Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

08 maart 2008 3:18

Afbeelding

:sick: :puker:

08 maart 2008 7:04

Ik had dat op mijn eerste set driedelige velgen zo een getrokken bandje maar ik knal ook graag een keer door en op 200 is er eentje lek geslagen toen en vanaf toen was mijn enthousiasme voor deze combinatie al een pak minder :? , we zien wel wat de toekomst brengt 8)

Afbeelding

Afbeelding

den auto stond toen wel nog hoog omdat we toen nog volop aan het experimenteren waren :oops:

grtz Geert :wink:

08 maart 2008 12:25

¨Afbeelding

Afbeelding

08 maart 2008 13:09

:shock: :shock: Wow :shock: :shock: :!:

08 maart 2008 13:24

Een beauty. :wink:

08 maart 2008 13:45

übercool :!: :!: :!: :wink:

08 maart 2008 15:07

das dikke shit maat 8)

08 maart 2008 16:06

de auto erg mooi, velgen erg strak, maar ben het helemaal eens met Jurgen - de combi velg/band vind ik erg ordi met de velgrand zo ver buiten de band. maar ach, iedere sjaak zijn eigen smaak. het is in ieder geval geen auto waar je voor hoeft te schamen!

08 maart 2008 16:12

horn schreef:de auto erg mooi, velgen erg strak, maar ben het helemaal eens met Jurgen - de combi velg/band vind ik erg ordi met de velgrand zo ver buiten de band. maar ach, iedere sjaak zijn eigen smaak. het is in ieder geval geen auto waar je voor hoeft te schamen!

de combinatie klopt nu toch wel he denk ik , de getrokken banden lagen op mijn eerste set velgen, ben nu al aan mijn vierde set :oops: :lol:

08 maart 2008 16:13

aha, dat verandert de zaak. dacht dat de foto van jurgens post de nieuwe situatie was (zie ook Yaroons krijtstreepjes trouwens :wink: ) :thumleft: voorstschrijdend inzicht... :lol: Zoals gezegd - je auto ziet er nu wel erg strak uit. Beter dan nieuw?

08 maart 2008 17:07

Jawattedatte!!!!!!! AF 8) 8) 8)

Nu nog de ZON :D

08 maart 2008 18:59

Leuke auto, echter de velgen vind ik wat minder.

09 maart 2008 15:44

mooi Geert! bijna klaar nu toch?

12 maart 2008 22:06

Hans Luna schreef:mooi Geert! bijna klaar nu toch?

:shock: NOOIT :twisted: :lol:

nog snel even een logotje en zwarte pinkers aangeschaft 8)

Afbeelding Afbeelding

13 maart 2008 17:16

Zwarte pinkers vind ik niet mooi, maar...degustibus...

13 maart 2008 23:09

Die pinkers zijn cool op zwarte auto!

Just het logo int goud zou wel afsteken 8)

13 maart 2008 23:42

stuurke ook maar even aangepast, merci daarvoor Koen

Afbeelding

13 maart 2008 23:56

ik vind die zonneband aan de onderkant van het raam apart :shock: :mrgreen: :wink:

14 maart 2008 7:07

drknauf schreef:ik vind die zonneband aan de onderkant van het raam apart :shock: :mrgreen: :wink:

die zonneband is voor op de beurs,
wagen zal dit WE te zien zijn op de EXPO van gent, daar is een beurs 100% tuning en de 993 staat daar op de stand van Tuned Belgium

Na de beurs zal deze er terug af gaan nu hangt hij een beetje in het zicht hé :lol:

dus als jullie niet weten wat te doen, allen daarheen

14 maart 2008 10:12

Het interieur vind ik errug fraai! Likkebaardenlekkerlessend! Geen nep-carbon, maar echt carbon (want het verschil zie je echtwel) en een mooie kleurencombi. Héle mooi kleur leer, trouwens! 8)

Ik zou zelf voor een carbon-schakelpook gegaan zijn en gewoon zwarte wijzerplaten gehouden hebben omdat dat wat minder schreeuwerig over zou komen en een rustiger beeld zou geven, maar ieder zo z'n smaak natuurlijk! :roll:

De 993 vind ik de mooiste 'moderne 911' en qua lijn zo mogelijk nog mooier dan de nieuwe (997) en in 't zwart issie helemaal af! Toch wel een van de mooiste kleuren voor deze auto, vind ik persoonlijk...

En dan nóg iets dat met persoonlijke smaak te maken heeft: de bruine kap vind ik níet mooi... Ik zou zelf toch voor een zwarte gegaan zijn... :?

Maar zoals reeds eerder aangegeven: Degustibus non est disputandum :!:

14 maart 2008 12:18

dope he kleur interieur :wink: :

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

om het helemaal af te maken moetje zwarte vloermatten nemen met bruin omstikt
dan staat het helemaal af of het nou een 964 of 993 is staat dope shit 8)

14 maart 2008 12:38

Nu ik al dat mooi werk van Kustom creations heb gezien, heb ik ineens maar aan afsrpaak gemaakt om mijn race kuipen te laten overtrekken in zwart leder met zilver contra-stitching.

8)

14 maart 2008 12:59

ol heb blauw leer en voor in mijn auto ben ik persoonlijk helemaal weg van deze stoelen:

Afbeelding en dan ook zo die schalen zo wit 8)

en dan wit afgestikt zoals deze:

Afbeelding mooi man zo gestikt 8) en dat stuur ook zo mooi afgestikt :bounce:

14 maart 2008 13:17

Damn, nu ben ik natuurlijk geprikkeld om de midden console + dashboard ook te laten overtrekken.

Stop met die foto's aub! :wink:

14 maart 2008 13:18

:mrgreen: :wink:
Plaats een reactie