Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

welke turbo

Poll eindigt op 07 maart 2008 11:39

930 964 turbo 3.6 993tt 996tt 997turbo
6
8%
930
7
9%
964 3.6
18
23%
993tt
38
48%
996tt
10
13%
 
Totaal aantal stemmen : 79

29 feb 2008 22:19

930 biturbo in het donker grijs alstublieft.

01 maart 2008 0:51

930 is een enkele turbo...

01 maart 2008 0:55

Om deze tijd van de avond kun je dingen dubbel gaan zien! :roll:

01 maart 2008 0:56

hij wil dr, een met 2 turboos :wink:

staan d,r regelmatig te koop 930 met 993 blokken ingebouwd,
in de porsche scene voor hele dikke prijzen.

01 maart 2008 1:01

Porsche Scene...dat is toch dat blad met die... :twisted:

01 maart 2008 9:10

toeters en hooters... :mrgreen:

HOOTERS ??

01 maart 2008 12:19

Porsche Scene en HOOTERS :shock: :shock: :shock:

Ik zal mijn vergrootglas er eens bijpakken :wink:


Volgens mij wordt ik kippig :lol: :lol:

01 maart 2008 13:32

Voor de looks 965, voor de heb 997tt cabrio!



TD (zonder I) schreef: Alleen die antenne :puker: TD(zonder I) die ook zo'n stom ding op z'n motorkap heeft zitten maar op de nominatie staat om eraf gehaald te worden


Zou daar maar goed over nadenken! (Bert die dat op advies van de taxateur ook heeft laten doen en er nu nachtmerries over heeft)

01 maart 2008 15:38

Jurgen schreef:930 is een enkele turbo...


Ja dat klopt.. maar ik bedoelde eigenlijk de Porsche 930 RUF BTR 3.4 ltr :wink:

Afbeelding



















... in het donker grijs alstublieft :D

03 maart 2008 21:04

Nog een leuke rijtest: 993 turbo

http://www.rijtesten.nl/test.php?id=245

03 maart 2008 21:11

Turbo's zijn alle fascinerend. De oer Turbo heeft iets magisch (is toch de 930?), maar wsl. onbeheersbaar voor een non coureur als mijzelf. Ik vind de 993 TT erg mooi, maar ook ik zou een 997 Turbo Cabrio een aardige best of both worlds vinden. Overigens wordt de 996 Turbo hier nog niet genoemd, terwijl ik ook deze mooi vind. Ook een verzamelaar in spe dus.. 8) :lol: .

03 maart 2008 21:23

HV schreef:
De oer Turbo heeft iets magisch (is toch de 930?), maar wsl. onbeheersbaar voor een non coureur als mijzelf


Ik ben ook niet echt een coureur, maar heb volgens mij wel een fluwelen voetje :lol:

Ach, er zijn nu eenmaal voor- en tegenstanders van het turbogat. Zelfs mijn conculega met de F355 was enthousiast over "het gat"

03 maart 2008 21:25

Marcel B. schreef:Ik ben ook niet echt een coureur, maar heb volgens mij wel een fluwelen voetje :lol:

Jij was toch de paardenfluisteraar? :twisted: :^:

03 maart 2008 21:33

Ik trap mijn gaspedaal in zoals ik paarden benader 8)

03 maart 2008 21:37

Van voren dus... :scratch: :wink:

03 maart 2008 21:48

Nee Jurgen, met beleid :cheesy:

03 maart 2008 22:01

Ja...dat hebben we gemerkt...kregen het hele paardenforum over ons heen... :twisted:

03 maart 2008 22:24

Paarden :cheers: :cheesy:

03 maart 2008 22:44

Pardon :?:

03 maart 2008 22:46

408 om precies te zijn :lol:

04 maart 2008 11:09

Geef mij maar een 930. Is toch de oer turbo. Die van marcel vind ik zo'n geweldig mooie bak. Lijkt me echt een geweldige auto.

04 maart 2008 15:46

Bert schreef:
TD (zonder I) schreef: Alleen die antenne :puker: TD(zonder I) die ook zo'n stom ding op z'n motorkap heeft zitten maar op de nominatie staat om eraf gehaald te worden


Zou daar maar goed over nadenken! (Bert die dat op advies van de taxateur ook heeft laten doen en er nu nachtmerries over heeft)


Roep eens wat Bert. Ik sta nl op de nominatie om dat stomme ding er af te laten halen. Wil ik tegelijkertijd laten doen met een overbekend euvel, een klein plekje beginnend roest onder het voorraam. Paul V zei nl. dat hij de antenne keurig netjes kon verwijderen zonder zo'n stom doppie.

06 maart 2008 21:48

Gaatje verwijderen is géén probleem, wordt strak en stralend alleen om de lak/kleur exact hetzelfde te krijgen is moeilijk. Heb er in de drie jaar dat ik de auto heb een aantal keer door schadeherstelbedrijven naar laten kijken en allen raden het mij af omdat de originele lak gewoon nog perfect was en het te moeilijk zou zijn om het netjes te spuiten. Totdat afgelopen januari mijn auto opnieuw getaxeerd moest worden. Taxateur enthousiast over de auto en ik vraag hem wat hij zou adviseren v.w.b. het antennegat. Antwoord, laten herstellen, had een adresje van een bedrijfje wat v.n.l. klassiekers doet. Heb me dus laten overhalen want het desbetreffende bedrijf vertelde dat ze het idd onzichtbaar konden herstellen.
Uiteindelijke resultaat is tóch kleurverschil (te licht) wat in de toekomst wel zal bijkleuren (heb ik ook als ik iets met een lakstift bijwerk) maar ook structuurverschil in de lak. Originele lak is wat bobbeliger dan de nieuwe, die echt volkomen vlak is. Mij stoort het meer, dan het in kleur gespoten afdichtdopje ooit heeft gedaan en bovendien is er nu aan mijn verder geheel originele auto gespoten wat ik ook vreselijk vindt omdat het niet noodzakelijk was. Had ik me maar niet in het enthousiasme van een ander laten meeslepen!

06 maart 2008 22:01

:thumleft: Bedankt voor je response. Daar was ik al bang voor. Rood blijft natuurlijk altijd lastig met spuiten. Niet zozeer het spuiten, alswel het kleurverschil met de andere niet opnieuw gespoten delen. Zonde dat er inderdaad structuurverschil in zit :cry: . Moet bekennen dat me dat dan weer van het spuitbedrijf tegenvalt. Ik heb zelf een soewarte waar ook nog nooit aan gespoten is.

Nou ja, dan ga ik op zoek naar een kleiner sprietje, Zo'n klein pi..ie zeg maar.

07 maart 2008 0:11

Tsja, een 997 TT natuurlijk. En dan wel in cabrio uitvoering!
Dubbel k*t voor mij. Ik heb het zwaar. :roll:
Plaats een reactie