Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

23 maart 2008 23:11

Jeugdherinneringen...

Mijn vader had ook een Celica ST, een gele Gen 1


Afbeelding

, maar dan met een zwart vinyl dak! 8)

Daarna een rode St liftback Gen2

Afbeelding

en daarna een zwarte XT liftback met lichtgrijze bekleding, ook een mooie auto!
Afbeelding


(hoewel deze er op de foto een beetje suf uitziet... :roll: )

Toen werden mijn broertje en ik iets te lang en kwam er een alfa guilietta, ook niet verkeerd! roomwit met bruin velours bekleding.. 8) :wink:

25 maart 2008 0:23

Bedankt voor al de fijne reacties!! Ik kan niet wachten om er eindelijk mee te baan op te gaan!

25 maart 2008 0:42

En ik kan haast niet wachten om haar eens van dicht bij te bewonderen en eens op de gevoelige plaat te zetten. Mooi exemplaar!

25 maart 2008 2:08

Wooow, wat een fantastische kleur! 8) 8) 8)
Super zeg. :!:
Van harte met je aanwinst en heel, veel plezier ermee straks!

25 maart 2008 12:47

Afbeelding

zo eentje was het :-)
altijd leuke auto gevonden, alleen de vakantieritten naar Spanje op de achterbank waren niet altijd comfortabel :?

25 maart 2008 13:12

Ik ken zowel Nick als Jez van carrera perfomance... twee hoog aangeschreven porsche specialisten, alhoewel Nick niet gekend staat om zijn diplomatisch vermogen :wink:

Fantastische wagen in een desirable specification... Nu, zoals je weet ben ik ook bij de DDK en heb ik in Schotland, in Yorkshire en naar Goodwood vele kilometers gemaakt met die jongens.

Gavin, John M en James hebben alle drie 2.4E met mfi en verdorie zeg die wagens beginnen ABSOLUUT te vliegen boven de 5500 rpm. Als ik met mijn carrera 3.o zat te redlinen (aan 6300) gingen die jongens nog even verder tot 7100 en, in vergelijking met een 2.7 165pk en k-jetronic- kan ik je garanderen dat een 2.4E precies toch een heel andere stal paarden heeft net dankzij de MFI! Bij porsche spraken ze van de zogenaamde Porsche Faust: tot 5500 spint de motor zich op en dan komt de power in de rug. Ook is het zo dat met de 2.4E en zeker met de 2.4S het maximum vermogen net voor de redline is. Dus die wagens moeten echt perfect ok zijn om er ook het vermogen uit te halen en dan moet je bovendien niet te bang zijn om op zijn staart te drukken.

Het probleem van de MFI is inderdaad de afstelling. Op ddk vind je draadjes: Nick laat sowieso Jez de opzet controleren en dan verhuist de hele handel naar Bob watson om op de rolling road de boel af te stellen. Het inductie geluid met een MFI is gewoon het meest rauwe, spine tingling mechanical noise dat je je kan voorstellen.
"es wahr immer teuer einen guten geschmack zu haben " ;)


Many happy miles,

Bert
Plaats een reactie