Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

13 nov 2007 7:33

Klopt!
Gaat wel vaak in overleg met de Officier van Justitie!
In het buitenland wordt overigens ook gewoon je rijbewijs in beslag genomen!

Al lijkt mij een boete voor een buitenlander die hij/zij gelijk moet betalen een stuk makkelijkere optie, dan het rijbewijs inbeslag te nemen en daarna het hele administratieve traject!

13 nov 2007 11:08

Wellicht kan Jan zelf vertellen hoe ie het doet etc..

Wat ik wel zeker weet is dat Jan van origine een echte Braobander is (Eindhoven) en sedert een tijdje in B woont...

2 rijbewijzen etc...kweet het niet zeker...

13 nov 2007 11:49

ppp 356 schreef:
Mick schreef:
Hulde :thumleft: overigens voor de betrokken personen. Ze vatten het volwassen en sportief op. Daar kunnen enkele anderen hier inderdaad een voorbeeld aan nemen :roll: .

Bedoel je hier in het draadje op op het PF in het algemeen :?:

Neem mijn bekeuringen ook altijd zoals ze komen, en ga er zeker niet over klagen. Geluukig maar anders was ik gans het jaar door aan het klagen.
Dit neemt echter niet weg, dat ik elke controle nuttig vind, en zeker niet dat ze bijdragen tot de verkeersveiligheid, ondanks dat men halsstarrig blijft volhouden dat dit de bedoeling is van de controles.

Wat ik ermee bedoel wordt goed verwoord door een van de betrokken personen:

Jan schreef:Tja, en wij ... moeten niet zeiken. Meestal zit het mee en soms hebben we pech.

Niet schelden op degene die je heeft gepakt bij iets dat simpelweg niet is toegestaan en waarbij je bewust het risico hebt genomen. Geniet vooral, maar accepteer de consequenties.

Als je met een probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden. - Dalai Lama

29 feb 2008 21:27

Jan schreef:Voor mijn gevoel ook ja, hij was nét warm!

... en NU! op Veronica :wink:

29 feb 2008 21:27

casema ligt eruit hier! :evil:

29 feb 2008 21:29

weer net gemist :twisted:

kzag net enkelt die gt3 nog 8)

waneer is de volgende herhaling?

29 feb 2008 21:37

Snap niet dat dat jankwijf dat er nu op is wel op You-tube staat --- en onze heren gaspedaalridders niet :roll:

29 feb 2008 21:37

me2 :cry:

29 feb 2008 21:42

@DrKnauf; u bent aan het begin van het fillempje zeer duidelijk in beeld met de witte bolide incl de ronde achterlichten!
:o

29 feb 2008 21:45

weer gemist chips :cry:

29 feb 2008 21:54

Hier wel een filmpje van meneer Knauf, toen die nog jochie Knauf was :mrgreen: :wink:

29 feb 2008 21:58

is dat nou haagse kak hoe hij praat :shock: :mrgreen: :wink:

29 feb 2008 22:13

heb het ook weer net gemist...

01 maart 2008 9:51

turbocruiser schreef:@DrKnauf; u bent aan het begin van het fillempje zeer duidelijk in beeld met de witte bolide incl de ronde achterlichten!
:o

waar die GT3's er vandoor gingen, deed Knauff er alles aan om in beeld te blijven :shock: :mrgreen:

01 maart 2008 10:44

Ja, heb het gisteren ook net weer gemist, zag de 2 heren 2 uit hun 2 auto's komen op het politieterrein. :(

01 maart 2008 11:28

Komt er nog een herhaling??

01 maart 2008 11:37

15 November aanstaande heb je weer 'n kans :mrgreen:
Plaats een reactie