Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

04 maart 2008 12:49

een peperdure rolex aan een puber in de contramine :D :D :cry:

04 maart 2008 12:53

Ik vind 18 daar zelfs nog wat jong voor...21 is vroeg genoeg! :wink:

04 maart 2008 13:10

horn schreef:als je je kinderen opvoedt met de liefde voor oude klokken weten ze echt wel wat het waard is als ze 16 zijn. Best kans dat ze er een chromen koekoeksklok naast hebben, maar mijn kinderen gaan echt wel waarderen wat een vintage klok betekent. En die zullen ze echt niet inruilen voor een PS9.

Ben het volledig eens, heb dit weekend een ongelooflijk bod gehad op de Speedster tijdens de Antwerp Classic beurs. Toen ik het thuis aan tafel vertelde kreeg ik tegenwind van alle meiden, zelfs van de jongste van 5 :lol:

Met nog geen enkel van mij andere (moderne) wagens heeft nog maar een van de meiden een kick gegeven als er spraken was van wegdoen, maar toen dat karretje van ruim 50jaar ter spraken kwam :evil: :evil: :evil:

04 maart 2008 13:18

Goed luisteren naar je kinderen !!!

04 maart 2008 13:22

"Het gaat er niet om hoe snel hij gaat, maar om hoe snel hij weer gaat" \";)\" schreef:Goed luisteren naar je kinderen !!!

:shock: :lol:

04 maart 2008 13:25

Erick schreef:Goed luisteren naar je kinderen !!!

Ik luister altijd naar mijn kinderen, maar daarom doe ik niet altijd hun zin.

04 maart 2008 13:29

Je bent scherp de laatste dagen EriC4C :thumleft:

Ter info: Ik heb maar van één auto spijt die ik heb verkocht, en dat is mijn eerste 911. De 3,2 Carrera uit 1989.
Met de rest heb ik niet DAT gevoel gehad.

Ik ben gelukkig in de positie om gemakkelijk een Porsche te regelen op de momenten dat ik het echt nodig vind.

Alles is te koop, behalve alles wat leeft in mijn/ons huis :wink:

@ppp: En toch vind ik dat ze dit keer gelijk hebben. Dat bod krijg je over een aantal jaren ook wel weer. Bij al je andere auto's zou ik er niks over zeggen. Je hebt een ontzettend mooie speedster!!!

04 maart 2008 13:31

Speedster verkopen krijg je spijt van. HEEL VEEL spijt!

04 maart 2008 13:37

Meer ga ik er niet over zeggen,

Maar neem dat je veel plezier hebt, aan zowel het rijden, het bezitten en het project van de restauratie op zich.

Plots dient zich iemand aan die niet kan wachten, voldoende cash heeft zodat je het project helemaal opnieuw kan starten, zonder dat het je iets kost, misschien, maar dat vind ik eigenlijk niet belangrijk, nog enkele €'s aan overhoud.

Nog een niet onbelangrijk puntje, je zit niet echt zonder 356 (wat tenslotte je lievelingsauto is)

Is het dan nog steeds NIET DOEN????????????

04 maart 2008 13:38

Speedy356 schreef:
RS-R schreef: Dat is dus de reden dat ik mijn vintage Rolex( jou zo geliefde GMT :wink: ) nooit wegdoe.
Sterker nog, als mijn oudste zoon 16 wordt krijgt hij deze klok.

Zo'n klok aan een 16-jarige geven?

Bezint eer ge begint!

Weet je zeker dat dat jong de waarde van zo'n klokkie in kan schatten? Is het wel voldoende bling/bling? Het is natuurlijk een vreselijk 'understated' klokje en daar loopt de jeugd van tegenwoordig niet echt warm voor...

Voor je het weet heeft ie je geliefde klokje ingeruild voor een PS(nr zoveel) of een scooter.....

Laat een ieder dat lekker voor zich zelf beslissen.
PSP en Nintendo en Wii hebben ze al.

04 maart 2008 13:48

Zit wat in Paul!

Succes met beslissen.
Een vriend van mij die in de autohandel zit, zegt altijd: "Er is altijd een mooiere..."

04 maart 2008 14:35

RS-R schreef:
Speedy356 schreef:
RS-R schreef: Dat is dus de reden dat ik mijn vintage Rolex( jou zo geliefde GMT :wink: ) nooit wegdoe.
Sterker nog, als mijn oudste zoon 16 wordt krijgt hij deze klok.

Zo'n klok aan een 16-jarige geven?

Bezint eer ge begint!

Weet je zeker dat dat jong de waarde van zo'n klokkie in kan schatten? Is het wel voldoende bling/bling? Het is natuurlijk een vreselijk 'understated' klokje en daar loopt de jeugd van tegenwoordig niet echt warm voor...

Voor je het weet heeft ie je geliefde klokje ingeruild voor een PS(nr zoveel) of een scooter.....

Laat een ieder dat lekker voor zich zelf beslissen.
PSP en Nintendo en Wii hebben ze al.

Het is en blijft natuurlijk altijd jouw beslissing! :wink:

En mocht hij het wel doen... :roll:

Je kunt 'm als straf altijd nog onterven! :lol:

04 maart 2008 15:03

Zo is het maar net. :wink:

04 maart 2008 15:38

gewoon speedster verkopen en ander projectje zoeken. doe wat je hart je ingeeft en je kijkt nooit om in spijt.Afbeelding

07 maart 2008 20:31

Afbeelding

mijn zwarte sinn geruild voor deze flieger 356sa.

07 maart 2008 20:37

mooi.

vandaag mijn bandjes uit de US binnengekregen van de Watchprince. Mooi voor een scherpe prijs. Kan ik ook de Portugieser weer om (bandje was gescheurd naar ruim 2 jaar elke dag dragen). 8)

07 maart 2008 20:41

ga hier ook nog een bandje voor zoeken.
duurde 5 weken voordat deze binnen was uit usa, was ook niet te traceren, dacht eigenlijk te zijn opgelicht... naja 35€ vat van de douane.

07 maart 2008 20:49

bandjes van watchprince waren te tracen, kostte 20 dollar verzendkosten, lagen 3 dagen later op de mat en waren van erg goede kwaliteit. aanrader.

07 maart 2008 21:02

rond 150$ voor wat ik wil + porto + vat, nog steeds goedkoop?

09 maart 2008 23:17

Ik zag van het weekend een mooi horloge bij de juwelier, een Oris Meistertaucher. Compleet met rubber en stalen band, reserveschroefjes, schroevendraaier en zaklampje zodat je ook in het donker je bandje kan verwisselen.

Mmm, misschien me zelf toch maar even opslag geven....

09 maart 2008 23:24

die is leuk idd, met die ene wijzer is dat toch?

10 maart 2008 8:17

Marco schreef:die is leuk idd, met die ene wijzer is dat toch?

Dat is toch een Meistersinger :lol:

Afbeelding

10 maart 2008 8:38

Meistersinger is ook mooi :D

Maar ik bedoel deze: Afbeelding

10 maart 2008 19:13

ooh :shock: Wist niet dat Oris ook gebruik maakt van een enkele wijzer. :lol:

12 maart 2008 20:46

Traveller69 schreef:Ik zag van het weekend een mooi horloge bij de juwelier, een Oris Meistertaucher. Compleet met rubber en stalen band, reserveschroefjes, schroevendraaier en zaklampje zodat je ook in het donker je bandje kan verwisselen.

Mmm, misschien me zelf toch maar even opslag geven....

Ik weet niet wat de prijs bij die juwelier is, maar hier een gebruikt exemplaar met vraagprijs €800. :idea:
Gesloten onderwerp