Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

29 maart 2008 21:07

bert964c4 schreef:Wil het best wel doen, maar was helaas een uurtje te laat met inschrijven met mijn Duitse bolide, dus..................................................................

Helaasssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, gaat nie lukken :wink:

Juist wel volgens mij. Als wij aan het toeren zijn, kan jij mooi rondjes rijden met die vrijwilligers.

29 maart 2008 22:04

Ik moet helaas afzeggen ivm tentamens. Ieder morgen veel plezier toegewenst en natuurlijk hopen dat de weergoden ook meehelpen. Spreekt voor zich dat ik de nodige documentatie tegemoet ga zien!

29 maart 2008 22:14

Om te zonnen Lydia?

Dju vandaag laat gewerkt dus niet kunnen kuisen, als ik morgenvroeg geen carwash vin zal ik met de vuilbak komen :twisted:

Marcel ik zei het toch van goed weer :D :wink:

Ik neem ga ook wel achteraf een toertje doen met die manne, en een pint (vaasje,pilsje,...) pakke!!!

29 maart 2008 22:53

Moet helaas ook afzeggen... heb een probleempje met de oliehuishouding... have fun everybody!

29 maart 2008 22:59

PEF schreef:

Ik neem ga ook wel achteraf een toertje doen met die manne, en een pint (vaasje,pilsje,...) pakke!!!

Biertje :!: :lol: :wink:

30 maart 2008 0:19

bert964c4 schreef:
Arie Timmermans schreef:Jongens,ik heb een verzoekje voor de deelnemers(of kijkers met een sportwagen)

Helaasssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, gaat nie lukken :wink:

Alhoewel...........................ik draai die dikke 911 kont wel ergens tussen :lol: , dan komt het wss wel goed :D

30 maart 2008 0:35

Zo, en nu iedereen naar bed en morgen weer gezond op! Alhoewel, zonnen kunnen we morgen ook....toch?

Whatever, tot morgen allemaal!

Ciao e buona notte / Tschuss und gute Nacht, E.

30 maart 2008 0:39

nog 1 biertje....tot morgen!

30 maart 2008 6:48

Iedereen wakker? :drunken:

He... PF nog op wintertijd... :shock:

30 maart 2008 7:17

Ik wel maar nog niet helemaal.
Even douchen.

30 maart 2008 7:43

Tot ziens bij alle F's en P's :lol: :lol: Ga nu rijden!! :wink:

30 maart 2008 7:45

Zo nu echt wakker.
Tot zo !

De weerberichten spreken elkaar lekker tegen :roll:

30 maart 2008 7:57

Patrick schreef:De weerberichten spreken elkaar lekker tegen :roll:

Tja, de ruitenwissers moeten waarschijnlijk gemonteerd worden :wink: voor wat nattigheid in de loop van de middag :cry: Maarre dat kan de pret toch niet gaan drukken; de eerste treintjes zijn onderweg :drive: :mrgreen:

30 maart 2008 8:18

Gisterenavond mijn N95 op zomertijd gezet. Doet-ie dat vanzelf al. En dat wist ik niet. Dus ik ben een uur te vroeg op gestaan en loop nu 2 uur voor ... :lol: :wink:

Ik zie jullie straks!

30 maart 2008 8:19

Het weer is hier goed, kom denk ik ook nog ff kijken. :lol:

30 maart 2008 8:35

Gelukkig regent het alleen in het westen van het land, tot zo... :wink:

www.buienradar.nl

30 maart 2008 9:00

All set!
Tot straks allen!

30 maart 2008 10:40

Is er iemand die vanaf Utrecht rijdt...? Anders moet ik die hele 1,8 kilometer alleen rijden... :D :D :D
Laatst bijgewerkt door Leonardo op 21 apr 2011 17:18, in totaal 1 keer bewerkt.

30 maart 2008 14:34

Leuke opkomst :lol: jammer van het weer :cry:

Het wegrijden van alle wagens was al een feest.........wat een geluid :lol:

Iemand nog filmpjes gemaakt van die drifters?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Master Ken op 30 maart 2008 14:38, in totaal 1 keer bewerkt.

30 maart 2008 14:34

Afbeelding

Stond bij ons op het forum. Aardig gek!

30 maart 2008 14:37

imposant plaatje zeg!! Hopelijk valt het qua buien vanmiddag mee, hier is het nu redelijk, maar niet echt uitnodigend voor 'zo maar een rondje', het blijft maar regenen (hopelijk voor de toerritdeelnemers een erg lokale bui hier rondom Nijmegen :wink: ). Zoals velen, benieuwd naar meer foto's!

30 maart 2008 14:59

Het was erg leuk. Heerlijk om al die verschillende auto's bij elkaar te zien. Wat is die Invicata een imposante auto met een heerlijk klinkende V8 :D Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar: dan kan ik namelijk wel op tijd zijn met inschrijven voor de toerrit :wink:

30 maart 2008 15:17

Geweldige verzameling speelgoed!
Had de toerrit graag meegereden, maar durfde het nog niet aan, gezien het aankomende sleutelwerk. Zorg ervoor dat dat de 20e geen probleem is :wink: .
Iig. voor herhaling vatbaar wat mij betreft, en die enkele niet-P/F... wekome aanvulling!
Dank voor de organisatie!

30 maart 2008 15:35

Master Ken schreef:Het wegrijden van alle wagens was al een feest.........wat een geluid :lol:

Niet alleen het geluid van de auto's :wink:

... denk zomaar dat er behoorlijk wat P & F bestuurders na het verlaten van de rotonde hebben zitten piepen --- alsmede de bijrijders, tegenliggers en bermfotograafjes :shock:

Hoop gezichten niet gezien - maar iederaan was dan ook wel aan het schuilen voor de druppels :?

30 maart 2008 15:37

Master Ken schreef:

Iemand nog filmpjes gemaakt van die drifters?

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=255754
Plaats een reactie