Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

06 maart 2008 13:27

josboxster schreef:wel eens in een lotus gereden, nee, nou niet doen dan. Geloof mij nou blijf in je P rijden. Dat is zo spartaans, geen reet aan. Heb in de tijd serieus overwogen om zo´n ding te kopen, tot na de proefrit........dan weet je genoeg.

Ja, ik heb er wel eens in gereden (gehuurd) en ik vond het een fantastische ervaring. Zo'n ding is gewoon een go-kart voor de openbare weg! Wat een wegligging heeft zo'n Lotus; bizar gewoon...

Het is inderdaad niet te vergelijken met een Porsche, maar ik denk dat je een Lotus ook met een andere insteek koopt dan een Lotus.

Ik hou wel van racertjes...

Met andere woorden: ik ben het niet met je eens. :roll:

06 maart 2008 13:31

Speedy356 schreef:.. maar ik denk dat je een Lotus ook met een andere insteek koopt dan een Lotus.

:roll:

06 maart 2008 14:14

Rijd misschien bij deze ploeg :lol: :lol:

Afbeelding

06 maart 2008 14:41

Olaf schreef:
Speedy356 schreef:.. maar ik denk dat je een Lotus ook met een andere insteek koopt dan een Lotus.

:roll:

Afbeelding

and

Afbeelding

:wink: :lol:

Je snapt wat ik bedoel...

06 maart 2008 15:34

josboxster schreef:wel eens in een lotus gereden, nee, nou niet doen dan. Geloof mij nou blijf in je P rijden. Dat is zo spartaans, geen reet aan. Heb in de tijd serieus overwogen om zo´n ding te kopen, tot na de proefrit........dan weet je genoeg.

er zijn ook mensen die WEL van autorijden houden :idea:
dus doe bij nader inzien maar een Lotus 2-Eleven :mrgreen:

07 maart 2008 0:29

Afbeelding kenteken 8)

11 maart 2008 21:13

De mooiste "Lotus":
Afbeelding
Gepolijst door Donkervoort.

11 maart 2008 21:34

And powered by Audi.... Sorry, kon het niet laten.

11 maart 2008 21:38

In Lelystad staat overigens een Donkervoort in Porsche GT zilver met een bruin interieur !!! 8) 8) 8)
Helemaal goed !!!!
Plaats een reactie