Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

wegwerkzaamheden knooppunt Deil UITGESTELD tot na 30 maart!!

29 maart 2008 11:18

Waarschijnlijk door onze melding :wink: zijn de werkzaamheden een week uitgesteld :ba:
WE KUNNEN DUS ONGEHINDERD NAAR MEERKERK :zwbl:

A15 Gorinchem-Nijmegen
Wat: Wegwerkzaamheden
Waar: A15 vanuit Gorinchem tot Deil
Wanneer: 3 april 2008 om 3 uur t/m 4 april 2008 om 5 uur
[/b]

29 maart 2008 13:04

Ha, dat is nog eens handig! 8)

29 maart 2008 13:15

Hee jongens,

foto's en filmpjes maken he!

(ben er niet bij)

Maar ga naderhand wel alles eens even goed bekijken en lezen.
Dus:massaal foto camera's mee en morgen avond uploaden als een dolle!
Ik maak alvast een topic aan voor jullie :roll: mod by horn - en alweer gesloten :mrgreen:

edit:inderdaad niet dus, sorry horn(heb je ook weer wat te doen op zaterdag :P )

29 maart 2008 17:00

Jasje,

Ik zal zeer zeker heel veel foto's maken. .
Ik kan ongeveer 800-1200 foto's maken en er zal iemand van Ferrarichat gaan filmen dus reken maar op heel wat mb-tjes aan data :)

29 maart 2008 17:02

Rijden er morgen nog mensen vanuit Delft/Rotterdam/Den Haag?

29 maart 2008 17:23

Marcel, er is om 11.00 uur een afspreek punt bij Shell station Gouda na het Gouwe Aquaduct (vanuit Den Haag of Rotterdam)....

29 maart 2008 18:02

marco.groenhof schreef:Jasje,

Ik kan ongeveer 800-1200 foto's maken en er zal iemand van Ferrarichat gaan filmen dus reken maar op heel wat mb-tjes aan data :)

Mijn EOS 400D, extra batterij, statief en extra lens liggen al klaar! Gaat helemaal goed komen.

29 maart 2008 18:42

Zo.... oude dame staat er gepoetst bij (voor zover dat nog lukt met die oude lak :roll: ),
gestofzuigd, asbakje leeg, afgetankt, olie nagekeken, hier en daar wat cockpitspray op het targa dakje.
Paraplu, startkabels en reserve olie in de kofferbak.

We zijn er klaar voor :D

29 maart 2008 18:50

Tot morgen 8:15 sharp in Best. 8)

Ik heb er wel zin in. :lol:

29 maart 2008 19:06

O.K. Hans,

Gezelli...

Ben er om 11:00 uur, gepoetst en al, wordt denk ik 993 weer, geen Speedster weer...

29 maart 2008 19:14

Deze is morgen ook aanwezig om wat foto's te maken.....

Afbeelding

.... Voor de duidelijkheid: ik dus....., en niet de dame :twisted:

29 maart 2008 19:15

Had die dame al wat beter te doen dan... :wink:

29 maart 2008 19:19

Die dame wil alleen komen als er Speedsters zijn.................

29 maart 2008 19:20

Echt zo super jammer dat ik nou precies morgen moet gaan werken :x Ik ben er best pissig over...Heb je een keer een UNIEKE meeting en dan...*grommm*

Nouja, met de foto's en filmpjes gaat het in elk geval goed komen lees ik.

Heel, heel, heeeeel veel plezier morgen lieve mensen, ik hoop dat de zon lekker schijnt en dat de tour een genot gaat worden voor Oog EN Oor :wink: :) *mijn zegen hebben jullie in ieder geval *

29 maart 2008 19:24

FROST schreef: *mijn zegen hebben jullie in ieder geval *

Oef, gelukkig...dat is dan een hele zorg minder... :twisted:

29 maart 2008 19:26

Vroeg uit bed Berend! 8)

29 maart 2008 19:34

:twisted: inderdaad....
om 8.00 vertrekken voor een ritje naar Rijen en vandaar weer terug naar Meerkerk. Heb ik er al 300km opzitten voordat we überhaupt ter plaatse zijn.

29 maart 2008 19:40

Marcel B. schreef:Inderdaad Harald, maar zondag even niet :wink:

wedden van wel :lol:

gewoon heeeeeeeeel vroeg komen :wink:

29 maart 2008 19:51

Pffff, 3 dagen ziek geweest , geen tijd gehad om de machine te poetsen, mag nu dan nog wel aanwezig zijn???? :roll:

Tot morgen gezellie, :D

29 maart 2008 20:05

Geert schreef:
marco.groenhof schreef:Jasje,

Mijn EOS 400D, extra batterij, statief en extra lens liggen al klaar! Gaat helemaal goed komen.

Hmmzz laat ik ook maar mijn statiefen meenemen... Is mischien wel handig..

29 maart 2008 20:17

Jongens,ik heb een verzoekje voor de deelnemers(of kijkers met een sportwagen).Morgen zullen er de gehele dag een aantal studenten aanwezig zijn die met en hesje aan lopen.Ze blijven de dag op de parkeerplaatsen en helpen waar nodig mocht zijn met parkeren,aanwijzingen geven en tevens als beveiliging van de auto's,zodat iedereen met een gerust hart het restaurant in kan gaan.Ik weet dat deze jongens dolgraag ook een eindje mee zouden wilen rijden met een Porsche, Ferrari of andere bolide.Al is het voor maar zo'n tien minuten.
Ik hoop dat er van jullie enkelen zo bereidwillig zouden willen zijn om als dank voor deze helpers ze dit plezier te gunnen.Ikzelf heb ook al verscheidene verzoeken gehad en ik zal er ook gehoor aan geven.Ze doen het belangeloos dus ik wil ze in ieder geval graag op deze manier bedanken. Ik hoop dat er meerderen zullen volgen.Ze zullen het zelf niet graag durven te vragen maar besef dat ze het graag eens mee willen maken.Ik heb ze in ieder geval beloofd het verzoek op het forum te plaatsen.

29 maart 2008 20:22

Ben het helemaal met Arie eens en ik heb ook al een tweetal verzoeken ingewilligd.

Deze ritten zullen plaatsvinden na de tourrit. Is geen tweede toerrit, maar een ritje van een kilometer of 5 a 10 met deze jongens.

29 maart 2008 20:29

Arie Timmermans schreef:Jongens,ik heb een verzoekje voor de deelnemers(of kijkers met een sportwagen).Morgen zullen er de gehele dag een aantal studenten aanwezig zijn die met en hesje aan lopen.Ze blijven de dag op de parkeerplaatsen en helpen waar nodig mocht zijn met parkeren,aanwijzingen geven en tevens als beveiliging van de auto's,zodat iedereen met een gerust hart het restaurant in kan gaan.Ik weet dat deze jongens dolgraag ook een eindje mee zouden wilen rijden met een Porsche, Ferrari of andere bolide.Al is het voor maar zo'n tien minuten.
Ik hoop dat er van jullie enkelen zo bereidwillig zouden willen zijn om als dank voor deze helpers ze dit plezier te gunnen.Ikzelf heb ook al verscheidene verzoeken gehad en ik zal er ook gehoor aan geven.Ze doen het belangeloos dus ik wil ze in ieder geval graag op deze manier bedanken. Ik hoop dat er meerderen zullen volgen.Ze zullen het zelf niet graag durven te vragen maar besef dat ze het graag eens mee willen maken.Ik heb ze in ieder geval beloofd het verzoek op het forum te plaatsen.

Wil het best wel doen, maar was helaas een uurtje te laat met inschrijven met mijn Duitse bolide, dus..................................................................

Helaasssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, gaat nie lukken :wink:

29 maart 2008 20:30

Geen probleem, ik zet mijn vader dan wel ff voor 15 min in de berm met een paraplu.

:lol:

29 maart 2008 20:39

Lijkt me een prima wederdienst.
Plaats een reactie