01 jan 2008 23:00

01 jan 2008 23:33
 en zij weet dat ik een jaar geleden nog helemaal niets van Porsche wilde weten, maar ineens is dat omgeslagen
 en zij weet dat ik een jaar geleden nog helemaal niets van Porsche wilde weten, maar ineens is dat omgeslagen  en Nynke die foras, dat valt wel mee, op 1 van de 2 BMW foras heb ik eigenlijk niks meer te melden en de ander omdat we daar een beetje bij het meubilair horen, en dan nu op nurburgring omdat ik daar wil gaan rijden (kan maar zo ook weer over zijn) en dan nu hier bij mijn nieuwe Porsche vrienden
  en Nynke die foras, dat valt wel mee, op 1 van de 2 BMW foras heb ik eigenlijk niks meer te melden en de ander omdat we daar een beetje bij het meubilair horen, en dan nu op nurburgring omdat ik daar wil gaan rijden (kan maar zo ook weer over zijn) en dan nu hier bij mijn nieuwe Porsche vrienden  De dagen die hier georganiseerd worden om met een Porsche op het circuit te kunnen rijden spreken me erg aan, de toerritten eigenlijk niet en de omgang hier zoals ik eerst wat heb mee gelezen ook wel
 De dagen die hier georganiseerd worden om met een Porsche op het circuit te kunnen rijden spreken me erg aan, de toerritten eigenlijk niet en de omgang hier zoals ik eerst wat heb mee gelezen ook wel  

02 jan 2008 17:37
D.D. schreef:OH mijn god, het jaar is nog geen dag oud, en Nyn heeft een soulmate gevonden....
Peet, welkom hier,
Als je zo kort op ons forum zit , en NU al de aandacht van nynke hebt...aiaiai...dan word dit nog een spannend jaar voor je, zeker omdat onze nyn aardig kan scheuren...

)
 )

02 jan 2008 18:19
Nynke schreef:Ene soulmate, vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen (dat zou jij toch mogen weten)
 ...hmmm, volgens mij heb ik met regelmaat mijn handen vol aan D.D.'s..
 ...hmmm, volgens mij heb ik met regelmaat mijn handen vol aan D.D.'s..  

02 jan 2008 20:46
D.D. schreef:wie ..? IK......hmmm, volgens mij heb ik met regelmaat mijn handen vol aan D.D.'s..

wie gooi ik nu weer door elkaar, Sorry!
  wie gooi ik nu weer door elkaar, Sorry!

02 jan 2008 22:11

03 jan 2008 10:36

03 jan 2008 11:31
03 jan 2008 13:53

03 jan 2008 14:03
06 jan 2008 20:58
barolo schreef:Welkom Kees. 2 zaken die opvallen. Jij bent 1 vd weinigen die zijn naam volledig op het forum zet en 2, een rasechte auto-race liefhebber. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn tussen al die BMW's en de Porsche op het circuit.
 als je een Bmw goed afstel op het circuit kun je heel ver gaan en behoorlijk wild rijden, je kan er ver gaan met corrigeren, op het laatst vond ik alles wat gemakkelijk en was er wat op uitgekeken
 als je een Bmw goed afstel op het circuit kun je heel ver gaan en behoorlijk wild rijden, je kan er ver gaan met corrigeren, op het laatst vond ik alles wat gemakkelijk en was er wat op uitgekeken  Toen kreeg ik toch wat meer oog voor een P en kon ik die van Pascal Crijns kopen, deze was al race klaar, maar gelijk een Turbo
 Toen kreeg ik toch wat meer oog voor een P en kon ik die van Pascal Crijns kopen, deze was al race klaar, maar gelijk een Turbo  , toen ik daar voor het eerst mee reed op Zandvoort stond ik al vrij snel bijna achterste voren, ik deed te wild en dacht dat die wel zo als de Bmw's zou reageren maar dus niet, liep allemaal goed af en ben toen langzaam op gaan bouwen, moet even wennen aan het idee dat de motor achter je zit. En na 2x Zandvoort en 2x Zolder begin ik dan nu wat te wennen, en vind het in een woord GEWELDIG, dat ik dit nog mag meemaken
 , toen ik daar voor het eerst mee reed op Zandvoort stond ik al vrij snel bijna achterste voren, ik deed te wild en dacht dat die wel zo als de Bmw's zou reageren maar dus niet, liep allemaal goed af en ben toen langzaam op gaan bouwen, moet even wennen aan het idee dat de motor achter je zit. En na 2x Zandvoort en 2x Zolder begin ik dan nu wat te wennen, en vind het in een woord GEWELDIG, dat ik dit nog mag meemaken  

06 jan 2008 21:08

26 jan 2008 21:52
Jurrian schreef:Dan ga ik je daar zeker zien, manuel organiseerd dan een leuk weekend waar zijn klanten de kans krijgen om mee te rijden met raceporsches. wellicht ook iets voor jou??
 En ik ga ook bij de ADPCR rijden waar Pascal ook rijd en Manuel de servise verzorgd, ja ik heb er erg veel zin in
 En ik ga ook bij de ADPCR rijden waar Pascal ook rijd en Manuel de servise verzorgd, ja ik heb er erg veel zin in  

28 feb 2008 19:28

28 feb 2008 19:43
 Mooi!
  Mooi!  . Ziet er goed uit die velgen zijn de velgharten gepoedercoat?
 . Ziet er goed uit die velgen zijn de velgharten gepoedercoat?

28 feb 2008 19:53

28 feb 2008 19:58
 , zou je zo niet van denken dat dat met een spuitbus is gedaan
 , zou je zo niet van denken dat dat met een spuitbus is gedaan  Ik heb ook nog een setje GT3 velgen over waar ik ook wel eens zoiets mee kan gaan doen
 Ik heb ook nog een setje GT3 velgen over waar ik ook wel eens zoiets mee kan gaan doen  .
 .

29 feb 2008 9:32
 Wel gemakkelijk zo'n garage aan huis met gecoate vloer en vloerverwarming
 Wel gemakkelijk zo'n garage aan huis met gecoate vloer en vloerverwarming  

29 feb 2008 11:15
01 maart 2008 15:26

02 maart 2008 14:17

03 maart 2008 22:03
04 maart 2008 22:59

04 maart 2008 23:03
 Ziet er ook van binnen perfect uit
  Ziet er ook van binnen perfect uit  .  Wordt tijd om dat heftige apparaat eens aan het werk te zien!
 .  Wordt tijd om dat heftige apparaat eens aan het werk te zien!

04 maart 2008 23:13