Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

28 nov 2003 18:24

Jaap, kijk ook eens hier: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=830&i=22786&t=22786 :wink:

Groet,
Eric

28 nov 2003 19:21

De extra PK tjes was een vraag aan Humprey, want die is daar naar op zoek.[/quote]

:?: :?: :?:
Helaas niet met alleen een einddemper verandering.
Vaak zelfs vermogensverlies.
Laatst bijgewerkt door RS-R op 28 nov 2003 19:29, in totaal 1 keer bewerkt.

28 nov 2003 19:24

Ik dacht dat jij een machine van meneer Patek Philipe (rataprante) op je verlanglijstje had staan, of toch dat 911 klokkie met dat kijkshop gangwerk.[/quote]

IWC Ratrapante, dus...
Patek is voor de oude van dagen, met respect hoor, want dat zijn prijzige klokjes,
beetje Mercedes.... dus dan weet je het wel.
In die categorie( als ik het geld had) Breguet,Franck Müller of Parmegiani.

28 nov 2003 19:26

Jaap,

bestellen kan via Gert Carnewal.
http:// www.carnewal.com
Marcel, alhier ook aanwezig heeft zo'n demper eronder, eh..
2 dus :lol:

28 nov 2003 19:44

Robinson schreef:Ik dacht dat jij een machine van meneer Patek Philipe (rataprante) op je verlanglijstje had staan, of toch dat 911 klokkie met dat kijkshop gangwerk.
IWC Ratrapante, dus...
Patek is voor de oude van dagen, met respect hoor, want dat zijn prijzige klokjes,
beetje Mercedes.... dus dan weet je het wel.
In die categorie( als ik het geld had) Breguet,Franck Müller of Parmegiani.


Beetje Meredes, oeps dat zijn auto's vor Taxi-chauffeurs en Gangsters, dus een IWCeetje is een beetje te vergelijken met een Porsche, snel tijdloos en loopt heerlijk.

28 nov 2003 21:24

Nee John, Rolex past in die eerste categorie.
Zoals je weet een slecht( onterecht :lol: ) imago, but who cares...
Porsche-rijders worden overigens ook op een bepaalde manier bekeken.
Beetje gangster watch is de AP Royal Oak, zie je iemand met zo'n klok... :roll:

28 nov 2003 22:14

Tis wel off topic maar ach, weekend he dan is Peter met zijn vrouwtje stappen (tis je gegund).

Afbeelding

Wat een knoerter, wel duur.

28 nov 2003 22:46

En niet mijn smaak. :(
Superlelijke klok. :arrow:
Wel mooi fotootje, lekker liggen surfen :lol:

28 nov 2003 22:56

Ach,

ff "AP Royal Oak" kopieren -> Google -> plakken en tien seconden later die gangster klokkies in beeld.

Tjonge wat een giga apparaten, die heeft mijn vader ook maar dan de Junghans Bahnhof-uhr Rataprante :lol:

29 nov 2003 2:01

Jeroen914 schreef:
john radder schreef:Aber ein Leistungsteigerung toll, spass im der Hollandische Alpen.


En hoeveel "Leistungssteigerung" mag je dan verwachten voor je 1200 euri???
Ik vindt het behoorlijk aan de prijs hoor voor een einddempertje waar ze een paar schotjes minder in gelast hebben...



De PSE werkt met vacumgestuurde bypass kleppen en geeft volgens Porsche geen vermogenwinst.
In realiteit is er 2-3 PK winst.
Veel aftermarket uitlaten voor de 996 stelen een paar PK's in plaats vermogen te verhogen. Het is dus uitkijken...

29 nov 2003 3:28

m030 schreef:Veel aftermarket uitlaten voor de 996 stelen een paar PK's in plaats vermogen te verhogen. Het is dus uitkijken...


Ben blij dat er meer mensen zijn die dat door hebben!

Maar ja... als je de kamper-klokkies hier zo eens voorbij ziet vliegen...
Het gaat die mannen niet om extra vermogen, ze willen alleen wat te patsen hebben :D

gr.

Jeroen

29 nov 2003 9:20

En dat zegt de "stickerman". 8) :lol:

29 nov 2003 19:59

Robinson schreef:En dat zegt de "stickerman". 8) :lol:


Hij is flauw maar oke En dat zegt J met de P. :lol:

01 dec 2003 16:16

Jeroen914 schreef:En hoeveel "Leistungssteigerung" mag je dan verwachten voor je 1200 euri???
Ik vindt het behoorlijk aan de prijs hoor voor een einddempertje waar ze een paar schotjes minder in gelast hebben...

gr.

Jeroen


Nou vandaag was het dan zover, m'n karretje naar de Wittebrug voor zijn uitlaatje. :lol:

Na het ophalen en het starten van mijn auto, kreeg ik een gevoel door me heen na het horen van het gebrul dat ik alleen maar op een manier kan beschrijven, welke direct door de moderators (ikzelf ook) en Mr. administrator zal worden gewist, vanwege mijn emoties en vergelijkenis met ........... jonge jonge ze horen me nu tien straten verderop aankomen.
Echter onder de tweeduizend toeren blijft ie super beschaafd.

John.


NB iemand interesse in een 996 3,6 uitlaat zgan (13000 km).

01 dec 2003 16:24

john radder schreef:Echter onder de tweeduizend toeren blijft ie super beschaafd.


Onder de 2000 rpm???
Dat doet die van mij alleen stationair :D

Maarruh... wat natuurlijk het meeste telt is dat YOU er blij mee bent (je buren waarschijnlijk wat minder :D)

Ik ben wel benieuwd...

DUS: Wanneer houden we nou eindelijk eens die meeting?
Hoeft toch niks groots te zijn... gewoon effe bij een weg-restaurant een bakkie doen of zo?

gr.

Jeroen

01 dec 2003 18:38

Ja, wanneer.
Dat wij die "John(nie)-uitlaat" in reality kunnen horen :lol:

01 dec 2003 20:32

Als Peter het toelaat en mogelijk is dan mail ik wel een eigen filmpje met herrie, en dan niet de Little Green Bag van George Baker.

Tja die meeting, nogmaals ik kan bij mij op de zaak best wel een paar enthousiastelingen kwijt met een bakkie koffie en taart, of een biertje (persoonlijk ben ik anti alcohol achter het stuur).
Of er een ritje in de buurt is, er is hier niet zoveel te beleven, maar ooit in een grijs verleden toen ik bestuurslid was van de Opel Gt club hebben we een leuke rit gehad zo in en rond het rijnmond gebied, havens Brielle Middelharnas de ZH eilanden.
Er zijn nogal wat Foristen die op die Route wonen (Jeroen en natuurlijk de Stangman).
Zeker de meesten wonen ten zuiden van mij dus afzakken ri Zeeland is ook een optie.
Dus bij deze een ontvangst en vertrek is bij mij mogelijk tis geen super de luxe Locatie (logistiek wel een mooie Locatie, bedrijventerrein Zwethove te Wateringen pal aan de A4/A13/n211) ala Des Indes maar toch, de koffie en taart is voor mijn rekening.

01 dec 2003 21:51

John,

Werd het electronische gedeelte van de vacum kleppen ook aangesloten ???
Ttz met de PSE schakelaar in de console ?

01 dec 2003 22:24

Nope,

Dat vond ik

A. niet nodig (velen gebruiken dit amper)

B. was wel veel werk (dashboard eruit, kabels trekken, relais inbouwen ect. ect.)

C. ken altijd nog

01 dec 2003 22:41

Jeroen914 schreef:DUS: Wanneer houden we nou eindelijk eens die meeting?
Hoeft toch niks groots te zijn... gewoon effe bij een weg-restaurant een bakkie doen of zo?

gr.

Jeroen


Eerder was al wegrestaurant "De Lucht" aan de A2 genoemd als "centrale" locatie .....

:idea: VOORSTEL: ZATERDAG 20 DECEMBER 11.00u :!: :?:

Gewoon samen een bakkie koffie en elkaar(s trots :drive: ) leren kennen om mee te beginnen. :uh:

Wie van de heren maakt hier even een nieuw topic van? :wink:

Groet,
Eric
Laatst bijgewerkt door EriC4C op 03 dec 2003 10:49, in totaal 1 keer bewerkt.

02 dec 2003 0:04

20-12 zit deze jongen nog op de Canarische Eilanden. :lol:
Wanneer het de 20e zou zijn meld ik me alvast af. :(

03 dec 2003 9:00

Robinson schreef:20-12 zit deze jongen nog op de Canarische Eilanden. :lol:
Wanneer het de 20e zou zijn meld ik me alvast af. :(


Ik wil er ook wel bij zijn ... maar 20 heb ik een examen af te leggen ... Kn het niet ff op een zondag ofsow ???

Greetz Dirkie
:D

22 dec 2003 20:04

We gaan hier weer ff verder babbelen over de uitlaatje ect.

Robinson schreef:
john radder schreef:Moet je ff aan Paul van Engelen vragen die ging speciaal mee om de sound van Marcel te horen, kon echter niet boven die van mij uit brullen :lol: :lol:

Natuurlijk,
als je een "echte" sportdemper eronder hangt heb je vanzelfsprekend meer db's.
De RSR modificatie is zoals 911+Porscheworld zegt ,de uitlaat zoals Porsche hem zelf gemaakt zou hebben waren ze niet gehinderd door de regelwetgeving.


Jaja die uitlaat kon je volgens Paul ook nog een tijdje op proef krijgen, en dan pas beslissen als ie je wat lijkt,

amai iel Ollands, zou Dirk zeggen.

22 dec 2003 20:26

john radder schreef:Jaja die uitlaat kon je volgens Paul ook nog een tijdje op proef krijgen, en dan pas beslissen als ie je wat lijkt,

Wat ik van Paul begreep, kreeg hij eerst een tijdelijke set van Carnewal, die hij eronder kon schroeven, waarna hij (mocht het bevallen) zijn EIGEN set naar Carnewal opstuurt, deze laat modificeren en dan de boel omwisselt...

Paul, correct me if I'm wrong, maar dacht dat dat "zijn" procedure was. Had te maken met het feit dat ie nog maar zo weinig kilometers had enzo

22 dec 2003 20:33

Wat een toestand, zou mij teveel werk zijn twee maal sleutelen.
Plaats een reactie