26 maart 2008 21:34
26 maart 2008 21:37
het verschil tussen een 964 en een 993 is in mijn ogen ook niet zo groot (no offense!) en zie er daarom de voordelen niet zo van. Daarbij komt dat ik de 964 veel mooier vind......van achteren vind ik een 993 helemaal top, maar van voor ziet'ie er niet uit (geldt eigenlijk ook voor de 996).
26 maart 2008 21:47
Wouter 964C4 schreef:anyway, van een aantal van jullie begrijp ik dat jullie geen enkel probleem hebben (in iedergeval niet die ik had beschreven, andere problemen daargelaten) in de 964. Ik denk dat ik eerst toch m'n verwarming/airco systeem eens grondig laat testen en opzoek ga naar een behoorlijke geluids-unit voordat er een andere P komt.
26 maart 2008 22:00
LeOH schreef:Char schreef:I see a 9.....a 6.......is it a 9?...or a 96? ......there's another 6.....and a 9.... is it a 966....or 996 ?![]()
26 maart 2008 22:01
26 maart 2008 22:13
ECT schreef:Mooiere wagen
ECT schreef:Het orkest van een luchtgekoelde motorgeluid moet je gewoon horen. Daar kan geen audiosetje tegen op.
ECT schreef:Als een 993 voor jou te min is
Wouter 964C4, die niet schreef een 993 te min te vinden, maar wel schreef:Daarbij komt dat ik de 964 veel mooier vind......van achteren vind ik een 993 helemaal top, maar van voor ziet'ie er niet uit
26 maart 2008 22:38
26 maart 2008 22:55
26 maart 2008 23:47
26 maart 2008 23:58
Wouter 964C4 schreef:@ECT: Denk je nou echt dat iemand die een 993 te min vindt wel in zo'n ouwe 964 gaat rijden?
Gaat hier enkel en alleen om het verschil tussen een 964 en een 993 in vergelijking met het verschil tussen 964 en een 996.
Beter lezen de volgende keer!!
27 maart 2008 0:28
27 maart 2008 0:46
27 maart 2008 0:48
ECT schreef:... een belangrijk deel van de motor afgeleid is van die van de 993 luchtkoeler ..
27 maart 2008 0:58
Olaf schreef:ECT schreef:... een belangrijk deel van de motor afgeleid is van die van de 993 luchtkoeler ..
Eh... 964![]()
27 maart 2008 0:59
Nine-eleven schreef:Maar in de basis heb je wel gelijk
27 maart 2008 1:09
Olaf schreef:Nine-eleven schreef:Maar in de basis heb je wel gelijk
PET in huiskijk maar even naar de nummers
27 maart 2008 1:13
Nine-eleven schreef:PET is in da house
993 heeft hydraulische klepstoters?
En meer vermogen?
27 maart 2008 4:01
27 maart 2008 14:24
Olaf schreef:Nine-eleven schreef:PET is in da house
993 heeft hydraulische klepstoters?
En meer vermogen?
Hebben we het nog steeds over de 996 GT3 (en GT3 RS)![]()
Of gaan we 'n 993 vergelijken met 'n 964![]()
27 maart 2008 14:38
Nine-eleven schreef:Waar die 964's toch niet goed voor waren
27 maart 2008 15:25
27 maart 2008 23:49
28 maart 2008 13:43
28 maart 2008 17:47
28 maart 2008 17:55