:26
29 feb 2008 18:30
29 feb 2008 18:32
29 feb 2008 18:43
29 feb 2008 18:43
29 feb 2008 18:45
29 feb 2008 18:47
EriC4C schreef:Mee eens, maar om in dat geval nog over een "pure" C2 (t.o.v. een C4) te spreken
.
29 feb 2008 18:49
29 feb 2008 18:52
turbocruiser schreef:Er is wel een andere reden waarom ik geen tiptronic wil, en dat is het gemis van de vijfde versnelling! maar dat is offtopic.
29 feb 2008 18:55
29 feb 2008 19:14
29 feb 2008 19:36
29 feb 2008 20:18
29 feb 2008 20:23
29 feb 2008 20:34
29 feb 2008 21:14
29 feb 2008 21:24
29 feb 2008 21:30
29 feb 2008 21:32