Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

26 maart 2008 17:56

:shock: :shock: En dat na nog geen 3 dagen geleden je wagen in prachtige staat op mijn meeting te hebben gezien.

STERKTE.

26 maart 2008 18:21

Shit Wim ,ik heb hem zondag nog mogen bewonderen.

Sterkte.

26 maart 2008 19:12

Das klote Wim,

Hoop dat er geen "kromme" schade is. Sterkte ermee.

Re: Mijn Porsche zit in elkaar.

26 maart 2008 19:20

cabrio wim schreef:Leuke eraan is dat onze zoon vanaf volgende week werk heeft. :wink:

Als ik het allemaal goed lees zal hij er dus een hele kluif aan hebben.
Je zoon heel veel succes met de klus en jij met de verzekering :shock:

26 maart 2008 19:20

Ontzettend balen, gelukkig ben je zelf heel en heb je een handige zoon. Ik voor je dat je prachtwagen snel weer in oude glorie is hersteld!!!

26 maart 2008 20:00

hopelijk kan alles netjes gemaakt worden... inderdaad ook nog door een opel...

26 maart 2008 20:18

Sterkte Wim.. :cry: altijd treurig dit soort verhalen

26 maart 2008 20:26

Balen wim, sterkte met het herstel !!!

Hoop voor je dat de schade meevalt.

26 maart 2008 20:36

je hebt toch wel de politie laten opdraven?

sterkte met de afwikkeling!

26 maart 2008 21:09

Sterkte, altijd balen als er schade is..

26 maart 2008 21:12

Wim, dat is balen zeg. Inderdaad goed dat je zoon een schadebedrijf heeft :wink: Hoop dat het allemaal meevalt.

succes

26 maart 2008 21:18

Da's nie zo best! Hoop dat je er zelf met alleen de schrik vanaf gekomen bent.
Jouw plannen met je auto kennende gaat die w.s. niet klaar zijn voor de Cabrio/Targa meeting.
Zal gauw maar weer eens komen kijken :wink:

26 maart 2008 21:25

Zonde wim..
hopelijk is de P. snel weer in goede staat.

26 maart 2008 21:47

Zwaar kl*te voor je man! Hopelijk kan alles goed hersteld worden.
Suc6 met de revalidatie van de P.

26 maart 2008 22:05

Ben net terug van de schade/restauratiebeurs en schrok even op het moment ik het forum opende, bedankt allemaal voor jullie medeleven van mij en de Porsche.
Heb er zelf niks aan over gehouden, maar de Porsche heeft wel een flinke imago schade aan over gehouden, schade word op zo'n 7000 euro geschat, maar vrijdag weten we meer dan komt de expert.
aangezien mijn zoon en ik er niet bij kunnen zijn in verband passeren akte van onze zoon zijn zaak, heb ik maar uitgelegd wat ik denk dat er loos is en ze daar extra aandacht aan geven.

horn schreef:je hebt toch wel de politie laten opdraven?

sterkte met de afwikkeling!

Zolang er geen persoonlijk letsel meer is, komen ze hier niet meer zo snel.
Heb gelukkig wel foto's genomen, en deze middag heeft zich er een vrouw gemeld bij Rita in de zaak die het heeft zien gebeuren, en verklaarde hetzelfde wat ik daarvoor tegen mijn vrouw verteld had, ze wil eventueel wel getuigen.

Bert schreef:Jouw plannen met je auto kennende gaat die w.s. niet klaar zijn voor de Cabrio/Targa meeting.
Zal gauw maar weer eens komen kijken :wink:

Dit zal inderdaad niet lukken, en ook niet voor de rit van Marcal, maar die moet ik nog even inlichten.
Was toch van plan hem na de zomer te restaureren, beginnen we nu er wat vlugger aan. :wink:

Het enige voordeel wat ik er nu uithaal is recht of geen recht, de restauratie word nu voor het grootste deel door verzekering betaald. :lol: :lol:

26 maart 2008 22:13

Wim, weet en begrijp het. Erg jammer hoor :cry: . Ik stort je vanavond gelijk het geld even terug, want dit is overmacht.

26 maart 2008 22:16

Marcel B. schreef:Wim, weet en begrijp het. Erg jammer hoor :cry: . Ik stort je vanavond gelijk het geld even terug, want dit is overmacht.

Ik wist niet van deze rit, lijkt me leuk. Mag ik Wim's plekkie overnemen? Klinkt onaardig zo maar dat is zeker niet mijn bedoeling!

26 maart 2008 22:21

Pentar, je hebt PB

26 maart 2008 22:23

Je weet wa ze (spreekwoordelijk) zeggen he PentAr ... de ene zijn dood is de andere zijn brood :D Er komen nog genoeg meetings waar Wim weer paraat zal staan met een gerestaureerde Porsche 8)

http://lh6.google.be/pefius/R-a0Ebim34I ... imgmax=912

26 maart 2008 22:28

:cry: :cry: :cry:

kweet het niet zeker maar volgens mij als hij jouw voorbij jezelf in het midden pakt ook al komt hij van rechts is hij fout,
dan kunje namelijk geen voorrang meer verlenen.
maby weet een verkeerswettelijk onderlegd iemand dit beter, zou je even goed moeten informeren.

sterlte en succes gozer.

26 maart 2008 22:33

Marcel B. schreef:Wim, weet en begrijp het. Erg jammer hoor :cry: . Ik stort je vanavond gelijk het geld even terug, want dit is overmacht.

Prima Marcel, op dat punt overmacht heb je gelijk, het is alleen jammer dat deze 2 ritten aan mijn neus voorbij, net op het moment dat ik wat beter in mijn vel begon te zitten, en naar die leuke dingen uit keek.
Maar er zullen nog meetings volgen. :wink:

26 maart 2008 22:35

da's niet leuk !
succes met de afloop en met het herstel.

K.

26 maart 2008 22:38

Wim, ik weet hoe leuk je het vond om mee te rijden. Gelukkig is het maar plaatschade. Overigens ben je natuurlijk wel welkom om even een kijkje te komen nemen de 20e en toch nog wat forummers te zien :idea: .

26 maart 2008 22:40

Veel sterkte Wim! Ik hoop dat jij en de 911 er goed mee weg komen uiteindelijk.

26 maart 2008 22:46

Bedankt allemaal, ik ben erbij. Enne Wim, volgende keer beide mee?
Plaats een reactie