Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

12 maart 2008 10:06

Heeft iemand deze oplossing al toegepast ?

Afbeelding

En wat trekken we daarmee ?

Afbeelding

If you drive your Boxster to the track for DE events, you may eventually find yourself in need of a way to transport a spare set of tires and wheels. Short of purchasing a big truck and a full size car trailer (and somewhere to store them!), one solution is a small trailer and a tow hitch. The Boxster can easily tow a small trailer that has ample room for a set of tires and a tool box

12 maart 2008 10:10

Patrick schreef:Heeft iemand deze oplossing al toegepast ?

Lukt je wss alleen met 'n amerikaan :arrow: bevestiging zit op de plaats waar normaal de stootwillen zitten, toch :?:

12 maart 2008 10:14

Voor alle info : http://www.bombaydigital.com/boxster/projects/trailer/

Mounting the hitch to the Boxster is really simple, but involves a little drilling (it's invisible when the hitch is not attached). First, take a hex wrench and remove the bolt that attaches each of the rear bumper pads. This reveals the metal bumper brackets behind the bumper pads

12 maart 2008 10:26

Patrick schreef:but involves a little drilling (it's invisible when the hitch is not attached

Hmm... little drilling...

17 mei 2008 11:50

Tja ik heb al 2 jaar een trekhaak voor mijn 911 3,2 in de kelder liggen.
Ik heb nog steeds niet besloten of hij er onder komt. De boot die er mee getrokken moet worden is misschien ook wat groot (Yngling) Maar het lijkt me heerlijk met de porsche naar een wedstrijd te kunnen rijden, dit zijn 2 hobby's.
De Porsche van de foto die een aantal topics hiervoor is geplaats is van een kennis. Hij is met zijn 3,2 met deze catamaran Frankrijk door getoerd. Je bent liefhebber of niet!!!

29 mei 2008 16:25

Bonder schreef:Hij is met zijn 3,2 met deze catamaran Frankrijk door getoerd. Je bent liefhebber of niet!!!

Een liefhebber monteert geen trekhaak aan een 911! :roll:

29 mei 2008 16:41

... juist wel :arrow: om met je andere liefhebberij'en te kunnen combineren :idea: :wink:

02 jun 2008 22:38

Daar gaan we weer :wink: Kijk daar we het hier over de beste en mooiste sportwagenmerk van deze wereld hebben, moge duidelijk zijn.
En een ‘welstandsknuppel’ is wel een beetje dubbel op :D
Alleen bij de Caaijenne zal het me worst wezen, die kan je ook electrisch laten verdwijnen.

Dus een trekhaak onder uw Porsche ? Nog even njet :twisted:

02 jun 2008 22:43

ik zeg maar weer eens: wie betaalt bepaalt

Als je dan toch met een catamaran naar zuid-frankrijk moet rijden, zou je dat dan liever doen met een 911 3.2 of met een Toyota Avensis? Nou dan! :wink:

04 jun 2008 20:54

Lijkt me zowiezo wel gein om uberhaupt met een trekhaak op een 3.2 rond te rijden.

Ook al hang je er nooit iets aan (hooguit de twinny load voor de fietsen misschien) ... ;-)

Zo kan het ook John:

08 maart 2010 16:07

John:
Afbeelding

Zo kan het ook...

Afbeelding

:res: :lol: :lol:

Re: Trekhaak Porsche (911)

08 maart 2010 16:15

Zoekfunctie :arrow: .. en je had geweten dat 'n trekhaak onder de Panamera niet uniek is :wink:

-- en dan betreft het ook nog 'ns een van je eigen berichten :shock:

08 maart 2010 16:39

Zoals je ook gezien hebt heb ik het niet in dit topic geplaatst. :idea:
Ik bedoelde de grootte van de caravan icm de Porsche.
(Ik heb de brochure van de Panamera, dus dat van die trekhaak wist ik al een tijdje. :wink: )
Laatst bijgewerkt door Erick op 09 maart 2010 10:45, in totaal 1 keer bewerkt.

Re:

08 maart 2010 17:19

Zürich schreef:Een liefhebber monteert geen trekhaak aan een 911! :roll:

Wat een bullshit, met alle respect. Als je op die manier meerdere hobbies kan combineren, waarom niet? Liever met een 911 en een catamaran naar Zuid-Frankrijk dan met de family hurse... Dan rij je onderweg ook nog eens met plezier... :idea:

08 maart 2010 17:51

Wie heeft er een trekhaak voor me?
Serieus, ik zoek er ééntje.... Ik wilde naar Italie om naar de Mille Miglia te gaan.... collega's hebben er precies dan een motortocht georganiseerd..... een karrtje met de Duc erop biedt uitkomst......

Re: Zo kan het ook John:

08 maart 2010 17:54

Erick schreef:John: Zo kan het ook...

Wat dát (grootte van de caravan) betreft heeft John voldoende aan een Boxster hoor. Afbeelding

Re: Re:

08 maart 2010 17:55

gast schreef:
En hoe neem je dan een setje velgen met regenbanden mee naar het circuit?

Volgwagen. :wink:

08 maart 2010 17:56

Juist! En daar komt dan een KJN weer mooi van pas (zonder trekhaak..) :)

08 maart 2010 20:09

Voor de ouwetjes staat er hier een te koop.

Er zijn blijkbaar ook nog mensen met een hersenafwijking op ebay zoals hier

08 maart 2010 20:16

'ns kijken waar over 6 dagen en 3 uur dat eerste linkje van je op eindigd :wink:

09 maart 2010 10:15

Aanhanger, Cayenne, volgwagen, je gaat toch gewoon zo naar het circuit:
Afbeelding

09 maart 2010 12:02

beetje vent heeft een eigen box met monteur die de banden etc.regeld :popcorn:
gast schreef:Dan heeft TOTMBO geen auto bij huis als ik naar het circuit ben dus dat gaat hem niet worden. :lol: En om nu NOG een auto aan te schaffen + een chauffeur in te huren voor af en toe een circuitdag :roll: Dan is een genotsknobbel geen gek idee imho.

09 maart 2010 18:30

@Marcel, ik stel me wel gratis beschikbaar als chaufeur (scheeld jouw weer kosten) dan kan jij in de aan te schaffen luxe bandenwagen rijden :thumleft:

10 maart 2010 2:03

horn schreef:
Zürich schreef:Een liefhebber monteert geen trekhaak aan een 911! :roll:

Wat een bullshit, met alle respect. Als je op die manier meerdere hobbies kan combineren, waarom niet? Liever met een 911 en een catamaran naar Zuid-Frankrijk dan met de family hurse... Dan rij je onderweg ook nog eens met plezier... :idea:

Je kan het bullshit vinden of niet, officieel mag je helemaal geen trekhaak monteren onder een 911. :wink:

10 maart 2010 2:09

hoe kom je aan die onzin?? Op het kenteken staat maximale treklast geremd 800KG !
Plaats een reactie